Anonym234 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Mer proft i RBK: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3340975.ece Smisketryne. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Bare la han snakke. Han kommer til å drite seg så jævlig ut mot oss uansett. Endret 22. februar 2012 av Schjellin Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Haha, Strandberg driter seg så jævlig ut. Synd vi ikke for pepet på han på Ullevaal, da han mest sannsynlig er på benk eller tatt helt ut av laget. 2 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Gledelig å høre at vi har fått inn to nye spillere på to dager, venter på minst en til innen en uke. Marcus Pedersen er en spiller jeg liker og jeg håper han vil løfte oss. Angående Strandberg..... la han ta seg en bolle... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Snart kamp Sumo og tv2 sport 2 Bojan Zajic, Fredrik Stoor, Lars Hirschfeld og Mohammed Fellah sliter fortsatt med skader og er ikke kampklare. Yssouf Koné har vært med i full trening de siste dagene, men man tar ingen sjanser med han foreløpig. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Mer proft i RBK: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3340975.ece Smisketryne. Mer profft? haha .. glad vi ble kvitt fyren. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Avtalen for Marcus Pedersen høres fornuftig ut. Vi vet verken om hvor mye han kommer til å være plaget av skader, eller hvor god Koné kommer til å være. Til sommeren har vi sikkert nok info til å gjøre et bedre valg om permanent avtale. Klassesignering. Han kan Tippeligaen, er ung og lovende og spiller i en posisjon vi trenger spillere. Dette begynner å ta form, og endelig ser vi etter spillere i riktig alder og posisjon. Uansett om han har vært god for oss, er jeg fortsatt irritert over at vi kjøpte Pall Gunnarsson, siden han har null videresalgsverdi og spiller i en posisjon vi var godt besatt. La oss bare kjøpe Daniel Braaten og Kim Andre Madsen, og vi er en klar gullkandidat. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Ville du heller at han ikke kom og Konè fremdeles ikke var førstevalget? Hvis det utelukkende er snakk om lån frem til sommeren ville jeg heller satset på de unge og lovende vi allerede har i stallen fremfor en leiesoldat som stikker hjem til Vitesse så fort han har spilt seg i form... Formen for handelen minner litt om panikklånet av Isaac Boakye i fjor, men Marcus Pedersen er nok en betydelig bedre spiller om ikke annet. Isaac Boakye ble signert gratis, floppet, og dro. Tror den feilen neppe blir tatt igjen. Tror Martin har noen planer, for det er nok å handle av i Skandinavia, samt i Øst-Europa. Får man et stort talent fra Øst-Europeisk fotball før storklubber i utlandet finner han, så tjener klubben penger. Dog, norske klubber henter heller afrikanere. Problemet ligger i at det finnes større klubber enn Vålerenga (middelhavsfarere i de større ligaene osv.) som har mye bedre oversikt over det Øst-europeiske markedet. Mer proft i RBK: http://www.nettavise...icle3340975.ece Smisketryne. Ser ikke på det som utenkelig. Oppfølgingen rundt spillere fra f.eks. utlandet virker - fra utsiden - som den er dårlig. Det er ikke utenkelig at klubben henger etter på andre områder også. Jeg tror Ole Gunnar Solskjærs ankomst til norsk fotball er det beste som har skjedd på den fronten. God is in the details, som de sier. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Singh fra start i dag. I røde drakter, huff. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Da var det i boks: http://www.vif-fotball.no/article3340956.ece Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 -[]-[]-[V%EF%BF%BDlerenga]-[GT]-[feed]"]Ubetydelig, men moro! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Artikkel om Marcus Pedersen og flere overgansnyheter Flere gode nyheter her. Opsjon på 5-6 mill er absolutt ikke galt. Meritert nigeriansk høyreback på vei, og det finnes flere av de som kan være aktuelle. Suleiman Ahmed er jeg positivt til, ettersom han er 19(?) år og er et utviklingsprosjekt. Så håper jeg fortsatt på Daniel Braaten. Enda bedre nyheter er det at Harmeet Singh(med agent ) skal møte Vålerenga for å diskutere fremtiden. Dersom Andresen hadde klart å overbevise Harmeet om å signere ny kontrakt får jeg troa. Gull 2012. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg håper at vi før utgangen av denne uka får se et intervju på VIFTV der Singh forteller at han har signert ny ettårskontrakt med Enga for å kunne presse opp prisen til sommeren eller neste høst. Da hadde mannen fått tilbake all verdigheten han har grini vekk den siste uka. 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Så stille det har blitt rundt Hagen fra Odd da. Og hvor blir det av Hedenstad og Tarik! Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Okonkwo , Nigeriansk landslagsspiller, blir sansynligvis VIF spiller snart Da har vi forsvarsspillerne i box ? http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10078727 Endret 24. februar 2012 av Lunalotic Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 En stopper og en kant nå, så begynner det å ligne noe. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hvordan var bakrekka vår i fjor, igjen? Freddy - Muri - Pengehora - Nordvik? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Pedersen vil ut igjen til sommeren, da er ikke denne er så god deal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå