Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Muri ute i MINST to uker: http://www.dagbladet...igaen/21121995/

Jeg blir irritert over islendeningen til LSKsom gikk skummelt hardt inn i duellene over alt på banen: Han taklet Muri bevisstløs og skapte sjanser ved å dytte vekk våre spillere, med armer og kropp.

Ufattelig at ikke Berntsen gir kort på sånt piss...

Endret av osse-mon waits for alice
Lenke til kommentar

Lars - Banens klart beste!

Dawda - klarer seg ok. har noen greie involveringer. Potensialet er der.

Muri - Var god. Bli frisk!

Pusic - Gutten jobber som en GUD (eller jesus?). Løper som faen, men gjør dustete ting innomellom. Tydelig høyt nivå på ham som enkeltspiller.

Fellah - Assist. Knallspill. Jobber hele veien til han blir byttet inn. Burde hatt en assist eller to til, hadde bare marcus klart brasene.

Marcus - Jobber også som faen. Burde hatt MINST ett mål i dag, men hadde ikke alle marginene på sin side.

Bojan - Bojan :love: - Bli helt frisk, vi savner deg!

Larsen - Burde ha muri på siden av seg for trygghetens skyld, men tar nivået greit. Skulle IKKE hatt straffe mot seg.

Nordvik - Helt OK i går.

Næss - Bra med tanke på erfaringen

Kristoffer - Nesten BB i går. Stresser LSK hele veien, spiller slik Doffen bør :D

Singh - Synd de nydelige pasningene hans ikke kommer til nytte for mottaker. Veldig bra i dag! Singhnér!

Håvard - Muligens banens beste med Lars. Utrolig spill i dag, han kler av bonden på siden til LSK hver jævla gang. Synd det ikke resulterte i scoringer for ham :S

Er det bare jeg som synes Dawda er langt under par?

Vet du.. Jeg synes han er god. Han blir omskolert til back, og det ser man er en posisjon han ikke er veldig vant med. Han gjorde seg ikke bort på noe vis i går syntes jeg.

Lenke til kommentar

Faen som jeg hater LSK, forbannet drittlag!

Ramovic passer fint inn i den gjengen usympatiske tullinger!

Syns det er helt uforståelig at han ikke fikk kort for den flaue filmingen sin, men den holdt tydeligvis høyt nok nivå for innavlet der oppe til å gi han bestemannsprisen.

Noen som så kampen på TV som fikk med seg tifoen vår?

Skulle starte å hive opp ballonger da første engaspiller gikk ut på banen, men var noen tullinger som ikke klarte å vente så de startet og det eskalerte da benken vår skulle gå over gressmatten.

Var mye folk igjen å sang da vi gikk fra Åråsen etter å ha takket spillerene og Martin.

Hørte rykter om at det var fordi ingen av Kanarifansen fikk gå før vårt felt var tomt, syns jeg så folk komme ut våre utganger 20min etter kampslutt :D

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Singh til Nederland for 6 mill?

http://www.vg.no/spo...?artid=10065110

Høres bra ut. Singh forsvinner uansett, så da synes jeg det er greit å få 6 millioner for han. Heerenveen passer i så måte bra. Det er et fint mellomsteg dersom Singh skal bli en profil i utlandet, men samtidig så er det enkelt å havne tilbake igjen i Vålerenga dersom det ikke går som planlagt. Håper uansett på den første og at vi legger fra oss alle dårlige tanker rundt Harmeet. Han har vist med sitt spill og sin profesjonalitet i starten av denne sesongen at han fortsatt bryr seg om Vålerenga. Han kunne jo likegjerne ikke tatt opp hansken og være benket, for Heerenveen hadde vært interesserte uansett, men bare til en lavere pris.

Dette vinnerinstinktet samt hans ferdigheter gjør at jeg tror han kommer til å komme langt i Europa. Synd vi ikke fikk mer penger for han, men med det fantastiske 2011 vi så for oss, kunne det fort blitt en realitet. Ønsker Singh alt godt, både i Vålerenga fram til sommeren og i Europa etter at han er ferdig hos oss.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...