Olum Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Nei. Det eneste jeg har sett av han i det siste var at han var på en photosession med Glenn Roberts Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Ok, hvor? Det er viktig å dra igang DFH å. Vil ha han som fast på laget, nå får han bedre spillere med seg å. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Haha, takk Men nå i de siste treningskampene vil jeg se DFH på BANEN... Haha, funny intervju av Glenn og Daniel Endret 17. februar 2008 av Raste Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/02/24/527890.html Han Moa gleder jeg meg til å se... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Ingen bombe at Martin ble kaptein i år. Hvem andre hadde passet som kaptein i år? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Ingen egentlig, kanskje dos Santos, men han kommer kanskje ikke til ¨å være fast. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 dos Santos er vel visekaptein om jeg ikke husker helt feil? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Tja, ihvertfall var han det før. Mener å huske at Ronny også har vært kaptein?! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=502598 Hadde sansen for han Mila, :/ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg også, men det er egentlig greit at han viker for de unge (Moa). Selv om denne tråden ligger i fotball-kategorien, vil jeg likevel få uttrykke min irritasjon for at Vålerenga Hockey ligger under Lillehammer 2-1 i kamper Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Tipper på at tremeningen min er forbanna xD Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Shampo? Ja. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg veit ikke hvor forbanna han var men han sa at mange av veteranene som er vant til å spille hver kamp kommer til å bli benket i morra. Mange unge skal få spille. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Det er bra å satse på de unge iblant Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Moa har imponert meg ihvertfall, trodde ikke han var så god som han har værrt i det siste Lenke til kommentar
PersonaNonGrata Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Skuffende kamp i går, troen på seriegull er ikke akkurat helt til stede. Nå skal vi ikke overdramatisere en treningskamp, men den nye midtbanen jeg har hatt våte drømmer om har ikke innfridd. Jeg har imedlertid tro på at Andresen vil prege oss mer også som speller når alvoret bynner igjen. Strand virker også som en spennende speller, hadde en god 2.omgang i går. Islendingen er det vel heller tvilsomt om får fornyet tillit til sommeren, han har fortsatt ikke vist noen verdens ting. Nå har vi eksperimentert med lagoppstilling og system, latt unggutta sleppe til(noe som er positivt!) og nå er det vel på tide og begynne å spelle inn et lag til seriestarten, og la Bojan starte. 29 dager og 4 treningsmatcher igjen til moroa begynner! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Herregud, dem har ikke spilt 10 kamper engang sammen, nye spillere, ny formasjon, ny trenerstall. Hva forventer du etter noen kamper? Når det har passert 14-15 kamper i serien kan man si noe, men ikke før. Lenke til kommentar
PersonaNonGrata Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Er vel noe av det jeg sier selv også? Poenget mitt er bare det at folk forventer gull og grønne skoger og etter å ha sett treningskampene i år er det lite som tilsier det. Du har rett i at vi må gi "nye enga" tid, men jeg har allikevel tro på en god sesong i toppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå