Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så de dårlige resultatene i fjor var fordi angrep/midtbanen var for dårlig?

Ja? Det er vel ikke mange uenig i....Enga slapp inn 34 - nestbest i tippeligaen, bare slått av PIP som slapp inn 28 mål. Enga putta 34, bare nedrykkslaga og Godset som putta færre eller like mange. Angrep/midtbane bør absolutt skjerpes i år.

Lenke til kommentar

Valget blir vel kansje det med å enten ha offensive backer, eller å ha vinger, det blir gøy å se hva Andresen får til med dette laget... Men han har noe å bevise! Ikke no godt førsteinntrykk å kjøpe hus på vestkanten til 20mill og i tillegg komme fra Brann.

 

Vet heller ikke om det er så lurt å ha han som SPILLENDE trener, hvis det ikke funker legger han vel opp til neste år. :D

 

:love: ENGA

Lenke til kommentar
Vålerengas hovedproblem i fjor var jo det at vi hadde spillere som ikke klarte å putte.

 

Både enig og uenig.

Mye av problemet i fjor gikk på det at spillerne rundt spissen ikke var gode nok til å levere fra seg ballen. Dessuten gikk det veldig treigt gjennom midtbaneleddet (hei Jalland!). Nå har vi en del spillere som er gode nok til å levere fra seg ballen, og det vil nok gjøre mye.

 

Thorvaldsson er en spiss som er (som så mange andre) best med ansiktet mot motstanderens mål. I fjor ble han løpende tilbake mot egen banehalvdel for å måtte få ballen når andre holdt igjen. Det er noe jeg tror, og håper, blir bra. Dessuten har vi fått en livsfarlig Moa. Han kan fort bli skummel for motstanderne.

Lenke til kommentar
Hvordan setter han opp laget da?

 

Hvis jeg kan få lov til å prøve meg på en liten formasjon:

(4-3-3) - Perkins - Jepsen, Wæhler, Horn (eller Thomassen), Storbæk - Hæstad, Andresen, Zajic - DFH, Thorvaldsson (eller Sæternes), Berre

 

Litt kjapt og gæli, men det er litt sånn jeg ser for meg en evt 4-3-3.

Vi kan også oppleve Mila i venstre angriper, Moa som venstre eller ren spiss, Jalland på midten og dos Santos på en av back-plassene. Da har jeg ikke nevnt Roberts, Brix og Fellah (som etter sigende skal være på vei tilbake).

Lenke til kommentar

-------------------------Perkins----------------------

J.A.Storbæk--Wæhler---------Horn--A.K.Jeppsen

 

L.Strand--------------Andresen-----------Hæstad

 

M.Berre------------Sæternes-----------D.F.Holm

 

-------------------------------------------------------

 

Tror det er en god oppstilling, synd at vi lot Førsund dra, for han kunne fylt midtstopper rollen vår perfekt

Lenke til kommentar

Denne, kansje:

 

 

Perkins

 

Storbæk - Wæhler - Johnsen - Jepsen

 

Hæstad - Andresen © - Zagic

 

Lars Iver Strand - Thorvaldsson (eller Sæternes, kommer an på formen til de to, den som putter mest må få spille :D) - Daniel F. Holm

Endret av Helpel
Lenke til kommentar
Denne, kansje:

 

 

Perkins

 

Jepsen - Wæhler - Horn - dos Santos

 

Hæstad - Andresen © - Zagic

 

Lars Iver Strand - Thorvaldsson - Daniel F. Holm

Er du full? Dos Santos istedenfor Storbæk? Storbæk er vel en av Vålerengas beste spillere.

 

 

--------- ----Perkins------------

 

Jepsen-Wæhler-Ronny-Storbæk

 

---Strand--Andresen-Hæstad-----

 

Thorvaldsson-Sæternes-D. F. Holm

 

Sånn vil jge se det.

Lenke til kommentar
Denne, kansje:

 

 

Perkins

 

Jepsen - Wæhler - Horn - dos Santos

 

Hæstad - Andresen © - Zagic

 

Lars Iver Strand - Thorvaldsson - Daniel F. Holm

Er du full? Dos Santos istedenfor Storbæk? Storbæk er vel en av Vålerengas beste spillere.

 

 

--------- ----Perkins------------

 

Jepsen-Wæhler-Ronny-Storbæk

 

---Strand--Andresen-Hæstad-----

 

Thorvaldsson-Sæternes-D. F. Holm

 

Sånn vil jge se det.

Man kjører ikke Storbæk på venstre back, og Jepsen på høyre, det er bare dumt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...