Maefteda Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Det vet man aldri. Uansett får vi da tid på å finne ut om Koné har det som trengs, uten å tvile på spillerne våre på topp den første halvdelen. Hugues Wembangomo på vei til Aalesund. Der har vi gått glipp av en kjempesignering. Norsk, ung og kan dekke alle plasser i forsvaret. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Pedersen vil ut igjen til sommeren, da er ikke denne er så god deal. Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Pedersen vil ut igjen til sommeren, da er ikke denne er så god deal. Hvor har du det fra? Tv2 sporten. Ligger sikkert på nett et sted også. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Tipper på Kippe til enga! Hørte det her først. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hahahaha. Kjenner jeg er skeptisk - Pussig nok... Uansett: Mange gode nyheter å komme hjem til etter en uke i england. Spennende signeringer! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Nå ble jeg uvell, visste ikke at Nora Mørk hadde så dårlig smak: http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article226086.ece Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Nå ble jeg uvell, visste ikke at Nora Mørk hadde så dårlig smak: http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article226086.ece Hun er vel gold-digger? :!: Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvem pokker er det snakk om: RyktebørsenI går gledet jeg meg til sol og sommer i dag, for jeg tror på værdamene. Det må jeg slutte med. Bak den vakre innpakningen ligger lavtrykk på lur, virkeligheten er iskaldt faenskap og våt snø som ikke rimer på det damene sa. Snøen som falt i forrige uke faller i dag også. Jeg må slutte å tro på rykter.Jeg trodde på ryktet om klassespilleren som var på vei til Vålerenga. Jeg har sittet klar til å trykke OK for publisering siden i dag morges, har drøyd ut dagboka i det lengste for å få bekreftelsen så VPN skulle være først ute med nyheten. Og så renner det hele ut i snøen. Han kommer ikke.Nå kan dere lure nå. Men jeg snakker ikke om han VG skreiv om fredag. Angående det ryktet så har det fremdeles status som rykte og det kan dere lese mere om på Facebook-VPN. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Nå ble jeg uvell, visste ikke at Nora Mørk hadde så dårlig smak: http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article226086.ece Kunne vi ikke gjort en bytteavtale? RBK fikk han, vi får Mørk som "motivasjon" på treningsfeltet? 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Bare Mørk blir i Larvik får jeg bare ignorere at Ken Remi har han flaks. Hvem pokker er det snakk om: Arg, kan han ikke bare skrive navnet da, irriterende med sånn. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Æh, har RBK samme hettejakker fra Adidas som oss? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Kunne vi ikke gjort en bytteavtale? RBK fikk han, vi får Mørk som "motivasjon" på treningsfeltet? Hun kan heller motivere oss andre vi trenger cheerleadere... Arg, kan han ikke bare skrive navnet da, irriterende med sånn. Jo, helt enig.. Arglebargle... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Vaagan Moen til LSK, da kan vi puste rolig ut, han kommer ikke til oss. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Ja, her er saken: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3344460.ece Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Ryktene sier Azar Karadas til oss. WTF? Har han i det hele tatt spilt fotball de siste to/tre årene? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Ryktene sier Azar Karadas til oss. WTF? Har han i det hele tatt spilt fotball de siste to/tre årene? Jada, har har chillet i Tyrkia de siste sesongene. Man hører dog lite fra han, men absolutt en spiller som er veldig god på sitt beste. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 KANSKJE det var han VPN skrev om! ; ) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Det var vist nok PVM de skrev om... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Han er jeg glad ikke kommer til oss. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Begynner å få trua på laget nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå