Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sogndal har norges beste keeper så det så..

 

:)

Tror Brann å føle seg dumme nå. Men tror også vi har å takke Terje Skjeldestad. Han er vel også keepertrener, om jeg ikke husker feil?

 

Nå kan ikke vi drive med trådkapring så det så. Ellers kommer osse-mon og hiver oss ut..

 

VIF er mitt andre hjem når jeg ikke er i Sogndal, derfor er jeg her (på nåde) ;)

Lenke til kommentar

Singh lyver i media :p - http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10073140

 

Jeg har ikke gjort noen vurdering av laget så langt, fordi jeg var så JÆVLIG skuffet etter kampen. Jeg er fremdeles skuffet, og grinete over mye av det jeg så. Det regnet, det var kaldt, og spillet varmet IKKE. Jeg skal forsøke meg litt nå:

 

Berre: Hva faen? Midten? Hvorfor ikke ving, det eneste stedet han fungerer? Vår dårligste til tider.

Marcus: Nesten usynlig. Til tider var det som om han ikke var på banen. Han pleier å være et forstyrrende element for forsvaret, men ikke i denne kampen.

Lars: ELENDIG jobb på 2-0. Ikke veldig god i dag :(

Fegor: Traff ikke med en dritt i dag.

Dawda: Han gjør en god jobb, stort sett. Dog virker det som om han virkelig vil være en offensiv spiller og ikke en defensiv spiller.

Larsen: Litt usikker. Spiller tryggere en smart. Mye ball opp til publikum

Singh: Dassa rundt på banen uten å vise den klassen han har gjort så langt

Nordvik: Deilig at han ble byttet av. Spilte elendig

Pusic: Burde ha putta. Tror han var vår beste, uten at det sier så mye.

Fellah: Helt ok, ikke noe mer.

Ibba: Et par fine finter, nesten mål, ellers begredelig

Nielsen: Også helt OK. Ikke noe mer.

Bojan: Bli frisk :/

 

MA: Hvor var taktikken? Hvorfor stod du ikke å skrek på deg en ødelagt hals i 2.omgang? Pledd og stol? SERIØST??? Faen, mann! Du startet bra med å dra av Nordvik da det butta offensivt, men så skjedde det liksom ikke noe mer.

 

*sukk*

 

Vi eide store deler av kampen, hadde ballen mest, men Sogndal overkjørte oss allikevel. Det er trist.

Lenke til kommentar

- Fegor fikk seg en smell i den samme ankelen på trening og har ikke blitt frisk nok til at han kan spille kamp, forklarer medisinsk koordinator Eirik Bjærke.

 

Martin Pusic, Veigar Páll Gunnarsson, Joachim Thomassen og Kristofer Hæstad ble alle testet på trening fredag, og kun Hæstad er meldt kampklar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...