jajamensen Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Sykt bra at dere også gikk på en smell. Da slipper jeg å få huden full av gutta på jobben etter flausen mot Asker Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Jeg var på trening, så fikk ikke sett kampen. Hvor dårlige var vi? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Står at vi "ble rundspilt", aner ikke, den gikk ikke på web. Jeg har sluttet å engasjere meg egentlig Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Så vidt jeg forstod spilte vi ikke helt med hjertet utenpå drakta... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Jeg spiller med hjerte utenpå drakta når jeg spiller for Dombås, da bør faen meg dem klare det når dem spiller for Vålerenga. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 http://www.dagbladet.no/2012/06/20/sport/fotball/tippeligaen/valerenga/22213055/ Avstemningen går ikke MA sin vei nei. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Hadde avstemninger bestemt, hadde Gamsten vært landslagstrener og Carew konge. 1 Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Blitt helt likegyldig, sluttet å bry meg egentlig. For mange ganger har jeg dratt på Ullevaal og sett Vålerenga underprestere. For mange ganger har Andresen kommet med idiotiske utsagn til media. Vi skulle være Norges beste lag innen 2012, per idag er vi så langt unna det man kan komme! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 MA må gå eller så må spillestilen endres. Det hjelper ikke at han og spillerene vil spille på en bestemt måte når den ikke fungerer, da må de tilpasse seg og spille annerledes. Vanskeligere er det ikke. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Så er vel problemet det at han har fått nok av tid til å finne ut av det.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Jeg er enig i at vi ble bortdømt i cup'en. To enkle gule kort til pusic, og en dommer som ikke forstår at om han tror Marcus filmer, skal han gi gult kort i den straffesituasjonen. Uansett: La MA sitte ut sesongen, tar vi seriegull kan han bli, og tar han ikke seriegull, bør han gå. Da har han hatt sjansen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Enig i det siste. La Andresen sitte ut sesongen, så bruker man god tid til å finne en ny passende trener. Henter vi inn en ny trener nå så kommer nok resultatene til å bli bedre (ryktene om at spillerne misliker Andresen stemmer nok, og de underpresterer pga det), men det at vi får bedre resultatet ut sesongen er ikke bra hvis det innebærer at vi lar den treneren fortsette neste sesong. For mest sannsynelig er det da tilbake til det samme gamle når den nye treneren ikke er så ny lengre. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Ny trener i morgen kommer bare til å koste masse penger og resultater... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Jepp. En annen ting som jeg synes man skal tenke på når man kritiserer Martin Andresen er at store deler av laget fra sølvsesongen er borte eller i mye dårligere form enn det de var da. Jeg tror heller ikke at Andresen er den som har hovedansvaret for signeringer, Håkonsen og resten av de dresskledde gutta er jo også mer og mer usynlige. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Spent å se om Pedersen forsvinner i sommer. Tror "planen" bare var at han skulle være her i halve sesongen. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Nå er han stor fisk i liten dam, da... Vi har vel opsjon på kjøp? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Jepp. Håper vi kjøper han. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Absolutt enig1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Alle må gå! MA, styret, markedsavdelinga og idiotene i AS-et. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå