ronron25 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg skulle gjerne sett at man hadde bedre press på ballfører, jobber mer med å alltid gjøre seg spillbar, flere baller i tomrommet det blir løpt på, bedre defansiv organisering, høyere fart på ballen, mer direkte spill, orioenterer seg bedre, lese spillet bedre og høyere intensistet. Men joa, gøy at Enga vinner kampen, bevares, men dette er en kamp jeg forventer at Enga skal vinne. Mot Strømsgodset, Molde og Rbk, så tviler jeg på at dette holder. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Tippeligaen, om spillet holder til å slå et av lagene kan det holde til å slå alle lagene. Kommer bare litt ann på dagsformen til lagene man møter det. Deilig med tre poeng, fikk ikke sett kampen, men akkurat nå var ikke det viktigste å spille fantastisk fotball, men å få tre poeng. Slå Odd i hengekampen så er det vel kun 4 opp til RBK? 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Ryktene på VGD og klansforumet sier pangsignering 1. august. En umiddelbar forsterkning som kan gå rett inn på laget, og som er en virkelig uventet signering! Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Gamst-Pedersen maybe? Hører rykter om boligkjøp i Oslo.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Det er alt for lenge til 1. august Gamst og Vadim, ja takk. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Van Persie har jo sagt at han ikke vil signere på nytt med Arsenal. Merk mine ord. 3 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Indeed. Tar gjerne gamsten og demidow! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Han kan signe for Strømmen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Carew er nok mer sannsynlig enn Gamsten! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Han er nok det ja.. Hva syns vi om det egentlig, vil han score nok til at det lønner seg? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Er behagelig å se at vi vant en kamp og det var fortjent. Fornøyd med store deler av kampen, liker også at vi spilte underholdene og skapte sjanser. (Long time ago) Nå satser jeg på at vi får en fin høstsesong og kommer blant topp 5. Carew kommer kanskje inn, ikke at jeg har så stor tro på han. Heller Marcus Pedersen enn Carew imo. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Har alltid likt Carew, men er usikker om han har mer å gi som fotballspiller, om den rette holdningen og formen er der, men håper det. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Vet ikke helt hvor begeistret jeg blir for Carew... han er jo en relativt habil spiller, men på meg virker det som om han har like mye stå-på-vilje som en bortskjemt 14-åring. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Det har vel blitt spekulert i at Carew kommer de siste 10 overgangsvinduene, men nå er det for en gangs skyld litt realistisk. Isåfall håper jeg han får en prestasjonsbasert lønn, ellers blir det fort en reprise av oppholdene til Rune Lange, Tore Andre Flo og andre "hjemvendte helter". Carew skrev forresten autograf til hele fotballaget mitt når jeg var guttunge, og han spilte på Valencia. Fikk personlig bekreftet at han ville avslutte karrieren i Vålerenga. På VPNs forum (http://forum.klanen....ulasjoner/page8) blir det spekulert i om Huseklepp er aktuell. Mange som påstår å ha informasjon fra "sikre kilder", men er som oftest bare oppspinn. Endret 9. juli 2012 av knipsolini Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Det er utrolig deilig å se Doffen slik etter en seier: I følge VPN: Lettet, rørt og glad - Litt som fansen 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Har ikke Huseklepp uttalt at det bare er Brann som er aktuelt i Norge? Og er det vits å signere en spiller som vil ut igjen så fort muligheten kommer? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 I følge forumet krever Huseklepp en lønn på 2-3 mil., så Brann har ikke råd til å signere han. Skulle gjerne sett at vi signerte lengre kontrakter med Marcus Pedersen og Demidov selv om de ønsker seg ut igjen, kan jo tjene gode penger på det. Huseklepp er 27 år, så han er det kanskje verre å få solgt for en stor sum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå