Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det bare jeg som var på Jordal her i går?

Det var faen meg spennende!

En av de festeste kampene jeg har vært på i løpet av sesongen. Masse liv med over 5000 på tribunen.

Sykt spennende kamp som Vålerenga tilslutt klarte å vinne 3-1 etter å ha ligget under 0-1..

VI fikk ett tidelig mål i 3 periode, etter 1min eller noe. Så goalet Jesper Hoel da det var 6min igjen så vi gikk opp i ledelsen! Og Steffen Thoresen økte til 3-1 da Horamar tok ut keeperen med ca 1min igjen å spille etter at han bommet på straffe smakte det ekstra godt.

Nå venter kjøpskog (lørenskog) i semien, førte kamp er i skauen søndag kl 17.

Møt opp og støtt Enga!

Året rundt med Vål'enga!

Endret av PatSharpX
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var det bare jeg som var på Jordal her i går?

Det var faen meg spennende!

En av de festeste kampene jeg har vært på i løpet av sesongen. Masse liv med over 5000 på tribunen.

Sykt spennende kamp som Vålerenga tilslutt klarte å vinne 3-1 etter å ha ligget under 0-1..

VI fikk ett tidelig mål i 3 periode, etter 1min eller noe. Så goalet Jesper Hoel da det var 6min igjen så vi gikk opp i ledelsen! Og Steffen Thoresen økte til 3-1 da Horamar tok ut keeperen med ca 1min igjen å spille etter at han bommet på straffe smakte det ekstra godt.

Nå venter kjøpskog (lørenskog) i semien, førte kamp er i skauen søndag kl 17.

Møt opp og støtt Enga!

Året rundt med Vål'enga!

Var der sjæl. Sjeldent jeg har opplevd så god stemning i amfien.

Lenke til kommentar

Overgangsrykter:

Finale for Giourka

Lørdag, 3/17/2012 09:44

I sluttfasen av forhandlingene om konsesjon Seitaridis norske Valerengka.

8 Σχόλια

Facebook ; Twitter

Ifølge SportDay den "Clover" bekrefter interessen for det norske laget for defensiv 31chrono begge sider er i forhandlinger for å flytte til Valerengka. Den "grønne" ville spare om lag 40.000 euro fra sin kontrakt Seitaridis, som under trening fredag ​​fortalte han sine lagkamerater at "jeg vil gå lek i Valerengka å få spill på beina for å fange National. Kommer an på om de to lagene vil gå. "

Hvem er det snakk om?

http://en.wikipedia.org/wiki/Giourkas_Seitaridis :omg::omg::omg:

Lenke til kommentar

Jammen... Hockey er dølt :p

wtf! :eek:

Mye mer action i hockey enn i fotball!

I hockey er man enten i angrep eller i forsvar, man roter ikke rundt på midtbanen :p

Er bare litt andre regler å sette seg inn i, men med en gang man får med se basis reglene så skjønner man seg fort på spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...