Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han har jo sagt at vi etter planen skal spille en 4-3-3 formasjon...
Litt spent på hvem som skal spille på vingene i 4-3-3, noen som har sett på treninger hva Andresen har valgt? De fleste midtbanespillerne deres er vel vant med 4-4-2?

Ja, helt korrekt. Er veldig spent på hva han gjør nå, :)

Lenke til kommentar
Denne, kansje:

 

 

Perkins

 

Jepsen - Wæhler - Horn - dos Santos

 

Hæstad - Andresen © - Zagic

 

Lars Iver Strand - Thorvaldsson - Daniel F. Holm

Er du full? Dos Santos istedenfor Storbæk? Storbæk er vel en av Vålerengas beste spillere.

 

 

--------- ----Perkins------------

 

Jepsen-Wæhler-Ronny-Storbæk

 

---Strand--Andresen-Hæstad-----

 

Thorvaldsson-Sæternes-D. F. Holm

 

Sånn vil jge se det.

Hehe sorry. Siden det virker som om du har mer peiling skal jeg endre innlegget, da :D. Det er bare det at jeg har alltid likt dos Santos, og synes han er en god spiller, med hjerte for Enga, syns det blir litt dumt å sette han på reserve, men de beste må prioriteres :D:thumbup: heia ENGA!

Endret av Helpel
Lenke til kommentar
Denne, kansje:

 

 

Perkins

 

Jepsen - Wæhler - Horn - dos Santos

 

Hæstad - Andresen © - Zagic

 

Lars Iver Strand - Thorvaldsson - Daniel F. Holm

Er du full? Dos Santos istedenfor Storbæk? Storbæk er vel en av Vålerengas beste spillere.

 

 

--------- ----Perkins------------

 

Jepsen-Wæhler-Ronny-Storbæk

 

---Strand--Andresen-Hæstad-----

 

Thorvaldsson-Sæternes-D. F. Holm

 

Sånn vil jge se det.

Hehe sorry. Siden det virker som om du har mer peiling skal jeg endre innlegget, da :D. Det er bare det at jeg har alltid likt dos Santos, og synes han er en god spiller, med hjerte for Enga, syns det blir litt dumt å sette han på reserve, men de beste må prioriteres :D:thumbup: heia ENGA!

Det er jeg enig i, dos Santos har Enga i hjertet ;)

Lenke til kommentar
Husk at vi har fått tilbake Muri dere som har satt opp lag oppstillinger. Mange her som heller har brukt Horn.

 

Vi så vel det samme laget i fjor, du og jeg?

Muri er ikke god nok. Horn er, tross sin unge alder, bedre enn Muri.

 

Nå ser jeg at Wæhler er skadet i noen uker, så dette kan bety at VIF går ut og kjøper en ny stopper. Tror jeg.

Jeg vil fortsatt ha Horn i midten kontra Muri.

Lenke til kommentar
Husk at vi har fått tilbake Muri dere som har satt opp lag oppstillinger. Mange her som heller har brukt Horn.

 

Vi så vel det samme laget i fjor, du og jeg?

Muri er ikke god nok. Horn er, tross sin unge alder, bedre enn Muri.

 

Nå ser jeg at Wæhler er skadet i noen uker, så dette kan bety at VIF går ut og kjøper en ny stopper. Tror jeg.

Jeg vil fortsatt ha Horn i midten kontra Muri.

 

Jeg mener fortsatt at Muri er bedre en Horn..

Lenke til kommentar
Husk at vi har fått tilbake Muri dere som har satt opp lag oppstillinger. Mange her som heller har brukt Horn.

 

Vi så vel det samme laget i fjor, du og jeg?

Muri er ikke god nok. Horn er, tross sin unge alder, bedre enn Muri.

 

Nå ser jeg at Wæhler er skadet i noen uker, så dette kan bety at VIF går ut og kjøper en ny stopper. Tror jeg.

Jeg vil fortsatt ha Horn i midten kontra Muri.

 

 

Muri er ikke god nok til en start 11'er. det blir Wæhler (når han blir klar igjen) og Horn eller Thomassen. Håper Enga selger Muri... Aldri likt han noe særlig, pga han er treig som f***, og jeg mener han ikke passer inn i Enga's spillestil.

Horn tørr å trille ball bak i forsvar, isteden for denge ballen opp til motstanderens 16m..

 

Håper også at Enga går ut og kjøper en ny stopper som kan gå rett inn i 11'ern..

Lenke til kommentar
Husk at vi har fått tilbake Muri dere som har satt opp lag oppstillinger. Mange her som heller har brukt Horn.

 

Vi så vel det samme laget i fjor, du og jeg?

Muri er ikke god nok. Horn er, tross sin unge alder, bedre enn Muri.

 

Nå ser jeg at Wæhler er skadet i noen uker, så dette kan bety at VIF går ut og kjøper en ny stopper. Tror jeg.

Jeg vil fortsatt ha Horn i midten kontra Muri.

 

 

Muri er ikke god nok til en start 11'er. det blir Wæhler (når han blir klar igjen) og Horn eller Thomassen. Håper Enga selger Muri... Aldri likt han noe særlig, pga han er treig som f***, og jeg mener han ikke passer inn i Enga's spillestil.

Horn tørr å trille ball bak i forsvar, isteden for denge ballen opp til motstanderens 16m..

 

Håper også at Enga går ut og kjøper en ny stopper som kan gå rett inn i 11'ern..

Stemmer vi har også Thomassen, og han tror jeg blir første valget ved siden av Whæhler.

Lenke til kommentar
Jeg håper Ronny blir. For en spiller i forsvar går det ikke ann å finne når han er skadefri :D

Men dessverre så krever han mye også..

hva mener du med at han krver mye?

 

At han krever 100.000 per kamp han spiller mer enn halvtimen + grunnlønn på 600.000 i året.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...