Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok fullsatt uansett, det kommer jo langt flere folk enn bare VIF-supportere.

Hehe ja, vi er nok i undertall på den kampen der gitt.

Personlig gidder jeg ikke å betale 300,- for å se en treningskamp mot ett engelsk lag jeg ikke er noe fan av.

Da bruker jeg heller de pengene på å dra på en bortetur i TL for å være ærlig.

Lenke til kommentar

At en kamp for anglofile supportere koster så mye bryr jeg meg egentlig fint lite i. Når det først skal spilles en så tullete fotballkamp, hvorfor ikke tjene mest mulig på det?

At United-supportere rundtomkring i det vide land da effektivt fungerer som en melkeku for Vålerenga, sure.

Jeg er imot kampen i utgangspunktet, den skulle ikke vært spilt. Når den først er et faktum, melk disse anglofile idiotene. De som reiser fra Norge til England og drar på Old Trafford, Anfield etc. er vel vant med slike priser, som dem har vært med på å presse opp på bekostning av de ekte supporterne som vokste opp i Manchester-området. La dem smake litt av hva dem selv har ført til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mediesjef Lasse Vangstein bekrefter våre mistanker om at det blir passe stive billettpriser, uten å røpe noe mer eksakt. Det er atskillig dyrere å hente Manchester United enn Liverpool til Ullevaal, og så vidt vi husker var det først fra 17000 tilskuere Vålerenga begynte å tjene penger. Denne gangen er tallet 21000, og billigste billett ryktes å ligge tett oppunder 700 kroner.

Å herre. Liverpool kampen gjorde vist at underskuddet ble mindre i fjor enn først fryktet, men det er jo en lite gamble da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...