Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan kontrollere min begeistring ovenfor dem, samtidig har dem ikke vært så offentlig som Huseklepp(eller Jukseklepp, som jeg hørte en fra Fredrikstad messe for noen år siden :p).

Demidov derimot har jeg ikke så mye imot personlig, men det kommer vel fort av at jeg ikke har lagt noe særlig merke til han.

Lenke til kommentar

Vi har allerede bergensere på laget, så jeg ser ikke problemet. Om, mot formodning, Huseklepp kommer hit, og han blør for drakta, så er han velkommen.

Jeg tar HVEM SOM HELST, til og med Frode Kippe, om han av en eller annen grunn ser lyset og vil blø for den kongeblå! En positiv forsterkning for laget går milevis unna om jeg tåler trynet på fyren eller ikke!!!

Lenke til kommentar

Folk går rampage over hva Marcus Pedersen sa og gjorde...

Helt ærlig, skjønner ikke hva som er så jævlig galt med det. Dumt ja, men at det "hets", mobber en gruppe, MP ødelegger fellesskapet som vi i Norge har, osv. Nei, den går jeg ikke med på i det hele tatt.

Kalt folk for fitte, homse og retarda på banen selv, og blitt kalt det selv. Ingen parter har brydd seg.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Det pleier alltid å bli sånn når en spiller sier det mot andre lags supportere. Selv om de faktisk er grovere i ordbruken gjennom større deler av kampen. Ser heller ikke noe feil i å kalle noen det når han har fått høre det. De som sier noe annet har ikke spilt fotball og vet lite om hva "kampens hete" betyr.

Lenke til kommentar

Hvem i helvete har de ansatt som markedsføringssjef? Jeg skal ikke skryte på meg for mye kunnskap om markedsføring, men jeg vil likevel påstå at de RIMI-kampanjene vi har sett i det siste er skandaløse. Vi må være realistiske på hvilken potensiell kundegruppe VIF har: oss fotballinteresserte, hovedsakelig unge menn, og familier. Når vi nå skal markedsføre oss direkte mot unge tenåringsjenter, som vel ikke akkurat er representanter for denne kundegruppen, så tror jeg markedsføringen kan ha negativ effekt. Merkevaren Vålerenga Fotball vil sannsynligvis oppleve en minimal positiv effekt hos en liten potensiell kundegruppe - unge jenter, men kan samtidig svekkes mot den store kundegruppen - unge menn som tiltrekkes av det maskuline imaget VIF har, og har hatt. Det blir som om Harley Davidson skal begynne å markedsføre seg mot eldre kvinner for å øke kundegruppen, mon tro hvilken effekt det vil ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...