Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjerne sett at man hadde bedre press på ballfører, jobber mer med å alltid gjøre seg spillbar, flere baller i tomrommet det blir løpt på, bedre defansiv organisering, høyere fart på ballen, mer direkte spill, orioenterer seg bedre, lese spillet bedre og høyere intensistet. Men joa, gøy at Enga vinner kampen, bevares, men dette er en kamp jeg forventer at Enga skal vinne. Mot Strømsgodset, Molde og Rbk, så tviler jeg på at dette holder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tippeligaen, om spillet holder til å slå et av lagene kan det holde til å slå alle lagene. Kommer bare litt ann på dagsformen til lagene man møter det.

Deilig med tre poeng, fikk ikke sett kampen, men akkurat nå var ikke det viktigste å spille fantastisk fotball, men å få tre poeng. Slå Odd i hengekampen så er det vel kun 4 opp til RBK?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er behagelig å se at vi vant en kamp og det var fortjent. Fornøyd med store deler av kampen, liker også at vi spilte underholdene og skapte sjanser. (Long time ago)

Nå satser jeg på at vi får en fin høstsesong og kommer blant topp 5. Carew kommer kanskje inn, ikke at jeg har så stor tro på han. Heller Marcus Pedersen enn Carew imo.

Lenke til kommentar

Det har vel blitt spekulert i at Carew kommer de siste 10 overgangsvinduene, men nå er det for en gangs skyld litt realistisk. Isåfall håper jeg han får en prestasjonsbasert lønn, ellers blir det fort en reprise av oppholdene til Rune Lange, Tore Andre Flo og andre "hjemvendte helter". Carew skrev forresten autograf til hele fotballaget mitt når jeg var guttunge, og han spilte på Valencia. Fikk personlig bekreftet at han ville avslutte karrieren i Vålerenga. :w00t:

På VPNs forum (http://forum.klanen....ulasjoner/page8) blir det spekulert i om Huseklepp er aktuell. Mange som påstår å ha informasjon fra "sikre kilder", men er som oftest bare oppspinn.

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

I følge forumet krever Huseklepp en lønn på 2-3 mil., så Brann har ikke råd til å signere han. Skulle gjerne sett at vi signerte lengre kontrakter med Marcus Pedersen og Demidov selv om de ønsker seg ut igjen, kan jo tjene gode penger på det. Huseklepp er 27 år, så han er det kanskje verre å få solgt for en stor sum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...