Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Martin må ta på seg skyld idag. Godset gjorde grep i pausen og snudde kampbildet, Andresen lot det gå alt for lang tid, og Vålerenga trengte en ny giv. Da blir det ganske håpløst å sette innpå Ibba, Næss og Chuma. De er ikke akkurat Bojan noen av de. Fellah eller VPG kunne snudd det vår vei igjen. Hjelper ikke at Andresen tar ut Marcus Pedersen heller.

Alt i alt fortjent til Godset. Vi taper i Drammen som vanlig. Muri med feil på 1-1 og 3-2. Etter at han signerte ny kontrakt har han falt tilbake på 06 nivået igjen. Pusic var helt usynlig og hadde dårlige involveringer. Burde vært førstemann ut i bytte mot Fellah, som vi sårt hadde trengt her.

Skuffende, og det viser nok hvor vi kommer til å ligge i år. I kamp om 3-4 plass. Synes det er greit i forhold til tidligere, men spørs om vi da ikke må vurdere Andresen. Synes han gjør mye rart, og får vi inn en mann som f.eks dagens motstander Ronny Deila, så beholder vi en god spillestil og et bra fundament å bygge på. Imponerende hva han har gjort i Godset. Kan tenke meg hva han kan få til i et større marked i Vålerenga.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Martin må ta på seg skyld idag. Godset gjorde grep i pausen og snudde kampbildet, Andresen lot det gå alt for lang tid, og Vålerenga trengte en ny giv. Da blir det ganske håpløst å sette innpå Ibba, Næss og Chuma. De er ikke akkurat Bojan noen av de. Fellah eller VPG kunne snudd det vår vei igjen. Hjelper ikke at Andresen tar ut Marcus Pedersen heller.

Alt i alt fortjent til Godset. Vi taper i Drammen som vanlig. Muri med feil på 1-1 og 3-2. Etter at han signerte ny kontrakt har han falt tilbake på 06 nivået igjen. Pusic var helt usynlig og hadde dårlige involveringer. Burde vært førstemann ut i bytte mot Fellah, som vi sårt hadde trengt her.

Skuffende, ogdet viser nok hvor vi kommer tilå ligge i år. I kamp om 3-4 plass. Synes det er greit i forhold til tidligere, men spørs om vi da ikke må vurdere Andresen. Synes han gjør mye rart, og får vi inn en mann som f.eks dagens motstander Ronny Deila, så beholder vi en god spillestil og et bra fundament å bygge på. Imponerende hva han har gjort i Godset. Kan tenke meg hva han kan få til i et større marked i Vålerenga.

Kanskje Ståle blir ledig?

Endret av ronron25
Lenke til kommentar

Jeg har heller lyst på Deila. Blir ikke like mye press og oppstuss som ved Ståle. Tror Solbakken dro godt nytte av et godt nettverk og en mye bedre driftet klubb i København enn han kunne gjort her. Deila er nærmere vår spillestil, og har visst at han har kløkt når det kommer til å finne talenter som ikke helt har fått sitt gjennombrudd i Tippeligaen.

Har vært positiv til Andresen siden 10-sesongen, men i løpet av oppstarten i år så har tvilen begynt å spre seg. Synes han har gode ideér, men det er noen merkelige valg han tar. Liker ikke helt det at vi bruker en midtstopper i oppspillet og istedenfor har defensive backer. Samtidig synes jeg måten vi har behandlet talentene våre den siste tiden heller ikke har vært det beste.

Lenke til kommentar

Hylene mot Martin er i gang ja. Vi sliter på gjennvinning, pasninger, og rett og slett å være tilgjengelig for hverandre. Hvor mange ganger dunket Muri ballen mot Marcus Pedersen idag? Trodde vi skulle spille fotball alà 2010 sesongen i år. Da må vi slutte med det lange ballene. Det er greit nok å slå over ledd av og til. Men av og til er det like så greit å slå korte pasninger, for å så slå tilbake til den samme spilleren som slår den første pasningen, også starte ett løp. Jeg regner med at spillet vil komme litt utover sesongen. Alle lagene i årets tippeliga kommer til å slite i Drammen.

Lenke til kommentar

Ja ja, da ble det 0 poeng i Drammen, som vanlig. Vi putter to deilige mål i dag og gir Godset 2 helt håpløse. At LIS skulle ende opp med å avgjøre det var vel bare forventet når Ibba lager et helt forferdelig frispark mot slutten.

Fremover ser vi veldig sterke ut, bakover ser vi mer og mer vaklende ut, kan bli artig fremover det her...tolk det den som vil. Synes MA gjør noen rare valg ved å ikke sette inn Fellah eller VGP, men skjønner også logikken i å sette inn på defansive fibre når vi har et poeng i lomma på Marienlyst.

Forventet ikke akkurat poeng mot Godset, men faen så dritt at vi mister det på den måten vi gjør...

Lenke til kommentar

Haha, syns det er så morsomt at vi tapte jeg(I og med at LIS er eks-VIF). Helt greit av LIS å juble som han gjorde, jeg synes han ble forferdelig behandlet i vår klubb. Han fortjener noe bedre!

Om vi skal spille sånn fotball resten av sesongen boikotter jeg Vålerenga. Vi spilte ræv forrige uke og gjør det enda mer elendig denne uken. Vi taper fortjent.

Hvor er Fellah? VGP? Eller noen andre?

.... Jeg tenker kanskje at Martin ikke er den rette for oss!

Endret av Chuck Bass
Lenke til kommentar

Helt greit at han jubler som han gjør, Marcus var en publikumsfavoritt i Drammen, de elsket han og han elsket klubben så det at han ikke jubler er forståerlig (Og sånn det skal være spør du meg). LIS ble ikke behandlet noe bra i Vålerenga og jeg skjønner jævlig godt at han fikk et gledesutbrudd.

Skal faktisk være så ydmyk og si at jeg unner LIS det her, om jeg skal ta av meg VIF-hatten et par sekunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...