Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Det vet man aldri. Uansett får vi da tid på å finne ut om Koné har det som trengs, uten å tvile på spillerne våre på topp den første halvdelen.

Hugues Wembangomo på vei til Aalesund. Der har vi gått glipp av en kjempesignering. Norsk, ung og kan dekke alle plasser i forsvaret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem pokker er det snakk om:

RyktebørsenI går gledet jeg meg til sol og sommer i dag, for jeg tror på værdamene. Det må jeg slutte med. Bak den vakre innpakningen ligger lavtrykk på lur, virkeligheten er iskaldt faenskap og våt snø som ikke rimer på det damene sa. Snøen som falt i forrige uke faller i dag også. Jeg må slutte å tro på rykter.Jeg trodde på ryktet om klassespilleren som var på vei til Vålerenga. Jeg har sittet klar til å trykke OK for publisering siden i dag morges, har drøyd ut dagboka i det lengste for å få bekreftelsen så VPN skulle være først ute med nyheten. Og så renner det hele ut i snøen. Han kommer ikke.Nå kan dere lure nå. Men jeg snakker ikke om han VG skreiv om fredag. Angående det ryktet så har det fremdeles status som rykte og det kan dere lese mere om på Facebook-VPN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...