Patrick123 Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Å nå fikk Lyn en feilaktig annulert scoring... dette er flaut, flaut, flaut! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Dette er så dustete at jeg ikke har ord. Dette laget kunne vi like gjerne stilt med i en TL-kamp, og vi får knapt nok kontroll. Elendig spill Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Er det bare jeg som syns Martin har forandret seg? Hvorfor er ikke han oppe å hopper og skriker? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Gi beng i blussinga, da! Er det bare jeg som syns Martin har forandret seg? Hvorfor er ikke han oppe å hopper og skriker? Si det.. Han virker uinspirert... Akurat som laget. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Nielsen, Anene og Fellah får godkjent. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Ræva. Det positive i dag er at damene våre vant 2 - 3 borte mot Kattem. Deres første seier i øverste divisjon noen sinne! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Kan vi ikke få bytte gutta med damene? Kan ikke bli så veldig mye verre. 2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Damene vil i alle fall mer. Dette er ræva spill! 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Håvard Føkkings blussere!!! Og problemet med bluss er? At det skaper stemning? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Nei, at det koster oss penger... Also: Troy fikk en på trynet! http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3387640.ece Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Tipper denne blussingen var lovlig. Fikk ikke sett så nøye på kampen. Hadde familiebursdag i dag, men tven stå på uten lyd og jeg valgte meg seff en plass hvor jeg kunne ha ett øye på den. Skuffende greier. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2012 Hvis den var lovlig, så var det merkelig å dekke ansiktet med skjerfet sitt (noe jeg så ved et tilfelle). Det ble også kastet bluss ned på banen. Tror Lyn kan forvente et par bøter. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2012 Næh, mye lovlig var den ikke. Regner med lyn får en pen bot etter at det ble kastet bluss derfra. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 2. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2012 Det ene blusset havnet utpå banen også, burde bli en rimelig heftig bot for dette, men kjenner jeg NFF så går det vel under radaren. Er jo synd på stakkars Lyn Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2012 To bluss ble kastet, vel? Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 2. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2012 I dagboka(http://www.vpn.no/dagboka/2012/05/dagboka-onsdag-2-mai-2012/) står det tre bluss, ett ved innmarsj og to ved det annulerte målet. Mange snakker om at Lyn fikk et feilaktig annulert mål, samtidig gikk vist Vålerenga glipp av en straffe for hands i det 28. minutt.. Skremmende at en ikke ser forskjell på et 3. div lag og et tippeliga lag, samtidig var 4 fra start 11'ern også i start 11'ern mot Brann OG så vil jeg tippe at Lyn var ekstra tent i forkant og under denne kampen. Også litt morsomt å tenke på at vi i år har 4 seire, men vi har vel ikke fortjent en eneste? 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2012 Men har ikke Lyn rykket opp 3 år på rad eller noe? Syns de måtte ned i 6. divisjon og nå er de i 3. Blir vel kanskje litt som å si at Juventus var et "2. divisjonslag" da de ble tvunget ned. På pairet var de det, men laget var jo blant de beste i Italia. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2012 FC Lyn Oslo tok over plassen til FK Lyn i 4 div tror jeg? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2012 Mener å huske det, ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå