Raste Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Samtidig var det også flott at han løp fra Klanen og ikke sto og feirer like ved målet! Jeg ønsker LIS en god sesong og håper han får det til i Godset. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Helt feil bytter i dag, hvorfor kom ikke Veigar/Fellah inn? Håper også LIS får en knallsesong for Godset, alltid likt han. Synd det gikk som det gikk for han hos oss. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Stoor til LSK: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10072802 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Skjønner ikke Martin hele tiden. Dawda Leigh er vårt svakeste ledd og jeg tror/vet at Stoor ville gjort en like god jobb som han. Jeg ville gjerne sett han på backplassen vår! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Økonomi. Stoor hever altfor mye i lønn. Fotball forandrer seg aldri. Ramaskrik etter to kamper (og 3 poeng). Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Ramaskrik og ramaskrik! Det som er det negative med starten er at vi ikke har spilt god fotball enda i år. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Det ble spilt god fotball i andre omgang på Ullevaal. Jeg er enig i at det er et forbedringspotensiale, men man kan ikke begynne å snakke om å sparke manageren etter to runder. Hvis man skal gjøre forandringer på managernivå bør man gjøre det før sesongstart. Andresen har fått sine spillere nå, og så får vi se hva han gjørt ut av spillematerialet sitt. VIF har tatt flere steg fremover under Andresen, og så lenge det går fremover er han min mann. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Han nye Jesus-elskeren, trodde han var forsvarspiller, jeg? Så spiller han offensivt midtbane? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2012 Ed: han er visst kant/angrep. Hm, da skjønner jeg ikke det kjøpet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 "Martin gir seg som trener og overlater ansvaret til Loberto ut sesongen" Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Det meldes også om at vålerenga skal flytte til bislett grunnet dårlig oppmøte Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Hyling og skriking?! Når er det tillatt å leke med tanken om at en annen trener kanskje ville gjør Enga bedre? Jeg har forøvrig aldri sagt et stygt ord om Martin, men fotball er resultatorientert. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Om vi skal spille sånn fotball resten av sesongen boikotter jeg Vålerenga. Medgangssupporter eller? 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Det er tillatt å leke med tanken, men jeg mener oppriktig at du må være en idiot om du vurderer å bytte trener etter to serierunder. Du lar ikke treneren få hente inn de spillerne han ønsker for å så gi han sparken umiddelbart etter. Hvor mye ville det forresten koste å sparke MA? Det flyter ikke over med på penger i VIF for tiden. http://www.tv2sporten.no/Singh-signerer-ettaars-kontrakt Morsomt at Singh klarte å komme til enighet med VIF. Nå er det i det minste mulig å få et par millioner for han til sommeren. Positivt at vi kommer til å få se mer av han på banen også. 1 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Det er tillatt å leke med tanken, men jeg mener oppriktig at du må være en idiot om du vurderer å bytte trener etter to serierunder. Du lar ikke treneren få hente inn de spillerne han ønsker for å så gi han sparken umiddelbart etter. Hvor mye ville det forresten koste å sparke MA? Det flyter ikke over med på penger i VIF for tiden. http://www.tv2sporte...ttaars-kontrakt Morsomt at Singh klarte å komme til enighet med VIF. Nå er det i det minste mulig å få et par millioner for han til sommeren. Positivt at vi kommer til å få se mer av han på banen også. Nå har ikke jeg skrevet noe sted at jeg vil bytte ut Martin etter 2 serierunder, dette er mer uttrykk for en frustrasjon etter kampen igår. Likevel, så må det være lov å tenke de tankene og spekulere i hvem som eventuelt skulle ha tatt over. Det må også være lov å spørre seg om Martin er den rette. Om han gjør de riktige tingene. Jeg har vært tålmodig. Nå er jeg mer kritisk. Friskt språkbruk til moderator å være . Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Dårlig gjort Jørgen, dårlig April-spøk... Når jeg vurderer Andresens stilling, er ikke det forå sparke han allerede nå. Uansett så er han under evaluering og er inne i en do or die sesong. Vil se mer fremgang på banen dersom 3-4 plass skal være akseptabelt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Benjamin smeller inn ett mål for FFK. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Dårlig gjort Jørgen, dårlig April-spøk... Når jeg vurderer Andresens stilling, er ikke det forå sparke han allerede nå. Uansett så er han under evaluering og er inne i en do or die sesong. Vil se mer fremgang på banen dersom 3-4 plass skal være akseptabelt. Enig i at denne sesongen er en evalueringssesong. Jeg stiller også spørsmål til Andresen: behandlingen av talenter, kontraktfornyelser og generelt manglende stabilitet i spillet. Det er skuffende at man er så langt unna der man har ambisjoner om å være - spillemessig. Hvorfor kommer det forresten alltid som en overraskelse at en spiller ikke ønsker å signere ny kontrakt? Dette burde vært klart lenge før man er inne i det siste året av kontrakten. Det virker som om norske klubber tar det som en selvfølge at talentene deres kommer til å signere en ny kontrakt. @ronron: Jeg er forumets mest forfriskende moderator. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. april 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Om vi skal spille sånn fotball resten av sesongen boikotter jeg Vålerenga. Medgangssupporter eller? Herregud, så naiv du er! Ta deg en bolle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå