Samcki Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Håper dere supportere reagerer på Andresen som syns det ikke er noe galt i å stemple spillere til skader.... flaut. Hvor får du dette fra? Du så intervjuet gjorde du ikke? Ellers syns jeg at vi egentlig gjør en god kamp i dag, gleder meg til Pedersen og Veigar får litt flere kamper bak seg så samarbeidet sitter bedre. RBK gjør en del dumme feil, og jeg syns vel egentlig at Dorsin skulle hatt ett gult kort til for å være ærlig. Men den situasjonen skjedde helt på andre siden av der jeg står så mulig det ikke var det. Ogude kunne vel også fort fått ett gult til så. Nå er det fare for at jeg ikke får sett en kamp på stadion før hjemmekampen mot Odd 12/08. Skal bli rart å gå så lang tid uten at jeg er på Ullevaal. Klart jeg så intervjuet, her skal Andresen stå frem som en fairplay forbilde og si at dette faktisk er stygt og skal ta det opp internt med Ogude, ikke avfeie og si at dette er et "uhell". Vi kan diskutere om det er et uhell eller ikke, at taklingen er _meget_ stygg er det ingen tvil om (selv om det ikke var meningen). Det er den oppførselen som jeg reagerer på, fremstår som ignorant og feig. Syns også Ivers kunne holdt seg god for fingeren, men det blir bare en fillesak i forhold til at en spiller blir kvetset. Alt i alt, Vif så bedre ut enn på lenge, men gjett om de var heldige mot RBK. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Utrolig hvor butthurt RBK supporterne er da de må invadere tråden vår Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor man skal gå ut til TV2 med måten han jobber på. Det blir nok tatt opp internt. Jeg vet at det ble det i fjor da Ogude hadde nesten ett gult kort i snitt på denne tiden og det ble bedre utover. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Utrolig hvor butthurt RBK supporterne er da de må invadere tråden vår Hehe, er den del VIF supportere på RBK tråden også ser det ut til Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor man skal gå ut til TV2 med måten han jobber på. Det blir nok tatt opp internt. Jeg vet at det ble det i fjor da Ogude hadde nesten ett gult kort i snitt på denne tiden og det ble bedre utover. Alt blir tatt opp i media, det er slik det er i dag, for min del så hadde de kunne latt være å intervjue på Se & Hør måten via Davy, så enig med deg der. Dog når det først blir et slikt intervju så kan man stå frem på en skikkelig måte, Janne er heller ikke alltid like flink og reagerer av og til på vurderingene han gjør. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Hva med balletaket Steffen tok på Dawda? Og hva med finger'n? Møkkamann! http://www.dagbladet.no/2012/05/24/sport/fotball/steffen_iversen/rosenborg/tippeligaen/21743055/ Endret 24. mai 2012 av osse-mon waits for alice 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Tviler på at Klanen tar det ille opp når Iversen viser finger, det viser jo bare at de gjør noe rett, de terger han, og de vant, for han lot seg terge opp Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Tror RBK har noen småerotiske følelser overfor oss. Steffen i går og vi alle husker jo forsøke på analpenetreringen av Muri som Annan sto for. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Thomas Holm rage på facebook Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jøss. Fult fortjent. Perfekt beskrivelse av Martin. 2 Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Hva med balletaket Steffen tok på Dawda? Og hva med finger'n? Møkkamann! http://www.dagbladet...igaen/21743055/ Og det kaller du balletak? Ser jo at han kødder til de grader Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Jøss. Fult fortjent. Perfekt beskrivelse av Martin. Ja, du kjenner han og har han vel antakeligvis som trener regner jeg med? Eller var du ironisk? Vi er vel mange som er mer eller mindre misfornøyd med tingenes tilstand om dagen, og også kritiske til Martin Andresen, men dette begynner å ligne på en heksejakt, fra alle kanter... /Espen Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Hva med balletaket Steffen tok på Dawda? Og hva med finger'n? Møkkamann! http://www.dagbladet...igaen/21743055/ Og det kaller du balletak? Ser jo at han kødder til de grader Joda. Men ballekjeling hører heller ikke hjemme på banen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Hva var det egentlig Martin Andresen sa om situasjonen? At Ogude er uheldig og dermed ikke bør få gult kort? Synes det er helt fair sagt jeg. Jeg synes ikke at Ogude prøver å stemple DFH, men er uheldig og tråkker på han. Klart frispark og på kanten til gult kort. Om dommeren bruker litt skjønn så lar han Ogude bli på banen på den fordi han allerede har gult kort. Det hadde vært strengt å utvist han for den. Synes nå jeg. At Jan Jönsson prøver seg på verdens dårligste hersketeknikk for stå på hans regning. Snella.... Mulig Rosenborg-folka kan begynne å ta opp med egne spillere om rompe og balletak, og at spillerne viser fingern til motstanderfansen. Som vanlig er det Martin Andresen og Vålerenga som er den store syndebukken. Synes også Thomas Holm blander seg litt vel mye. Greit nok at DFH er broren, men å kritisere og gjøre narr av en person/trener som han selv ikke har spilt under. Blir for dumt. Spesielt det med "ingen i stallen liker han" er latterlig. Utrolig uprofosjonelt og dumt at Thomas Holm, selv om det er på hans private profil. Folk ser det, og han bør virkelig være smart nok til å skjønne at mediene plukker det opp, 3 Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Måtte bare Som jeg har sagt tidligere så er jeg enig i at Ivers kunne holdt seg for god til fingeren, folkeskikk fra begge sider (supportere også). Er heller ikke enig i alt Janne sier og gjør. Men denne gangen var Andresen den store syndebukken. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 (endret) Stoe syndebukken? Han da ingen syndebukk fordi han mener at taklinga til Ogude er uheldig og at Ogude ikke har noen stygg intensjon. Skulle tro han hadde sagt at han synes det var synd Ogude ikke brakk beinet til DFH, at Jönsson burde holde kjeft mens han gjorde narr av han med å imitere han, (hallo Davy) for så å avsluttet med å slenge dritt om TH. Herregud, folk overdriver dette her noe voldsomt. Noe fingern til Ivers heller ikke er, spesielt med tanke på at det er Enga han spiller mot. At en spiller sier jævla kuk til en person som bevist drøyer tid, wow, hvis det er en big deal kan man umulig spilt fotball selv. Folk slenger dritt til hverandre under alle kamper, på alle nivåer. At Kjell Jonevret sladret til media etter denne kampen og tok på seg offerrollen var for dumt. Vi må ha litt takhøyde for ting som blir sagt, spesielt på banen. Som trener er Martin Andresen ekstremt rolig, du hører på intervjuer at han gjør alt han kan for å holde seg rolig og saklig. Intervjuet med Nils Arne Eggen og Andresen for to år siden var virkelig et bevis på at MA er helt anderledes på banen og på benken. Men folk bruker fortsatt tiden hans som spiller til å dømme han for hver eneste mening han kommer med. rant over... Endret 24. mai 2012 av Teipball 3 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 NFF melder i en pressemelding torsdag at kampene har blitt omberammet. Vålerenga - Stabæk spilles søndag 24. juni kl. 16.00 på Ullevaal stadion og sendes på MAX. Odd Grenland - Vålerenga spilles onsdag 11. juli kl. 18.00 på Skagerak arena. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Faen, får ikke med meg noen av de. Crap! Har ikke misset en Vålerenga - Stabæk kamp på sikkert 10år! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Hva tror dere om resten av sesongen og fremtiden til Martin Andresen? Personlig tror jeg det vil gå nedover med tapet av Singh og Pedersen etterhvert i sesongen, og vi ender opp med en skuffende 7. plass. Vi må ha topp 4 for at Andresen skal ha sjans på å beholde jobben etter min mening. Vi får gi han ut sesongen, men jeg er spent på hva en type som Ronny Deila kunne gjort for klubben. Spess talentene i Qaka, Chuma, Nielsen blant annet. Vi skal ha et godt fundament å bygge på nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå