Jørgen Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Håper Ibba klarer å bli litt mer effektiv i valgene sine. Det er gøy å ha en kantspiller som er så teknisk i klubben. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Vi sees på Ullevaal! Var nettopp i Sjappa og hentet det selv. Står i år, som alltid, på 228. Regner med flere av dere forumhorer gjør det samme slik at denne tråden ikke ser ut som VG Live hver gang jeg kommer hjem fra match. Og dere som ikke har råd eller bor for langt unna, kom dere i hvertfall på noen kamper i år. Gutta trenger all støtte de kan få. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Har kun mulighet til å komme meg på en kamp i år, men for en kamp det blir Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Flytter til Oslo i Mai, skal bli deilig å endelig komme seg på alle hjemmekampene, blir vel mest skriving så dropper sesongkortet inntil videre. Litt kjip å være i Spania frem til 4.april, får ikke sett de første kampene, får vel stirre VG-live i senk når kampene pågår! Merker det er ekstra mye nerver før seriestarten i år, jeg føler vi har noe enormt bra på gang men jeg vet ikke om jeg tørr å la håpene mine bli så høye som jeg ønsker - men artig blir det uansett! 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Bojan! Bojan! BOJANBOJANBOJAN! http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10079640 - Er han tilbake? Håper jeg får dratt på kamper i år, har en jente som snart blir tre år, og en unge til på vei i mai, så jeg håper jeg får presset inn noen kamper i år 3 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Selv har jeg nå en bedre mulighet på lenge å få sett kamper. Jeg bor nå bare 3 timer med tog unna Oslo, så det blir nok noen kamper på meg:) Tidligere har jeg bare fått sett Vålerenga - Stabæk, Vålerenga - Molde, Vålerenga - Haugesund (tror det var dem), Rosenborg - Vålerenga og Vålerenga - Lyn (min første kamp på Ullevaal, 4-1 og jeg stod midt i klanen, himmel!!). Jeg er opprinnelig fra langt nord, så det har vært veldig hardt å komme på kamp tidligere Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Fra klansforumet: Til glede for nye seere: Spetalen om enga! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Hvem har finest drakt? http://www.vgtv.no/#!id=50895 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Linken over innholder også en god del MA på flere punkter Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Her er en oversikt over hva forskjellige aviser tipper at sluttabellen vil se ut høsten 2012. Vålerenga er ikke tippa som gullvinner, men ofte som en medaljekandidat. Men Martin har gjort mange endringer, så det er ikke godt å si hvordan det vil ende. Spennende blir det uansett. Håper på gull selvfølgelig. Lykke til i morgen! Heia Vålerenga!! http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article229107.ece Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Lader opp på Holmen Fjordhotell Nytt av året er at Vålerenga også til hjemmekamper i Tippeligaen og kamper spilt i Oslo-området skal lade opp på hotell natten før kampen. Valget har falt på Holmen Fjordhotell. - Vi ønsker å profesjonalisere oss ytterligere og dette er et grep for å gjøre det. Her får vi muligheten til å forberede oss til kamp i fantastiske omgivelser og fasiliteter på Holmen Fjordhotell, forklarer Martin Andresen. - På Holmen får vi tid til å snakke litt om kampen, koble av sammen og bygge lagfølelsen innad i gruppa. Vi har trua på at dette grepet kan være med på å gjøre oss enda sterkere som lag. 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Er dette et grep for at gutta ikke skal få sex før match slik mange andre lag innfører? 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Godt tiltak. Jeg er for profesjonalisering så langt det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Syns ikke noe om at de drar til Asker, da. Kunne vel funnet seg noe i Oslo. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 En liten prat med Fellah: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10079836 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Syns ikke noe om at de drar til Asker, da. Kunne vel funnet seg noe i Oslo. Nja, er litt uenig. Asker er jo for det første en del av det samme tettstedet som Valle, og vi har jo også en stor fanskare over hele Osloregionen. Her jeg bor er det ingen annen klubb enn Enga som gjelder. Jeg synes det er positivt at folk fra andre steder i Osloregionen får kommet litt tettere på klubben. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Gutta skal på et hotell med basseng, spamuligheter og konferansemuligheter... Det har vi ikke mit i oslogryta Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 NÅ ER DET BARE HALVANNEN TIME TIL TIPPELIGAEN 2012 SPARKES I GANG! Gleder meg stort, men rekker ikke kamp, kom nettopp inn døra fra hytta med vannlekkasje, strømbrudd og en haug med råtten mat Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Traff nettopp amin nouri rett utenfor døra mi.. Burde ikke han være med Start og slite i Adecco og ikke på Mortensrud? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Syns ikke noe om at de drar til Asker, da. Kunne vel funnet seg noe i Oslo. Nja, er litt uenig. Asker er jo for det første en del av det samme tettstedet som Valle, og vi har jo også en stor fanskare over hele Osloregionen. Her jeg bor er det ingen annen klubb enn Enga som gjelder. Jeg synes det er positivt at folk fra andre steder i Osloregionen får kommet litt tettere på klubben. Valle ligger mellom Helsfyr og Økern. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå