faldmo Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Marcus Pedersen vil jeg ha langt bort, bråkmakere kan spille for LSK ol. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Nå som RBK har solgt Larsen blir det nok en kamp om Vadim. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Dersom Demidov faktisk er så tøffel at han forlater verdens beste liga for å spille i Tippeligaen, så flytter han nok til Oslo hvor dama bor. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Eller han får lurt henne opp til tr.heim. Har vi egentlig råd til han? Det sies jo at vi ikke har råd til Marcus Pedersen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Laget: Hirschfeld - Larsen, Muri, Ogude, Thomassen - Fellah, Hæstad (kpt.), Zajic, Pusic - Berre, Nielsen Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Trondheim har vel et ganske godt friidrettsmiljø? Men Vuckicebich har vel familien sin i Oslo så blir hun der så kommer nok Demidov også dit. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Jeg elsker deg Håvard Nielsen!!!! (No homo) Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Elsker Håvard Nielsen (homo) Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Mister vi vel Nielsen til det store utland snart også. Kun 18 år og er stort sett alltid giftig, skaper mye på egenhånd og er kald foran mål. Endret 11. juli 2012 av McHalvorsen Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Jeg føler fortsatt jeg har ett steg til å ta her og har ikke noe stress med å dra til utlandet. Skal det skje, vil jeg være best her først, og det er jeg ikke ennå Sier Håvard til VG Nett. Står også i samme artikler at han til tross for å ha halvannet år igjen av kontrakten forhandler om en ny. Gode holdninger, og et utrolig talent! Tror ikke vi har en ny Singh. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Han er en skjønn gutt, nydelig smil. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 (endret) Dro til Skien idag. Vel verdt det! Nielsen skal vi ha i en 2-3 år til, før han blir en suksess i utlandet. Fyren er veldig god allerede, men har fortsatt et vanvittig utviklingspotensial i mine øyne. Endret 11. juli 2012 av Maefteda Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Håvard har hatt en fantastisk utvikling de siste årene, så håper jeg han står for det han sier om å være best i Tippeligaen før han reiser til utlandet. Den lille andelen som har suksess i utlandet har reist når de er for gode for Tippeligaen. Har liten tro på at Singh klarer å etablere seg i Feyenoord når han i all hovedsak har vært en middelmådighet i Vålerenga. Så ja, Håvard bør bli noen år til, og herje for Vålerenga, så håper jeg han er god nok for en stor proffkarriere. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 12. juli 2012 Del Skrevet 12. juli 2012 Singh var fantastisk når enga spilte bra og han gadd å gjøre det han fikk beskjed om. Siste året har han hovedsaklig nektet å gjøre oppgavene sine, vært en bråkebøtte i garderoben og generelt gjort alt for å være imot Martin. Tror han kan gjøre det bra, han har ferdighetene. Nielsen tror jeg kan bli stor de neste par årene, om vi får inn spillestilen enda bedre og Nielsen blir enda mer komfortabel i spissrollen (Høres kanskje rart ut etter 4 mål på 2 kamper) så tror jeg vi potensielt sitter på en topscorer kanskje allerede neste år. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Ogude ute resten av sesongen... Helt talentløst om dette kommer av skaden han hadde før matchen mot Odd. Kunne ikke se at det skjedde noe spesielt, så det virker som om det er tilfellet. Begynner å bli heftig lei av at vi sender ut spillerne våre til kamp før de er klare nå. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 I følge artikkelen så er det situasjonen i Odd-kampen. Tviler på at Ogude(uansett hvor tøff han er) hadde klart å spille med brudd i leggbeinet. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Svarte... Vi har hatt nok skader! Håper han nye midtstopperen kan gå rett inn i midtforsvaret. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Når kommer han egentlig, 1. august? Eller han er her allerede, men når kan han spille. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 Er vel fra 1. augast, ja, om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå