Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Avtalen for Marcus Pedersen høres fornuftig ut. Vi vet verken om hvor mye han kommer til å være plaget av skader, eller hvor god Koné kommer til å være. Til sommeren har vi sikkert nok info til å gjøre et bedre valg om permanent avtale.

Klassesignering. Han kan Tippeligaen, er ung og lovende og spiller i en posisjon vi trenger spillere. Dette begynner å ta form, og endelig ser vi etter spillere i riktig alder og posisjon. Uansett om han har vært god for oss, er jeg fortsatt irritert over at vi kjøpte Pall Gunnarsson, siden han har null videresalgsverdi og spiller i en posisjon vi var godt besatt.

La oss bare kjøpe Daniel Braaten og Kim Andre Madsen, og vi er en klar gullkandidat.

Lenke til kommentar

Ville du heller at han ikke kom og Konè fremdeles ikke var førstevalget?

Hvis det utelukkende er snakk om lån frem til sommeren ville jeg heller satset på de unge og lovende vi allerede har i stallen fremfor en leiesoldat som stikker hjem til Vitesse så fort han har spilt seg i form... Formen for handelen minner litt om panikklånet av Isaac Boakye i fjor, men Marcus Pedersen er nok en betydelig bedre spiller om ikke annet.

Isaac Boakye ble signert gratis, floppet, og dro. Tror den feilen neppe blir tatt igjen. Tror Martin har noen planer, for det er nok å handle av i Skandinavia, samt i Øst-Europa. Får man et stort talent fra Øst-Europeisk fotball før storklubber i utlandet finner han, så tjener klubben penger. Dog, norske klubber henter heller afrikanere.

Problemet ligger i at det finnes større klubber enn Vålerenga (middelhavsfarere i de større ligaene osv.) som har mye bedre oversikt over det Øst-europeiske markedet.

Mer proft i RBK: http://www.nettavise...icle3340975.ece

Smisketryne.

Ser ikke på det som utenkelig. Oppfølgingen rundt spillere fra f.eks. utlandet virker - fra utsiden - som den er dårlig. Det er ikke utenkelig at klubben henger etter på andre områder også. Jeg tror Ole Gunnar Solskjærs ankomst til norsk fotball er det beste som har skjedd på den fronten. God is in the details, som de sier.

Lenke til kommentar

Artikkel om Marcus Pedersen og flere overgansnyheter

Flere gode nyheter her. Opsjon på 5-6 mill er absolutt ikke galt. Meritert nigeriansk høyreback på vei, og det finnes flere av de som kan være aktuelle. Suleiman Ahmed er jeg positivt til, ettersom han er 19(?) år og er et utviklingsprosjekt. Så håper jeg fortsatt på Daniel Braaten.

Enda bedre nyheter er det at Harmeet Singh(med agent :() skal møte Vålerenga for å diskutere fremtiden.

Dersom Andresen hadde klart å overbevise Harmeet om å signere ny kontrakt får jeg troa. Gull 2012.

Lenke til kommentar

Jeg håper at vi før utgangen av denne uka får se et intervju på VIFTV der Singh forteller at han har signert ny ettårskontrakt med Enga for å kunne presse opp prisen til sommeren eller neste høst. Da hadde mannen fått tilbake all verdigheten han har grini vekk den siste uka.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...