osse-mon waits for alice Skrevet 10. april 2012 Rapporter Del Skrevet 10. april 2012 3 poeng er tre poeng uansett :D Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. april 2012 Rapporter Del Skrevet 10. april 2012 Fellah kommer inn og snur kampbildet for oss. Varmer hjertet mitt. Fellah og Singh fra start! Driter i om sistnevnte ikke signerer. Hvor var oppstyret da Skjelbred gjorde akkurat det samme ifjor? Nå må det bli seier på Åråsen og en flott seriestart. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 10. april 2012 Rapporter Del Skrevet 10. april 2012 Kjedelig kamp, men 3 poeng varmer. Det skal derimot sies at vi må heve spillet betraktelig for å virkelig komme noen vei i år! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. april 2012 Rapporter Del Skrevet 10. april 2012 Fort åråsen neste Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. april 2012 Rapporter Del Skrevet 10. april 2012 Laber stemning på Ullevaal, men det var kaldt og elendig vær i dag. Men man angrer aldri når man er på stadion. Orker ikke å skrive noe langt nå, men Singh og Fellah bør spille fra start i neste kamp. Nielsen var svak i dag. Ubesluttsom og halvhjertet prestasjon. Jeg blir oppriktig lei meg hvis man benker Fellah for VGP eller Pusic igjen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. april 2012 Rapporter Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Dårlig kamp. Var bra de første 15min av andre omgang. Men vi vinner på en dårlig dag så det er jo positivt. Fellah var ett friskt pust i dag, håper han starter på Åråsen. Men det som er mest flaut i dag er dere sofasittere (sorry, men det er sant!). Jeg husker ikke det eksakte tallet med var under 10.000 på Ullevaal i dag! Herregud, folk må faen meg skjerpe seg! Vi er fuckings Vålerenga fra Oslo, Norges eneste by, men så er det under 10.000 på kampene. Folk er Vålerenga "supportere" fordi det er kult. De driter visst i laget og klubben. Blir så oppgitt over hvor lunkene de fleste er. Vålerenga Oslos Stolthet står det i overskriften her, bare synd Oslo-folk driter langt i Vålerenga da. Beklager for dette, men ærlighet varer lengst har jeg lært. Og man skal si i fra når noe er galt, og under 10.000 på kamp da er noe galt! Endret 10. april 2012 av PatSharpX 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. april 2012 Rapporter Del Skrevet 10. april 2012 Rundt 9000 solgte billetter i dag. På stadion var det langt færre enn det. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. april 2012 Rapporter Del Skrevet 10. april 2012 9519 er det offisielle tallet. Dvs totalt antall solgte billetter, så da teller de med billetter som ikke blir benyttet også. Moro med hausing mot derbykampen på søndag på slutten i dag på Ullevaal da. Gleder meg som en unge, etter hva jeg kan huske så har vi ikke tapt der oppe med meg på kortsiden. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Det har vært mye negativt snakk om meg tidligere, men jeg visste at det skulle komme en opptur. I vinter var det snakk om at jeg skulle leies ut, men det var aldri aktuelt for meg. Jeg har fått motivasjon av å sitte på benken og det var viktig at jeg tok vare på sjansen når jeg fikk den. Sitat Fellah... Leies ut? Seriøst? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Huff, godt han er en VIF-gutt after all! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Favorittene våre blir speidet på: http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/tyskland/artikkel.php?artid=10057208 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Kamp søndag på Vålerengas reservebane Gleder meg som en unge! 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 OT: Fant nettopp ut at denne tråden ble opprettet på bursdagen min! Tilfeldighet? I think not!! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Det er et tegn! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Ett tegn på at jeg burde droppe studiene, selge alt jeg har og flytte inn til hovedstaden for å følge Vålerenga samtidig som jeg blir tidenes toppposter på dette forumet! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Ja, du har bare noen få innlegg igjen til topposterstatus! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Hehe, har litt jobb å gjøre ja:p Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Vi har publisert et "alternativt" ref for de som skulle være interessert i å lese det! http://www.vpn.no/kampreferat/2012/04/4pr3ph3r47/ Temaet er leetspeak og gaming! 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Liker det! Moro lesing. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Jeg syns hele Oslos befolkning burde donere 30 kroner hver til Enga, til overgangsbudsjett altså Alle gir en kopp kaffe og vips, så har vi 20 mill 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå