Anonym234 Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Når blir denne "kjempegode og stabile!!" FFK-spilleren klar? Hvorfor har vi alltid flaks med kjøp? De blir/er skada i store deler av sesongen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. april 2012 Del Skrevet 20. april 2012 Sogndal har norges beste keeper så det så.. Tror Brann å føle seg dumme nå. Men tror også vi har å takke Terje Skjeldestad. Han er vel også keepertrener, om jeg ikke husker feil? Nå kan ikke vi drive med trådkapring så det så. Ellers kommer osse-mon og hiver oss ut.. VIF er mitt andre hjem når jeg ikke er i Sogndal, derfor er jeg her (på nåde) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Jarmo er alltid velkommen her. Vi må være store nok til å la disse smålagene få nye det når vi store guttene driter oss ut Larsen spilte ELENDIG i går. Muri, bli frisk! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Har bare en ting å si: Flaut. 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Joachim må bli spillbar snart, så vi får orden bak. Vi har "midtstoppere" som er milevis fra der de skal være. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Singh lyver i media - http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10073140 Jeg har ikke gjort noen vurdering av laget så langt, fordi jeg var så JÆVLIG skuffet etter kampen. Jeg er fremdeles skuffet, og grinete over mye av det jeg så. Det regnet, det var kaldt, og spillet varmet IKKE. Jeg skal forsøke meg litt nå: Berre: Hva faen? Midten? Hvorfor ikke ving, det eneste stedet han fungerer? Vår dårligste til tider. Marcus: Nesten usynlig. Til tider var det som om han ikke var på banen. Han pleier å være et forstyrrende element for forsvaret, men ikke i denne kampen. Lars: ELENDIG jobb på 2-0. Ikke veldig god i dag Fegor: Traff ikke med en dritt i dag. Dawda: Han gjør en god jobb, stort sett. Dog virker det som om han virkelig vil være en offensiv spiller og ikke en defensiv spiller. Larsen: Litt usikker. Spiller tryggere en smart. Mye ball opp til publikum Singh: Dassa rundt på banen uten å vise den klassen han har gjort så langt Nordvik: Deilig at han ble byttet av. Spilte elendig Pusic: Burde ha putta. Tror han var vår beste, uten at det sier så mye. Fellah: Helt ok, ikke noe mer. Ibba: Et par fine finter, nesten mål, ellers begredelig Nielsen: Også helt OK. Ikke noe mer. Bojan: Bli frisk :/ MA: Hvor var taktikken? Hvorfor stod du ikke å skrek på deg en ødelagt hals i 2.omgang? Pledd og stol? SERIØST??? Faen, mann! Du startet bra med å dra av Nordvik da det butta offensivt, men så skjedde det liksom ikke noe mer. *sukk* Vi eide store deler av kampen, hadde ballen mest, men Sogndal overkjørte oss allikevel. Det er trist. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article233573.ece Enga saksøker kappa for å få inn noen millioner. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Vi varmer opp: http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?progId=555915 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Vålerengas hjemmekamp mot Rosenborg er flyttet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Lillestrom - Valerenga 15.04.2012 Artikkel fra ultras-tifo.net Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Muri ute en stund: http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/svimmel-muri-uaktuell-mot-brann-3765196.html Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Aww (Nei, han er ikke min) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Ikke mye å se frem til: http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/skadekrise-i-vaalerenga-3767486.html Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Syns vi sliter med skader på starten av hver sesong. Skulle ikke den nye måten å trene på hjelpe mot nettopp dette? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Satt å tenkte på det samme da jeg leste artikkelen... Det er jo tydeligvis noe som gjøres feil. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Vi kommer til å bli pissa på i Bergen. Jeg er nervøs mtp cupen. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Kone er fortsatt skadet etter 1.5 år, bortkasta penger. Vi sliter med skader hver eneste sesong. Kan ikke skjønne hvordor det ikke fokuseres mer på forebygging for å forhindre slike ting, lærer man aldri på Valle? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Selg pengeslukere fra klubben, Kone ut først. Vi lærer aldri, det er problemet. I morgen blir det stygt tror jeg, uten Muri rakner vi bak, tipper 4-0. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 - Fegor fikk seg en smell i den samme ankelen på trening og har ikke blitt frisk nok til at han kan spille kamp, forklarer medisinsk koordinator Eirik Bjærke. Martin Pusic, Veigar Páll Gunnarsson, Joachim Thomassen og Kristofer Hæstad ble alle testet på trening fredag, og kun Hæstad er meldt kampklar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå