osse-mon waits for alice Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 MA observert på gardermoen på flyet til NY.. Skal vi kjøpe Solli og Henry? Videre rykter på forumer her og der: MA dro ikke til NY, men til Sao Paulo... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Hva/hvem er der som er av intr for oss? Litt rart han drar dit rett før vi skal spille i Sverige? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Tja.. Si det. Men det er MANGE gode brasilianske kantspillere Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Skeptisk til utlendinger, syns vi skal satse norskt Dårlig at Sumo ikke sender kampen, gidder ikke betale 70kr for å se den. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Enig... Dyrt for én treningskamp Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Går bra dette.... Djurgården - Vålerenga 2-0 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 4-0 nå. Ser ikke bra ut. Det er kanskje ikke så rart da, siden vi spiller med Berre og Hæstad sentralt. Vi må snart begynne å se etter sentrale midtbanespillere faktisk, med Singh, Fellah og etterhvert Ogude ut. Veldig synd. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 MA observert på gardermoen på flyet til NY.. Skal vi kjøpe Solli og Henry? Videre rykter på forumer her og der: MA dro ikke til NY, men til Sao Paulo... Det er i slike stunder man kan drømme om en rik russer eller araber som ønsker å lage et lite fotballprosjekt i ett av Europas minste land. Tenk om MA kommer hjem med Neymar, Ganso og Lucas... Man kan jo drømme Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 MA observert på gardermoen på flyet til NY.. Skal vi kjøpe Solli og Henry? Videre rykter på forumer her og der: MA dro ikke til NY, men til Sao Paulo... Det er i slike stunder man kan drømme om en rik russer eller araber som ønsker å lage et lite fotballprosjekt i ett av Europas minste land. Tenk om MA kommer hjem med Neymar, Ganso og Lucas... Man kan jo drømme John Fredriksen har vel en del milliarder på bok, men han har gitt opp VIF tror jeg? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Tja, han står ikke med åpen lommebok i alle fall. Jeg kunne tenkt meg en rik onkel, men ikke til envher pris! Sunn økonomi og langsiktige planer er det nok veien å gå for oss her i Norge Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Fuck that, City v2.0. Høres ut som en sunn og fornuftig plan! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Hehe, det hadde jo vært artig med et lag som kan bite fra seg i CL, og det koster jo et tresifret antall millioner - minst. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Nå er det snart seriestart! Jeg gleder meg til en haug med nedturer, og forhåpentligvis oppturer :D Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Ikke lenge igjen nå, har nedtelling på skrivebordet på kontoret. Gleder meg! Endret 5. mars 2012 av PatSharpX Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Ny signering.. http://www.vif-fotball.no/article3349447.ece Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Velkommen inn i den flotte drakta Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Angrepsspiller ja. Hva skjer med Sid? Er han glemt? Han var jo tidenes talent ifølge Thorbjørnsen. Knapt sett og hørt om han etter han signet. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Og hva skjer med Hagen fra Odd? Hedenstad? Regner med vi er ferdighandlet nå. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Suleiman skriver kontrakt til 2015 Endret 5. mars 2012 av Lunalotic Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Ny styreleder: http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article227208.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå