PatSharpX Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Min unnskyldning: datter som snart blir 3, ny unge som kommer i mai. Gratulerer! Mai barn er bra barn! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg er ikke spesielt produktiv, sånn sett. Dårlig utbytte om du ser arbeidsinsats kontra utbytte Min kjære datter har vært klansmedlem lenge nå, og nummer to blir også innmeldt ganske så kjapt! Få dem på plass tidlig sier nå jeg Jeg er selv maibarn Jeg tenker også litt på dette med situasjonen på Valle disse dagene. Enten jobber de noe VANVITTIG med noen knallsigneringer, eller så sliter de noe vanvittig med å holde på folk. Npr rykter skal ha det til at folk fra den harde kjernen vil vekk, er det noe galt. Problemet for meg er ikke at det forsvinner ut spillere i mengder. Vi frigir noe vanvittig med ressurser og kapital på nettopp det, men det hele koker ned til at det er så utrolig stille på valle. Ingen som sier noe om situasjonen, annet enn vage ting: "Vi skal være sterkere i år enn i fjor". I call bullshit, med mindre noen signeringer kommer relativt ASAP. Spillere ut siste året (fra hukommelsen) Luton Lars Iver Freddy Strandberg Mos Haidar (et par juniorspillere) Alt i alt bør dette frigjøre mye plass på budsjettet. Økonomistyring er vel og bra, men vi kan ikke spare oss til fant. Ting vi MÅ ha på plass: TO kantspillere, TO forsvarsbautaer. Én knallspiss. 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Likte bedre situasjonen vi hadde før Martin kom til klubben. Det var lekkasjer fra alle kanter, og konstante rykter. Det er slik det skal være rundt en storklubb som Vålerenga, ikke én uttalelse i uka om at alt kommer til å gå bra. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Nei, "vi" for ikke vite noen ting. Jeg frykter at det ikke jobbes med noen spesielle spillere per dags dato. Har nesten gitt opp sesongen alt, kanskje vi skal satse på cupen? Må si jeg vet ikke helt hva de driver med på Valle fortiden, ute i fra infoen som kommer ut så virker det ikke som om det er noen store planer. Men kan jo tenkes at det er noe hemmelig som pågår. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Vi bør vel i hvertfall ikke satse på cupen. Vålerenga er ikke akkurat gode i kamper som må vinnes, og i cupen er det jo som kjent kun seier som er godt nok. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Det er mye vi kan satse på. Kontinuitet er en ting, storsatsing på fansen er en annen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Kom en fin nyhet i går da, Vålerenga Fotball og Klanen har fått gjennom at det er mulig at 40% av plassene på en stadion kan være ståplasser. Det er vel egentlig mest en gladnyhet for oss som er ivrige supportere da, men fortsatt en positiv utvikling. Link Må si jeg syns det er fint med ett ordentlig sanksjons regelverk som klubben og Klanen har kommet frem til også. Link Så det skjer jo mye bra utenomsportslig. Endret 14. februar 2012 av PatSharpX Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Ja, det er positivt. Selv liker jeg muligheten til å kunne sette meg på kamp, men jeg er feit, gammal og giktisk. (I alle fall giktisk og feit). Det å stå på betong i to timer dreper ryggen min... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Dette er ekstremt gladnyheter med tanke på ny stadion. Ser for meg én enorm supportersving på en etasje med ståplasser. Anbefaler alle å sjekke ut supporterklipp fra svingen til Borussia Dortmund. Ser for meg slik stemning på nye stadion 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Ja, det er positivt. Selv liker jeg muligheten til å kunne sette meg på kamp, men jeg er feit, gammal og giktisk. (I alle fall giktisk og feit). Det å stå på betong i to timer dreper ryggen min... Ser den, den men det er fult mulig å sette seg ned i feks pausen, det gjør jeg alltid selv om det er ståplasser. Det er jo bare setene som blir fjernet. Jeg regner med det er i Gazasvingen de kommer til å fjerne setene. I år har vi flyttet over dit etter at det blir dårligere liv der vi hadde plasser på bredden. Det er vel per dags dato seter der, men gjør ikke noe for meg om de blir fjernet. Vet dog ikke med fattern, men han er hvert fall av oppfatningen av at man står på kamp Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Det blir ikke gjort forandringer i Gaza, mer enn ståfeltet på 228. Dette vil ikke ha noe å si for oss før vi får egen stadion. Men for små klubber på ministadioner, kan det være greit å frigi litt plass. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Dette er ekstremt gladnyheter med tanke på ny stadion. Ser for meg én enorm supportersving på en etasje med ståplasser. Anbefaler alle å sjekke ut supporterklipp fra svingen til Borussia Dortmund. Ser for meg slik stemning på nye stadion Oh yes! Südtribüne er elsk, ett hav av supportere. Den stadion har blitt kåret til den med Europas beste stemning. Kjæresten til bestekompisen min er fra Dortmund, så blir nok en tur for å se fotball der Vi prøvde å fikse billetter til derbymatchen mot Schalke 04, men 80k billetter forsvant på 10min. Endret 14. februar 2012 av PatSharpX Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg må komme meg på noen "studieturer" nedover på kontinentet. Er lysten på å sjekke ut kamper i Tyskland, Hellas, Kroatia og Tyrkia. Bør vel også ta noen turer over til AIK, Hammarby og Brøndy, da det er mer naturlige ultras å se mot her i Norge. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Vakkert! Virkelig vakkert Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Sånn bortsett fra at klubben har valgt den éne draktfargen som virkelig ikke egner seg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg må komme meg på noen "studieturer" nedover på kontinentet. Er lysten på å sjekke ut kamper i Tyskland, Hellas, Kroatia og Tyrkia. Bør vel også ta noen turer over til AIK, Hammarby og Brøndy, da det er mer naturlige ultras å se mot her i Norge. Ville tatt en tur til Italia også, ultras kommer jo tross alt fra Italia. Se på Roma - Lazio feks, evt Milan derbyet. Sånn bortsett fra at klubben har valgt den éne draktfargen som virkelig ikke egner seg. Jepp, helt enig der. Kjipt at de har de styggeste fargene, men men. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Takk, takk, Stine Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Blir bra i Adecco 2013, mange nye baner og ny puber som skal besøkes! Ellers stiller jeg meg positiv til at det er fastsatt en maksgrense på sanksjonsmuligheter, men tviler på at straffene noengang kommer til å bli lavere enn maksgrense. 40% ståplasser er vel og bra det, får bare håpe vi får bruk for det en gang.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 http://www.sotahjornet.no/?p=1885 Her er det mange gode kommentarer. De er veldig optimisktiske, kanskje overdrevent mye, men deilig det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå