Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var der sjæl. Sjeldent jeg har opplevd så god stemning i amfien.

Ja, er jo bare i finaler man pleier å se så mange folk.

Tar du turen til Skauen i dag?

Kan bli vanskelige semier mot Lørenskog, men krysser fingrende.

Nei, men skal nok på matchen på tirsdag.

Lenke til kommentar

Dette blir en veldig spennende sesong som jeg føler kan gå begge veier. Liker hvor entusiastisk Singh virker i den siste artikkelen som ble postet her også. Drømmen er at han spiller såpass bra fra benken at han kjemper seg til en fast plass slik at han finner ut at det er positivt for han som fotballspiller å bli i Vålerenga. Så selger vi han etter sesongen til en god pris etter å ha signert han på ny kontrakt.

Det kan gå begge veier, og Klanen har nok en del å si. Håper vi hvertfall lar det gå nærmere sommeren før vi begynner å kreve hoder på et fat, men kjenner jeg oss rett blir det nok ikke slik. Håper bare vi får en bra seriestart.

Seitaridis er jeg veldig positiv til. Jeg ble ikke særlig imponert av Pusic av det jeg så, men jeg stoler på at trenerteamet har sett noe mer på trening. Kan bli alt fra Boakye til Brocken.

Lenke til kommentar

Han er så syyykt slesk. Nesten så det er så mye at det blir bra. Han er uansett Hangelands fremtidige makker, så det er ingen tvil om at han hadde vært stor for klubben. Spesielt om han velger oss framfor Roma og andre storklubber. Da snakker vi kanskje et langvarig opphold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...