Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det var en risk å kjøpe Lars Iver Strand, han har vært veldig ustabil, sist sesong var han bra, men det kan bli en utfordrin å skifte til enga fra TIL, men klarer han å tilpasse seg engas spillestil under andresen, blir nok han årets kjøp. Han kommer til å ha en stor utvikling hvis han klarer tilpasningen. :D:thumbup:

Lenke til kommentar

Barlie, kutt ut å si det om folk ellers kan du pelle deg ut av tråden. Det ser ut som at Helpel har en del mere peiling enn deg, hvorfor skal han bli flopp? Han er ikke gamle karen, han kan også utvikle seg mye bedre i Enga siden nå har han klassespillere rundt seg. Lars Iver Strand har alltid vært en talentfull spiller, og jeg tror han slår igjennom i sin første sesong eller to i Enga.

Lenke til kommentar
Haha, jeg kødder med han, vi går på samme skole og er nesten naboer, + han sa det samme til meg her i samme tråd, men javel skal slutte, Tror han blir en flopp siden jeg syns han er oppskrytt allerede

Ok, da så :) Da beklager jeg feiltakelsen. Men uansett, HEIA ENGA :D

Lenke til kommentar
Raste, få opp terminlista i førsteposten din - eller ihvertfall Engas kamper. :yes: Jeg har posta den tidligere i tråden, men greit å ha dem på førstesida. Og så må du nok redigere overgangene mtp Grindheim....

Ja, det skal jeg. Men må gjøre det litt seinere ikveld :)

Lenke til kommentar
Men er det noen flere andresen har på blokken? Noen overgangsrykter?

Syns kansje Enga burde satse litt på å handle forsvarsspillere også, ingen vits å være norges beste oppover, hvis man ikke har et forsvar som kan matche:D

Dem har jo konge forsvar!!! Vis Johnsen tar et år til, så har dem tre på midten. Wæhler og Johnsen som starter, og Dan som kan starte noen ganger. Tror neppe Vålerenga handler flere, dem kommer nok til å rydde litt i troppen som dem har sagt.

Lenke til kommentar
Men er det noen flere andresen har på blokken? Noen overgangsrykter?

Syns kansje Enga burde satse litt på å handle forsvarsspillere også, ingen vits å være norges beste oppover, hvis man ikke har et forsvar som kan matche:D

Dem har jo konge forsvar!!! Vis Johnsen tar et år til, så har dem tre på midten. Wæhler og Johnsen som starter, og Dan som kan starte noen ganger. Tror neppe Vålerenga handler flere, dem kommer nok til å rydde litt i troppen som dem har sagt.

Hadde ikke gjort noe om Johnsen legger opp heller, Jørgen Horn begynner jo også å bli god, men vi trenger en ny venstre back, ikke mer.....Jepsen er god, men er han god nok for Enga i dette tidspunkt....Freddy har jo sagt at han satser på back igjen, men han bytter jo posisjon hver eneste sesong....

Lenke til kommentar
Men er det noen flere andresen har på blokken? Noen overgangsrykter?

Syns kansje Enga burde satse litt på å handle forsvarsspillere også, ingen vits å være norges beste oppover, hvis man ikke har et forsvar som kan matche:D

Dem har jo konge forsvar!!! Vis Johnsen tar et år til, så har dem tre på midten. Wæhler og Johnsen som starter, og Dan som kan starte noen ganger. Tror neppe Vålerenga handler flere, dem kommer nok til å rydde litt i troppen som dem har sagt.

Hadde ikke gjort noe om Johnsen legger opp heller, Jørgen Horn begynner jo også å bli god, men vi trenger en ny venstre back, ikke mer.....Jepsen er god, men er han god nok for Enga i dette tidspunkt....Freddy har jo sagt at han satser på back igjen, men han bytter jo posisjon hver eneste sesong....

 

Freddy skifter til back igjen fordi han ikke har sjangs til å være på Midtbanen eller spiss i år..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...