Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan nesten ikke tro at Demidov er villig til å ofre utenlandskarrieren for Vukicevic. Hvor mange reisedøgn har hun egentlig i året? Det virker tåpelig. Slik jeg forstår det spiller han ikke fast i Sociedad, men har fått rundt ti kamper denne sesongen. Uansett hvordan du ser på det er Tippeligaen både ett eller to steg tilbake. Han fyller dessuten 26 i år. Sannsynligheten er stor for at han aldri får ta steget ut igjen. Men når alt kommer til alt er det hans valg. Det er vel ingen som sier nei takk til Demidov per dags dato. Jeg er dog redd for hva han kommer til å tjene. Stoor hever allerede en fet lønnsslipp. Hvor motivert er Demidov egentlig for å spille for Vålerenga? Det får vi muligens se.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det forandrer ikke poenget mitt. Dette er Demidovs største sjanse i idrettskarrieren. Jeg er usikker på hvor lett det vil være for Demidov og ta steget ut igjen som 27 - 28-åring. Det er ytterst få som får en ny sjanse. Han skjøt gullfuglen med overgangen til Spania. Kan Vålerenga matche lønnen hans i Sociedad? Det økonomiske må jo spille en rolle.

Jeg synes det er trist at Demidov tilsynelatende gir opp fordi han ikke har klart å kjempe seg til en fast plass. Dessuten tror jeg han kan se langt etter den faste landslagsplassen (på sikt) i midtforsvaret hvis han tar steget tilbake til Norge.

Lenke til kommentar

Nice! Gleder meg til jeg har tid til å ha sesongkort igjen :D

Var snakk om at jeg ikke skulle få det til jul i år igjen siden jeg skal seile 6uker i sommer og dermed går glipp av noen kamper.

Men kjæresten til søsteren min blir stedfortreder for meg på de kampene heldigvis :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...