Patrick123 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Eneste positive må vel være at jeg har Grindhaug og Djurdic på managerlaget mitt... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 helvette, den forbanna kampen skal jo vises på SUMO???? Det var derfor jeg kjøpte det Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Skriv på sidene dems på facebook og klag. Er dårlig at de ikke vises. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Der kom Ibba inn, får se om vi endelig lever opp til "Barca-idealet" vårt. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Nå er jeg faen meg forbanna!! Kjøpte Sumo i starten av mars for å få med meg tippeligaen ++, for å kunne se serien Klovn kjøpte jeg liksågjerne gullpakka for 1 år! Men for 10 dager siden har dem sendt ut info om at neida, dem kommer ikke til å vise TL lengre. Har jeg krav på å få refundert en del av betalingen? PS! Se på den "enormt" informative e-posten, les mer linken fungerer heller ikke... Endret 25. mars 2012 av Lyspaere Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Fryktelig for en tirade Ivar Hoff hadde mot Pusen! "Det var klar hands, han har vel kanskje så dårlig teknikk at han må bruke hendene? Sånt vil vi ikke se! Filming!" Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Endelig! Bare ett til nå! Lenke til kommentar
hean Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Nå er jeg faen meg forbanna!! Kjøpte Sumo i starten av mars for å få med meg tippeligaen ++, for å kunne se serien Klovn kjøpte jeg liksågjerne gullpakka for 1 år! Men for 10 dager siden har dem sendt ut info om at neida, dem kommer ikke til å vise TL lengre. Har jeg krav på å få refundert en del av betalingen? PS! Se på den "enormt" informative e-posten, les mer linken fungerer heller ikke... Merkelig, på TV2 Sumo hjemmesiden reklamerer de fremdeles med ALT av sport med gull. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL! Ja, meget merkelig!! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Jeg byttet kanal, det funket visst utmerket! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 (endret) Jeg byttet kanal, det funket visst utmerket! Ta det som et hint, slutt å se VIF-kampene. Endret 25. mars 2012 av Latias Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Ja, det er ikke første gangen Martin har ikke stemme igjen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Dette var herlig! Rett og slett herlig. Jeg var så forbanna i første omgang når de ikke gadd noen ting. Så redda de det på slutten. Fortsatt mye å jobbe med, men sinnsvakt godt med 3 poeng i seriestarten! JESS! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 DEILIG! Digg med tre poeng, selv om de kommer litt på kanten. Negativt: Hele førsteomgangen Den elendige dømmingen i begge retninger Skadene Det at vi er så åpne mot kontringer i første Det at vi ikke klarer å utnytte overtall Positivt: Singh! Nielsen Singh! Pusic Ibba 2.omgangen Singh viste klasse i dag! Virkelig. Synes også at Dawda var god i dag. Kan ikke helt skylde på ham på straffen føler jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå