Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir skuffet om han forsvinner til en annen TL-klubb enten det er på lån eller kjøp. Ferdighetsmessig er han blant de aller beste i landet, og jeg har fortsatt troen på at han kan bli en toppspiller. Det hjelper ikke at det er en (om to uker) 32 år gammel islending som tar plassen hans heller. Kjøpet av Gunnarson var lite fremtidsrettet, og nå får vi se konsekvensene av det.

Lenke til kommentar

Backer opp Jørgen igjen, sa det før vi kjøpte VPG, at dette var dumt for fremtiden. Synes egentlig hele Andresens tankegang rundt våre største talenter er dårlig tenkt ut. Han sier at han ser på de største talentene som "salgsobjekter", men det kan da ikke være et mål om å selge dem til konkurrerende norske klubber. Vi burde ikke konsentrere oss om å selge unguttene, men vi burde konsentrere oss om å gjøre unguttene best mulig, og ikke stå i veien for deres utvikling.

Alt kommer egentlig tilbake på oss selv (Klanen) som krever Martin til å tenke kortsiktig for å unngå sparken. Det fører til at vi foretrekker spillere som kan prestere nå, noe jeg synes er feil.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...