Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg håper Ronny blir. For en spiller i forsvar går det ikke ann å finne når han er skadefri :D

Men dessverre så krever han mye også..

hva mener du med at han krver mye?

 

At han krever 100.000 per kamp han spiller mer enn halvtimen + grunnlønn på 600.000 i året.

Ahh ok, da skjønner jeg at han krever mye, men han er jo tidligere Manchester United spiller da, kansje han forventer så mye....?

Lenke til kommentar
Jeg håper Ronny blir. For en spiller i forsvar går det ikke ann å finne når han er skadefri :D

Men dessverre så krever han mye også..

hva mener du med at han krver mye?

 

At han krever 100.000 per kamp han spiller mer enn halvtimen + grunnlønn på 600.000 i året.

Ahh ok, da skjønner jeg at han krever mye, men han er jo tidligere Manchester United spiller da, kansje han forventer så mye....?

Tror nok neppe det er grunnen, han bare utnytter klubben, for når en spiller er viktig og går ut av en kontrakt, så pusher de klubben til maks, for å så signere en ny avtale.....

Lenke til kommentar

Martin Andresen har jo aldri vært trener før (selv om mange mente han var sjefen i Brann), i tillegg har det jo vært masse mediesirkus rundt signingen av han - to ting som gjør at presset er større på han enn mange andre trenere.

 

Tror nok Andresen kan bli en god trener, men han er litt avhengig av en god start :)

Lenke til kommentar
Martin Andresen har jo aldri vært trener før (selv om mange mente han var sjefen i Brann), i tillegg har det jo vært masse mediesirkus rundt signingen av han - to ting som gjør at presset er større på han enn mange andre trenere.

 

Tror nok Andresen kan bli en god trener, men han er litt avhengig av en god start :)

 

Poenget her er at han ikke skal være trener i første rekke. Han skal være manager, spillende manager. Dette betyr at VIF skal bruke manageren Andresen og spilleren Andresen - ikke treneren Andresen. Det er derfor VIF har ansatt en hovedtrener (Skullerud) som skal ta for seg treningene og lede laget i kamper.

 

Han har ansvaret hvis ting går lukt åt helvete, men VIF har uttalt at de skal gi han tid - noe jeg også tror skjer.

Tror presset på f.eks. Mjelde kan bli stort hvis Brann ikke leverer de første kampene. Det samme gjelder Tom Nordlie. Man må ikke glemme at det finnes andre lag i Norge og at de andre lagene også har profilerte trenere.

Lenke til kommentar

Ser absolutt ikke for meg at Martin får sparken med det første. Men om det skulle skje, hvordan blir ting da? Får han da også sparken som spiller eller? :tease: Det vil nå hvertfall få en negativ innvirkning på hans forhold til klubben, og det er nå en risiko å ta.

Uansett virker det som planen er at Martin først og fremst skal være spiller nå, og være tiltenkt en større rolle som hovedtrener etterhvert. At han får tid til å utvikle seg som trener.

Etter min mening er det andre trenere i tippeligaen som sitter mindre trygt. Forventningene til Mjelde og Brann vil for eksempel være veldig store etter gullet i fjor, og jeg personlig tror Brann er ett av lagene som ikke kommer til å innfri forventningene i vårsesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...