osse-mon waits for alice Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Hørte det var alagskvalitet på unge hr. næss? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Tv2 sporten nå: Singh vil ikke skrive kontrakt, blir benka. Martin vil selge han til Molde og RBK. Fint det. Gi dritten flere av våre spillere. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Skjønner at Martin ikke vil bruke Singh siden han ikke vil bli i klubben, men selg han til en klubb utenfor Norge da. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Ja, helt greit å selge hvis de vil bort, men U T A V N O R G E ! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10069589#xtor=AD-3-[]-[]-[]-[V%EF%BF%BDlerenga]-[GT]-[feed] katastrofe Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Det er helt latterlig av Singh, han er ikke god nok for utlandet uansett. I hele fjor presterte han rævva, hvorfor skal han ut da? Martin Andresen gjør det riktige i denne situasjonen synes jeg. Gutten har fått prøvd å feilet i Vålerenga, da kan han for faen meg skrive en ny ettårskontrakt elns da? Utaknemlige lille drittsekk! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Ja, for all del, hat en spiller fordi han tenker på sin egen karriere. Forholdene lå ikke akkurat til rette for Singh i fjor. Det sies at Singh ikke vil til hverken Molde eller RBK. Det er kanskje ikke så rart når han vil til utlandet til sommeren. Det er ikke så veldig aktuelt å signere langtidskontrakt - noe han mest sannsynlig må - i en annen norsk klubb, så da spiller det ingen rolle om MA tilbyr han til Rosenborg/Molde. Ikke akkurat en gunstig situasjon når VIF er "desperate" etter å selge heller. Nå håper jeg man får på plass nye signeringer, og begynner å fokusere på noe annet enn utgående kontrakter. Hvis spilleren ikke vil signere, og forhandlingene ikke fører noen vei, så kan man enten: A. Benke spilleren eller B. Bruke spilleren og håpe at situasjonen forandrer seg utover sesongen. Skal dette prege hele førsesongen? Det ser iallfall ut til at man har unnskyldningen klar. Det er helt klart at klubben ikke står uten skyld i dette. For øyeblikket er det nærmest en spillerflukt. Hva med å begynne forhandlinger rundt kontrakter før de holder på å gå ut (1 år)? Jeg synes det er kritikkverdig at klubben tydeligvis blir fullstendig overrasket over at spillerne, som har kontrakter som holder på å løpe ut, vurderer mulighetene sine. Stoor burde ikke satses på i mine øyne (selv om ikke jeg vet hele situasjonen). Må være kjedelig for f.eks. Berre å spille på lag med en som ikke vil spille for klubben. Av det jeg har hørt så var det VIF som var ivrigst etter å kvitte seg med Stoor. Han er blant de som tjener best i klubben. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Moa signerte ny kontrakt så vi skulle få noe igjen for han. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Stoor burde ikke satses på i mine øyne (selv om ikke jeg vet hele situasjonen). Av det jeg har hørt så var det VIF som var ivrigst etter å kvitte seg med Stoor. Han er blant de som tjener best i klubben. Takk for utdypning Da er det mer forståelig. Moa signerte ny kontrakt så vi skulle få noe igjen for han. Moa er hellig, få er som Moa, Moa er hellig! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Moa signerte ny kontrakt så vi skulle få noe igjen for han. Der hadde man også en klubb som var villig til å betale, og VIF var villige til å la han gå på billigsalg. Jeg er usikker på om det er snakk om det samme i Singh-saken. Han hadde som mange nevner en dårlig sesong i fjor. VIF kommer til å få betalt om han går til sommeren. Spørsmålet er: Hvor mye? Jeg håper alle de som kaller Singh ræva, basert på fjorårssesongen, ser ironien i at de på død og liv ønsker at han skal forlenge. Det er tydelig at det er interesse for han i større klubber enn Vålerenga. Jeg tror mye av dette handler om hvordan klubben har behandlet spillere, og den dialogen de fører. (jf. Maeftedas innlegg et par sider tilbake) Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Synes det er merkelig hvor mye dritt Singh har fått slengt etter seg, i forhold til Strandberg og Mos, som gjorde akkurat det samme. Men nå har jo alltid Singh vært Vålerengas hakkekylling etter at DFH forsvant. Løpesettet deres gjør jo at det ikke ser ut som at de løper like hardt som f.eks Hæstad og Grindheim. Synes hele situasjonen er lei, og jeg føler på meg at klubbens behandling av de andre i generasjonen til Singh, kan ha noe med dette å gjøre. Det må være en grunn til at alle talentene våre som ser etter å ta det siste steget, ønsker seg ut. Frykter Fellah ut neste, med VPG fast på favorittplassen hans. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Intervju med Martin: http://www.vif-fotball.no/article3337901.ece Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 MA virker optimistisk ihvertfall, satse på at det ikke bare er tomprat denne gangen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 "Denne gangen"? Den 3-års planen han la da han kom gjennomførte han jo faktisk. Vi får se om vi blir 1-4 i år, og hvem som kommer inn. Lei av å vente. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Samba? http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article224836.ece Vitesse-spissen Marcus Pedersen skal også være en spiller Vålerenga har lyst til å knytte til seg, men Andresen ønsker ikke å kommentere enkeltspillere. Spillerens agent, Jack Karadas, ønsker heller ikke å kommentere rykter rundt spilleren. Viking er imidlertid en klubb som vil ha Marcus Pedersen . - Jeg kan bekrefte at vi diskuterte Marcus Pedersen. Vi har vært interesserte i ham tidligere også, forklarer Hareide overfor Aftenbladet.no. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Pedersen er en spiller jeg liker, men om han passer inn i MA sin stil er jeg mer usikker på. Han er en person som "klarer seg selv" i mer eller mindre grad, mens MA vil ha ett lag som er ett lag! Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Pedersen er en spiller jeg liker, men om han passer inn i MA sin stil er jeg mer usikker på. Han er en person som "klarer seg selv" i mer eller mindre grad, mens MA vil ha ett lag som er ett lag! Nja... Akkurat på spissplass er vi mer eller mindre avhengig av å ha en spiss som klarer å ta imot kula og holde på den litt, all den tid vi spiller med ensom spiss. Det er også grunnen til at jeg har liten tro på at Mos hadde fungert som spiss hos oss, han er best når han har noen ved siden av seg som trer han gjennom, eller på innlegg fra kant (noe vi ser kanskje 10 ganger i løpet av en sesong i VIF). Marcus Pedersen kunne sikkert fungert fint som spiss hos oss, men er redd han er dyr og har også vært plaget med skader. Etter kampene på La Manga vil jeg nesten påstå at vi heller kan satse på Sid, han har det som skal til, bare han får terpa litt avslutninger, tror han kan bli godt når han får litt tillit mot bedre motstand! Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Klanen er ikke nådig med Singh http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10078263 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Er jo ganske enkelt, skriv ny kontakt, spill bra, bli solgt. Man får mer penger for en som har 3 år igjen av en kontrakt, enn en som har 6 mnd. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 For Singh sin del kan jo det å skrive under på en ny kontrakt bety at ingen klubber vil ha han. Som sagt, de må betale en god del mer og han er nok ikke så attraktiv som fotballspiller at klubber vil ha han "koste hva det koste vil". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå