Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et helt nytt trenerteam, en helt ny stall og nye formasjon. SELFØLGELIG trenger dem noen kamper til å begynne til å bli mer kjent med formasjonen osv.

Det er treningskamper folkens, vis dere vet hva det er...

Jeg tar det helt med ro, ikke at jeg er sikker på at Enga kjemper i toppen eller noe. Men dem må få noen kamper før man ser at det blir bedre.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Et helt nytt trenerteam, en helt ny stall og nye formasjon. SELFØLGELIG trenger dem noen kamper til å begynne til å bli mer kjent med formasjonen osv.

Det er treningskamper folkens, vis dere vet hva det er...

Jeg tar det helt med ro, ikke at jeg er sikker på at Enga kjemper i toppen eller noe. Men dem må få noen kamper før man ser at det blir bedre.

 

Helt enig med deg! tar det helt med ro og er sikker på at de vil komme seg blant de 3 beste i år..

Lenke til kommentar

Jeg skal også på den kampen. Billetter koster 50 kr. og kjøpes i døra.

 

I dag kjøpte jeg sesongkort i Cola Øvre felt E.

Vil gjøre oppmerksom på at det snart er utsolgt på alle de populære feltene:

4. februar er det solgt 5921 sesongkort.

På følgende felt Cola/BendIt og Vestbredden er det ledig:

 

Vestbredden:

A-C: 506

D: 47

E: UTSOLGT

F: UTSOLGT

G/H: UTSOLGT

Gml.Konge: UTSOLGT

 

Cola/BendIt Øvre

D: 208

E: 47

F/G: UTSOLGT

H: 28

J: 200

(K: 255

Lenke til kommentar

Når har det vært ekstremt dårlig her inne. Ingen aktivitet på en uke. Jeg veit vi er inne i en veldig kjedelig fotballperiode. Kampen mot Nybergsund var grei, ikke noe mer enn det. Troy Perkins hadde et par pene redninger men målet i mot var av det billige slaget. Ballen gikk rett mot Troy, traff hanskene hans og gikk inn. Toro syntes det var morsomt å være i en klubb hvor det kom 1500 for å se på en treningskamp. Og flere blir det på lørdag kl. 15:30 når vi møter Lyn i Valhall. Det står på klubbens nettside at billetter kjøpes i inngangne, men man må kanskje være tidlig ute for å få tak i billetter og greie plasser.

Lenke til kommentar

Vålerenga – Lyn

Treningskamp, Vallhall Arena, lørdag 16.februar kl. 15.30

Billettene koster kr 50,- og kan kun kjøpes i døra.

 

Denne kampen skal alle møte på. Vi skal imponere Toro, som sa han ble imponert av 1500 i forrige kamp mot Nybgersund. Om vi vinner i dag kommer jeg til å sitte med en god følelse i magen hele resten av vinterferien. Selv om det er en uviktig kamp og Bastionen liker og hoppe over disse kampene når de teller dager, så betyr det mye å vinne. Vi må bevise nok en gang at vi er best i byen.

 

Det kommer til å bli en del nye spillere på banen og de spiller i en 4-4-2-formasjon, sier Toro.

 

Forresten, det er skummelt hvor like Toro og Martin egentlig er.

Lenke til kommentar

Selv om jeg skrev akkurat det samme i Tippeliga-tråden, poster jeg det her også:

 

Det ble 2-2 i en dårlig spilt treningskamp mellom VIF og Lyn. VIF skapte aller mest, men Lyn klarte å sette sine få sjanser. VIF sitt midtbaneledd var det som fungerte dårlig og det er noe som frustrerer meg når vi har spillere som Andresen, Doffen og Zadic på banen samtidig. Forsvaret fungerte veldig bra med unntak av to ganger. Det var de to gangene det ble mål.

 

På Lyns første mål var VIF-spillerne altfor trege hjemover og Endre Fotland Knudsen (?) fikk en forsåvidt grei, fin linje alene mot mål. Andre målet til Lyn kom etter elendig forsvarspill. Magnus Powell fikk stå alene midt på 16-meteren og da lander ballen selvfølgelig hos han. Det var ikke så veldig vanskelig for han å plassere den i mål da. Første målet til Vålerenga hadde vi littegrann flaks. Doffen dundrer ballen langs bakken, men ballen treffer keeperen eller en forsvarsspiller (husker ikke nøyaktig) og daler inn i mål. Men litt flaks må man få lov til å ha. Spesielt siden vi hadde en trippelsjanse hvor ene skuddet ble reddet på strek og et langskudd i tverrliggeren. Abdre målet kom etter et nydelig angrep hvor Moa løp hele veien langs kanten, la inn til Glenn Roberts før Jarl Andrè Storbæk fikk den i mål.

 

Det var veldig positivit at det kom 3000 i dag, på en treningskamp.

Lenke til kommentar
Jeg glemte bort hele kampen jeg.. :whistle: Men det er da som pokker, vi slår jo aldri Lyn, selv om det ikke tells i en treningskamp da, men alikevel. Jaja, i serien SKAL vi ta dem!

 

Jeg var på jobb, så jeg deler litt av din skjebne.

Om vi slår dem i treningskamp eller ei bryr jeg meg lite om (ok, det hadde jeg ikke sagt om det ble tap), det som ER vitkig er at vi havner over dem på tabellen (og helst slår dem i serien).

Lenke til kommentar
Vi slo dem i tilsvarende treningskamp i fjor.

Ble det ikke 2-1 til oss da?

 

Husker ikke nøykatig hva stillingen ble.

 

Jeg glemte bort hele kampen jeg.. :whistle: Men det er da som pokker, vi slår jo aldri Lyn, selv om det ikke tells i en treningskamp da, men alikevel. Jaja, i serien SKAL vi ta dem!

 

Jeg var på jobb, så jeg deler litt av din skjebne.

Om vi slår dem i treningskamp eller ei bryr jeg meg lite om (ok, det hadde jeg ikke sagt om det ble tap), det som ER vitkig er at vi havner over dem på tabellen (og helst slår dem i serien).

 

Selvfølgelig er det mye viktigere at vi vinner over dem i serien, men uansett hvor lite det teller så er det alltid ære som står på spill når vi møter Lyn.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det mye viktigere at vi vinner over dem i serien, men uansett hvor lite det teller så er det alltid ære som står på spill når vi møter Lyn.

 

Absolutt. Jeg prøver bare å gi inntrykk av at jeg hever meg over smålig krangling om en treningskamp og later som jeg ikke bryr meg. Selv jublet jeg hemningsløst (på jobb) når vi utlignet.

 

Det gleder meg å se Hæstad, forresten. Og Moa. Moa kommer til å bli gull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...