Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

On a different note. Bursdag i går. Fikk rosa enga-jakke til datteren, liten enga-body til babyen som snart kommer, to adidas-hjemmedrakter, en vif-hettegenser og et gavekort på sjappa til 1000 spenn!

Kjøpte sånn supporterstrøm fra Hafslund og fikk da gavekort, slet litt med å bruke det opp selv.

Men kjøpte blant annet de VIF ølglassene, de har vel shoteglass også om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar

De har vel et par antrekk som ikke skriker Vålerenga eller er "tacky"? Husker de hadde en hettegenser med "1913" på f.eks. - jeg synes personlig at det meste av supportereffekter er skikkelig harry, untatt klær og selv da skal de være litt stilrene eller ikke ha logo over hele seg. Men sjappa har et par plagg som er ganske fine til hverdagsbruk også som man kan bruke uten at man deklarerer til hele verden at man heier på enga.

Om ikke klær frister så er jo shotteglass ALLTID en vinner!

Lenke til kommentar

Onsdag kl. 20.00 tar Vålerenga i mot Rosenborg på Ullevaal stadion. Det skiller kun fire poeng mellom lagene før kampen, i favør trønderne, men Vålerenga har én kamp mindre spilt.

Mandag trente André Muri fotball med resten av laget siden hodesmellen mot Lillestrøm, og selv om vi ikke får lov til å røpe alle som starter mot Rosenborg, så kan vi fortelle at Muri går rett inn på laget mot trønderne. Muri ble for øvrig matchvinner mot Rosenborg på Ullevaal i fjorårets sesong.

Med fra start mot Rosenborg er også Fegor Ogude (karantene sist) og Veigar Páll Gunnarsson, i tillegg til at det kommer flere endringer på laget i forhold til de 11 som startet mot Hønefoss sist.

Kampen mot Rosenborg er den siste hjemmekampen før EM-pausen og Vålerenga håper på din støtte i jakten på tre poeng.

Lenke til kommentar

Vålerenga har gitt et tilbud til BH Riise ifølge han selv og TV2. Hjelp! Bra han takket nei, for han har vi virkelig ikke bruk for.

Eneste stedet vi har mer enn nok spillere både i kvalitet og bredde er sentralt, og BHR er aldri i verden god nok til å spille som kant i en 4-3-3 variant. Megalønn hadde han også krevd pluss at han er en ekkel type. Passer fint inn i Viking der han kommer til å råtne.

Er vel bare et tidsspørsmål får vi har signert Helstad, så tipper jeg 5 kamper i løpet av høsten med en lønningspose på 2-3 millioner i året.

Lenke til kommentar

De har vel et par antrekk som ikke skriker Vålerenga eller er "tacky"? Husker de hadde en hettegenser med "1913" på f.eks. - jeg synes personlig at det meste av supportereffekter er skikkelig harry, untatt klær og selv da skal de være litt stilrene eller ikke ha logo over hele seg. Men sjappa har et par plagg som er ganske fine til hverdagsbruk også som man kan bruke uten at man deklarerer til hele verden at man heier på enga.

Har 1913-stæsj og jeg drikker ikke noe særlig, så det er litt teit å kjøpe shotsglass for 1200 spenn... :p

Lenke til kommentar

Er vel bare et tidsspørsmål får vi har signert Helstad, så tipper jeg 5 kamper i løpet av høsten med en lønningspose på 2-3 millioner i året.

Helstad er vel ikke småskadet? :roll:

Han har slitt litt med noen skader i år, usikker på om han er skada nå. Om han kommer til Oslo på ferie så blir det nok en overtråkk eller to før han signerer kontrakt.

Lenke til kommentar

Har 1913-stæsj og jeg drikker ikke noe særlig, så det er litt teit å kjøpe shotsglass for 1200 spenn... :p

Da er det bare å skaffe seg brødrister, minikjøleskap og mansjettknapper med VIF-logo på da!

Lenke til kommentar

Da er det bare å skaffe seg brødrister, minikjøleskap og mansjettknapper med VIF-logo på da!

Off..

Lenke til kommentar

Rosenborgs tropp mot Vålerenga:

Daniel Örlund, Erik M. Braåthen, Mikael Dorsin, Jim Larsen, Peter Ankersen, Simen Wangberg, Per V. Rønning, Ken Remi S. Strandberg, Rade Prica, Steffen Iversen, Markus Henriksen, Mohammed-Awal Issah, Jonas Svensson, Daniel Fredheim Holm, Ole Kristian Selnæs, Fredrik Midtsjø og Jon Inge Høiland.

Fnis.

Lenke til kommentar

Ikke nok med at det er dobbeltnavn, men er fader meg 3 navn, hahaha.

Lurer på åssen mottakelse han får, håper det er stillhet.

Haha, sant.

Jeg tipper det blir piping, jeg kommer hvert fall til å pipe.

Håper morgendagen er den dagen det snur for oss, har det på følelsen.

Nå er jo Muri tilbake på gresset også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...