kmatis Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Slapp av gutter. Det er bare fotball. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Deilig seier i dag, vi spiller kjempe bra fotball. Dog mye fordi Ulf lar oss spiller bra fotball. Men moro at debutanter lager mål. 4-0 er vel sesongens største seier. Morsomt at vi varter opp med festfotball når jeg har med meg to "stabækgjester" på kamp Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Ærlig talt, med de siste overgangene våre så har jeg mistet den lille oversikten jeg hadde over spillerstallen vår. Jeg går fullstendig i surr pga. de 45 spillerne våre med afrikanske navn. Hvorfor kan de ikke hete noe enkelt som Edu, hvorfor må de hete Akinbafane Okagbario Roduniegala Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Pusic senker LSK i sluttminuttene. Var visst ikke så gale å bli kvitt ham likevel! 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Haha, fantastisk! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Hvorfor forsvant han? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Hvorfor forsvant han? Vi hadde for mange utlendinger. Måtte gjøre plass for en ny spiss. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Ny ving, vel Fra Kanadien. Gratis fra Rumenien, anbefalt av Hirchfelten.. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Må si at Veigar kler den McDonalds-logoen på brystet. Passer liksom sammen. 3 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Virkelig.. Good riddance! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Helst vil jeg fortsette i England, men skal jeg tilbake til Norge, er Molde den eneste aktuelle klubben, sier King til VG Nett. http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/landslaget/artikkel.php?artid=10060572 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Helst vil jeg fortsette i England, men skal jeg tilbake til Norge, er Molde den eneste aktuelle klubben, sier King til VG Nett. http://www.vg.no/spo...?artid=10060572 Kjipt, men har vel med å gjøre at Ole Gunnar har vel vært treneren hans lengre i Man Utd? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Ja det er nok helt klart derfor, i tillegg til at Molde er i EL. Men litt skuffende at han ikke engang vurderer "moderklubben". Så for første gang et videointervju av han på VG Nett, minnet meg en del om Carew i både utseende og personlighet. Mindre intelligent, ikke at det nødvendigvis er noen krise for en fotballspiller. Endret 4. september 2012 av knipsolini Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 "mindre intelligent" ? Hvor har du det ifra? Er det noen som er mindre intelligent så må det jo være han sunnmøringen fra vgtv, alt King gjør er jo å svare på de idiotiske spørsmålene han får, noe han faktisk klarer på en utmerket måte. "Du har blitt sammenlignet med Carew (...) - hvem av dere er kjekkest?" (King med lang pause og oppgitt uttrykk i ansiktet, forfjamset over det ekstremt håpløse spørsmålet som han nå har fått for 5 gang på like mange minutter) "ehh...kompis...hva syns du?" Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Det er så dustete "journalistikk" at man kan bli gæærn' 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ble King spurt av hvem som var kjekkest av han og Carew? WOW. Hadde jeg vært King hadde jeg gått. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10060680 Selv kan ikke Stabæk Support-leder Jonas Benkow se at de gjorde noe galt i forkant av Pedersens scoringsgest. - Vi sang navnet til Strømsgodsets keeper, ingen ting annet, skriver han i en SMS til VG. Jeg ble litt nysgjerrig på hvilken relevans keeperen til Godset hadde i denne kampen, noen som vet? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hørt rykter ja, og om det stemmer så skjønner jeg at Marcus hadde en liten gest til Stabæk-fansen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Ryktene sier det var en våt affære mellom Godset-keeper Adam Larsen K(greier aldri å stave etternavnet hans) og mora til Pedersen på nachspiel. Skjønner frustrasjonen ganske godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå