faldmo Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Jeg håper morgendagen er den dage der gutta legger inn en jævla innsats og viser at de ihvertfall er villige til å blø for drakten. Jeg håper morgendagen er den dagen der de overbetalte guttevalpene i Vålerenga vokser opp og viser seg som menn. Jeg håper morgendagen er den dagen der Rosenborg sin nedtur fortsetter. Jeg håper morgendagen er den dagen der Vålerenga viser seg som Oslos stolthet og sender trønderhelvete tilbake med vondt både her og der. I morgen på Ullevaal snur alt. 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 I dag er jeg på konsert ! syng for meg! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 I dag er jeg på konsert ! syng for meg! Metallica? Will do! Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Leit at denne faller på samme dag som Metallica. Uansett, tenkte jeg skulle opplyse om at jeg observerte eldstebror Riise like ved Valle i går kveld, liker ikke de gutta der, men han er jo en god venstre back Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Nå er ikke jeg spesielt opptatt av Metallica lengre så lett for meg å prioritere Enga Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Enga ville faktisk bytte dato på denne kampen, siden den kræsjer med Metallica, men RBK var ikke intr. Leste noe om det på VIF-forumet. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Carew uten klubb. Håper virkelig vi ikke går for han, men hadde vært typisk. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Vålerengas lag: 1 Lars Hirschfeld - 20 Dawda Leigh, 4 André Muri, 3 Andreas Nordvik, 15 Joachim Thomassen - 23 Kristofer Hæstad (kpt.), 13 Fegor Ogude - 10 Veigar Páll Gunnarsson - 17 Mohammed Fellah, 19 Marcus Pedersen, 26 Bojan Zajic Benken: 34 Gudmund Taksdal Kongshavn, 11 Morten Berre, 16 Håvard Nielsen, 22 Martin Pusic, 24 Nicolai Næss, 28 Harmeet Singh, 30 Kamer Qaka Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Ingen Nielsen eller Harmeet? Buuu. Hæstad er alltid ræva mot RBK. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Greit oppmøte, men synes ærlig talt det burde være stinn brakke mot lag som RBK, Lillestrøm og så videre. Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Fint Steffen bommet for det var ikke straff, hilsen RBK-er 2 Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Fint Steffen bommet for det var ikke straff, hilsen RBK-er Var da en klar straffe burde vært en til i kampen Håper dere supportere reagerer på Andresen som syns det ikke er noe galt i å stemple spillere til skader.... flaut. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg reagerer hvertfall på at du vrir veldig på hva Martin Andresen sier. Argumentet til Andresen var at det var et uhell, ergo ikke noe kort, han sa jo til og med at han håper det går bra med Daniel. Det at han er veldig biased og ikke ser at det er et soleklart gult om ikke rødt kort er en annen sak. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Håper dere supportere reagerer på Andresen som syns det ikke er noe galt i å stemple spillere til skader.... flaut. Hvor får du dette fra? Du så intervjuet gjorde du ikke? Ellers syns jeg at vi egentlig gjør en god kamp i dag, gleder meg til Pedersen og Veigar får litt flere kamper bak seg så samarbeidet sitter bedre. RBK gjør en del dumme feil, og jeg syns vel egentlig at Dorsin skulle hatt ett gult kort til for å være ærlig. Men den situasjonen skjedde helt på andre siden av der jeg står så mulig det ikke var det. Ogude kunne vel også fort fått ett gult til så. Nå er det fare for at jeg ikke får sett en kamp på stadion før hjemmekampen mot Odd 12/08. Skal bli rart å gå så lang tid uten at jeg er på Ullevaal. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 KJEMPEettersleng/hekting av Dorsin som fint kunne vært gult. Men føler det jevnet seg ut i løpet av kampen med dommeravgjørelser, alt i alt er jeg fornøyd med ett poeng til oss - selvom det hadde smakt UTROLIG deilig om VGP hadde satt sin på slutten! 1 Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Føler at Daniel falt rimelig lett i den straffesituasjonen.. Syns i likhet med Martin Andresen at Ogude sin stempling av DFH ikke skulle gitt noe kort, han var uheldig med hvor hans fot ble plassert kontra DFH sin plassering. Fint Steffen bommet for det var ikke straff, hilsen RBK-er Var da en klar straffe burde vært en til i kampen Håper dere supportere reagerer på Andresen som syns det ikke er noe galt i å stemple spillere til skader.... flaut. Ha. Ha. Lenke til kommentar
robolai Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg reagerer hvertfall på at du vrir veldig på hva Martin Andresen sier. Argumentet til Andresen var at det var et uhell, ergo ikke noe kort, han sa jo til og med at han håper det går bra med Daniel. Det at han er veldig biased og ikke ser at det er et soleklart gult om ikke rødt kort er en annen sak. Blir det samme som om ballen treffer handa innenfor sekstenmeteren og sier at det ikke er straffe; det var jo bare et uhell... Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg reagerer hvertfall på at du vrir veldig på hva Martin Andresen sier. Argumentet til Andresen var at det var et uhell, ergo ikke noe kort, han sa jo til og med at han håper det går bra med Daniel. Det at han er veldig biased og ikke ser at det er et soleklart gult om ikke rødt kort er en annen sak. Blir det samme som om ballen treffer handa innenfor sekstenmeteren og sier at det ikke er straffe; det var jo bare et uhell... Om hånda er langs kroppen eller i naturlig posisjon; ja, da var det et uhell. Problemet er? Skal spillerne fjerne armene kirurgisk for å unngå det? Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Hva med straffen Prica skulle hatt? http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/prica-raser-mot-dommeren-han-var-saa-jaevlig-feig-3788739.html Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Hva med straffen Prica skulle hatt? http://www.tv2.no/sp...ig-3788739.html Hva med den? Dommeren ser den ikke, han har ett stk partysvenske vi veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå