Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ble spilt god fotball i andre omgang på Ullevaal. Jeg er enig i at det er et forbedringspotensiale, men man kan ikke begynne å snakke om å sparke manageren etter to runder. Hvis man skal gjøre forandringer på managernivå bør man gjøre det før sesongstart. Andresen har fått sine spillere nå, og så får vi se hva han gjørt ut av spillematerialet sitt. VIF har tatt flere steg fremover under Andresen, og så lenge det går fremover er han min mann.

Lenke til kommentar

Det er tillatt å leke med tanken, men jeg mener oppriktig at du må være en idiot om du vurderer å bytte trener etter to serierunder. Du lar ikke treneren få hente inn de spillerne han ønsker for å så gi han sparken umiddelbart etter. Hvor mye ville det forresten koste å sparke MA? Det flyter ikke over med på penger i VIF for tiden.

http://www.tv2sporten.no/Singh-signerer-ettaars-kontrakt

Morsomt at Singh klarte å komme til enighet med VIF. Nå er det i det minste mulig å få et par millioner for han til sommeren. Positivt at vi kommer til å få se mer av han på banen også.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er tillatt å leke med tanken, men jeg mener oppriktig at du må være en idiot om du vurderer å bytte trener etter to serierunder. Du lar ikke treneren få hente inn de spillerne han ønsker for å så gi han sparken umiddelbart etter. Hvor mye ville det forresten koste å sparke MA? Det flyter ikke over med på penger i VIF for tiden.

http://www.tv2sporte...ttaars-kontrakt

Morsomt at Singh klarte å komme til enighet med VIF. Nå er det i det minste mulig å få et par millioner for han til sommeren. Positivt at vi kommer til å få se mer av han på banen også.

Nå har ikke jeg skrevet noe sted at jeg vil bytte ut Martin etter 2 serierunder, dette er mer uttrykk for en frustrasjon etter kampen igår.

Likevel, så må det være lov å tenke de tankene og spekulere i hvem som eventuelt skulle ha tatt over.

Det må også være lov å spørre seg om Martin er den rette. Om han gjør de riktige tingene. Jeg har vært tålmodig. Nå er jeg mer kritisk.

Friskt språkbruk til moderator å være :p .

Lenke til kommentar

Dårlig gjort Jørgen, dårlig April-spøk...

Når jeg vurderer Andresens stilling, er ikke det forå sparke han allerede nå. Uansett så er han under evaluering og er inne i en do or die sesong. Vil se mer fremgang på banen dersom 3-4 plass skal være akseptabelt.

Enig i at denne sesongen er en evalueringssesong. Jeg stiller også spørsmål til Andresen: behandlingen av talenter, kontraktfornyelser og generelt manglende stabilitet i spillet. Det er skuffende at man er så langt unna der man har ambisjoner om å være - spillemessig. Hvorfor kommer det forresten alltid som en overraskelse at en spiller ikke ønsker å signere ny kontrakt? Dette burde vært klart lenge før man er inne i det siste året av kontrakten. Det virker som om norske klubber tar det som en selvfølge at talentene deres kommer til å signere en ny kontrakt.

@ronron: Jeg er forumets mest forfriskende moderator.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...