Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Her har vi gitt han tillit, spilt han i et system der han best får utløp for ferdighetene sine og spilt han fast, selv om han har hatt dårlige dager. Så velger han å stikke til RBK eller å gå ut kontrakten med oss og så gå på bosman. Alt dette fra en selvutnevnt Vålerenga-fan. Gøy så lenge det varte Stefan, men nå betyr du ingenting for meg. Kan egentlig ikke skjønne hva RBK skal med han heller, siden de har tydelig hatt lyst på en spiller med fart baki der. Det har ikke Strandberg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen, det gliset til Hoftun gjorde meg faktisk litt småkvalm. Jaja, blir spennende å se hva som kommer inn på Valle snart for alle pengene vi har fått for ting som har gått ut må jo kunne brukes på noe - kanskje det finnes noen gamle, avdankete og skadde spiller der vi kan hente inn!?

Lenke til kommentar

Jeg er forsåvidt positiv til at vi kvitter oss med spillere som åpenbart ikke vil spille for oss lenger, håper at det er en plan bak dette og at det jobbes bak kulissene med å hente inn spillere, fortsatt en god stund igjen av vinduet.

velger å ikke kaste meg på klagetoget enda, venter litt til før jeg skriker krise.

Lenke til kommentar

Håper de pengene man sitter med kan brukes fornuftig. Jeg er egentlig mest skuffet over at man ikke fikk kvittet seg med Stoor. Lønningsposen hans er altfor stor hvis man ser på det han har prestert ,men det er jo en annen sak for han brukes jo helt klart feil. En ting er å forlate VIF, men å gå til Rosenborg? Det er langt ifra akseptabelt. Jeg forsøker med en beskjeden optimisme å se den lyse siden i alt dette. Det er godt mulig vi får se mer av talentene denne sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...