Patrick123 Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Akkurat det kan jo forklares litt med kulturforskjeller, men uttalelsene hans i VG og VIF-TV liker jeg virkelig ikke. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Virker litt spess ja, det er jo uansett ikke lov med budskap på skjorta så vidt jeg vet? Ballotelli fikk vel et gult for nettopp dette for litt siden. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Det at han er relgiøs skal han få lov til. At han han har litt annen oppfatningen av regel og juks er jo ikke bra, men tror ikke man skal legge for mye i dette. Det som er helt latterlig er jo at han tar av seg drakta, et normalt sett 100% sikkert gult kort. Finnes ikke noe mer unødvendig å få kort for. Litt spesielle typer er bra, men han bør tenke litt lengre enn sitt eget budskap. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Akkurat det kan jo forklares litt med kulturforskjeller, men uttalelsene hans i VG og VIF-TV liker jeg virkelig ikke. Hva har han sagt? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Innrømmer at han jukset og sier at det er greit å handse. La han være så religiøs som han bare vil, men den holdningen til juks kan han bare legge igjen med en eneste gang. Sånne folk vil jeg ikke ha i Enga! "Synes du det er ok å gjøre det på den måten (å handse)? - Ja, hvis dommeren ikke ser det, er det ok. Da kan man score, man gjør en jobb for klubben. Det er bra for klubben hvis vi scorer, sier han til VG Nett" Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Regner med det blir slått ned på. Samme som med filming i Molde. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 It's already done: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10064677 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Jeg synes det er helt greit med litt typete folk på laget. All PR er god PR, og Enga er laget som alltid skal sjokkere. Edit: Også kommer Martin og slikker NFF oppetter ræva. Endret 25. mars 2012 av Olum Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 All PR er absolutt ikke god PR. Det er PR BS fra folk som ikke kan PR. 3 Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Må Pusic aldri mer slå cornere. Klarte ikke å få ballen over bakken og endte på samme sted hver gang. Målet reddet han i dag. For mange ganger spilte vi på oss problemer eller slo ballen høyt uten mening. Gunnarson har blitt direkte tjukk, klarer ikke å løpe eller å slå en riktig pasning Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2012 Da har jeg oppdatert hele kategorien. 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2012 Kommer du og passer ungene mine så jeg får dratt på kamp da? Jeg kjøper i det minste tilgang, og det regner litt på enga økonomisk. Håper på noen kamper i år, men blir nok mye tv Folk har da barn i Ålesund og Molde også. Begge hadde et snitt på i underkant av 10.000 i fjor. I Ålesund bor det 40.000 folk og i Molde 25.000. Helt på trynet at vi ikke klarer å samle mer enn 12.000 i denne byen da. De har ikke noe annet å gjøre der oppe Men litt mer seriøst: her er det så mange "ikke oslo folk" så det blir vanskligere å få skapt identiteten rundt laget, men vi må jobbe hardt, og skape blest, ta medalje og bli 20.000 på tribunen! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2012 STEMNINGSRAPPORT: Enga-HFK 25.03-2012. Vi er Enga! 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2012 Oh, for fuck sake! http://www.dagbladet.no/2012/03/26/sport/fotball/tippeligaen/valerenga/20853102/ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2012 Gjør han det en gang til får det nok konsekvenser, de kan ikke ha en handse-mann på banen. Vi er ikke helt Sungodt heller. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2012 Har vi 14-dagers returrett? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2012 Han har i alle fall bare kontrakt ut sesongen. Håper han spiller så bra at egoet hans ønsker seg ut, så vi selger han for en grei slant til sommeren. Det som er viktigere å finne ut av, er hva vi skal gjøre med midtbanen nå som Singh sier at det er helt uktuelt med ny kontrakt. Det var smertefullt åpenbart igår at vi trenger en spillertype ala Singh ved siden av en av Ogude eller Hæstad. Forslår at Ogude brukes som midtstopper fram til vi får Castro til sommeren, før vi ser om Hæstad forsvarer plassen på midtbanen. Er ikke imot å bruke Fellah i Singh-rollen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2012 Deilig seier mot Skauen i dag! Ny kamp på Jordal på onsdag da. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Tipper Pusic fikk rimelig mye kjeft av MA for den handsen. Satse på at han finner seg til rette, vi trenger målskorere. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2012 Ja, håper det og håper han legger fra seg det hands-greiene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå