Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det at han er relgiøs skal han få lov til. At han han har litt annen oppfatningen av regel og juks er jo ikke bra, men tror ikke man skal legge for mye i dette. Det som er helt latterlig er jo at han tar av seg drakta, et normalt sett 100% sikkert gult kort. Finnes ikke noe mer unødvendig å få kort for.

Litt spesielle typer er bra, men han bør tenke litt lengre enn sitt eget budskap.

Lenke til kommentar

Innrømmer at han jukset og sier at det er greit å handse. La han være så religiøs som han bare vil, men den holdningen til juks kan han bare legge igjen med en eneste gang. Sånne folk vil jeg ikke ha i Enga!

"Synes du det er ok å gjøre det på den måten (å handse)?

- Ja, hvis dommeren ikke ser det, er det ok. Da kan man score, man gjør en jobb for klubben. Det er bra for klubben hvis vi scorer, sier han til VG Nett"

Lenke til kommentar

Må Pusic aldri mer slå cornere. Klarte ikke å få ballen over bakken og endte på samme sted hver gang. Målet reddet han i dag. For mange ganger spilte vi på oss problemer eller slo ballen høyt uten mening. Gunnarson har blitt direkte tjukk, klarer ikke å løpe eller å slå en riktig pasning

Lenke til kommentar

Kommer du og passer ungene mine så jeg får dratt på kamp da?

Jeg kjøper i det minste tilgang, og det regner litt på enga økonomisk.

Håper på noen kamper i år, men blir nok mye tv :(

Folk har da barn i Ålesund og Molde også. Begge hadde et snitt på i underkant av 10.000 i fjor. I Ålesund bor det 40.000 folk og i Molde 25.000. Helt på trynet at vi ikke klarer å samle mer enn 12.000 i denne byen da.

De har ikke noe annet å gjøre der oppe ;)

Men litt mer seriøst: her er det så mange "ikke oslo folk" så det blir vanskligere å få skapt identiteten rundt laget, men vi må jobbe hardt, og skape blest, ta medalje og bli 20.000 på tribunen!

Lenke til kommentar

Han har i alle fall bare kontrakt ut sesongen. Håper han spiller så bra at egoet hans ønsker seg ut, så vi selger han for en grei slant til sommeren.

Det som er viktigere å finne ut av, er hva vi skal gjøre med midtbanen nå som Singh sier at det er helt uktuelt med ny kontrakt. Det var smertefullt åpenbart igår at vi trenger en spillertype ala Singh ved siden av en av Ogude eller Hæstad. Forslår at Ogude brukes som midtstopper fram til vi får Castro til sommeren, før vi ser om Hæstad forsvarer plassen på midtbanen. Er ikke imot å bruke Fellah i Singh-rollen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...