Quote Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Sogndal sitt lag: Kenneth Udjus – Eirik Skaasheim, Gustav Valsvik, Hannu Patronen, Taijo Teniste – Tonny Brochmann, Henrik Furebotn, Stèphane Badji, Ørjan Hopen – Malick Mane, Ulrik Flo Kom igjen gutar, stao no pao! Sogndal reiser til Oslo for å vinne denne kampen! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Berre spiller jo, hvem er tatt ut av laget? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Berre spiller jo, hvem er tatt ut av laget? "3 Hæstad var med i den opprinnelige startelleveren til hjemmelaget, men ble skadet ppå oppvarmingen, og Berre har tatt kapteinens plass" Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Taper Sogndal i morgen så blir osse-mon veileder dagen etter.. ^^ Ja, hvordan er humøret til pause? Like godt som mitt? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Irritert, våt og kald. Men In Martin I trust! Han reagerte raskt med Nielsen inn, så jeg har trua! 6-2 ;-) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 JARMO! Snakk til gutta dine! Få dem til å spille ræva, eller så blir jeg sinna! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Igjen så gir vi motstanderen gratis mål. Burde være unødvendig mot ett lag som ligger med 10 man i forsvar. Triste saker. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Steinar Pedersen kaller Fellah for Fela. Spelar han fela? Vi har fått forsvaret til RBK, ræva. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Bojan på! Na blir det bra! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Det er ikke 9000 mennesker her... Det er sikkert. drittspill Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Vanvittig upresist, tydelig at vi ikke mestrer det spille MA vil ha. Flaut Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 dette er den dårligste kampen jeg tror jeg har sett her på 2-3 år! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Mot Viking var det verre. er ikke akkurat noen medaljekandidat for tiden, med dette spillet ryker vi for lyn også Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Vanvittig upresist, tydelig at vi ikke mestrer det spille MA vil ha. Flaut Skammelig dårlig. Elendig! 1 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 78-22 i ballbesittelse og 0-2 tap.... Samtidig har sogndal like mange sjanser som oss. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Jeg blir imponert dersom vi har over 50% ballbesittelse på trening. 5 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 JARMO! Snakk til gutta dine! Få dem til å spille ræva, eller så blir jeg sinna! Hva? Vil ikke du være moderator da? ^^ Sogndal har norges beste keeper så det så.. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Møkkastart på sesongen. Ingenting å klage på heller, da det ikke er noen katastrofesituasjon mtp skader eller noe. Blir ikke medalje med dette spillet 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Ufattelig at man greier å "hvile" Håvard Nielsen med tanke på skadene vi har bakover, at det bare er kamp 4 og at vi møter et lag som har prestert godt. Kan ikke være noen annen grunn, for Håvard var vår beste utespiller sist. Lite som stemmer idag, nok en dårlig kamp, men denne gangen dårlig resultat. Her må vi ta 3 poeng mot Brann i Bergen for å rette det opp igjen. Endret 20. april 2012 av Maefteda Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Sogndal har norges beste keeper så det så.. Tror Brann å føle seg dumme nå. Men tror også vi har å takke Terje Skjeldestad. Han er vel også keepertrener, om jeg ikke husker feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå