Lyspaere Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Sier ikke at det er umulig å få tak i dem, sier bare at jeg ikke ser handlekraften eller kjøpelysten fra Vålerenga til å kjøpe mer enn 2. Tror dessverre det var noen som brukte litt for mye når vi handlet inn som bare faen i 2008 (eller var det 2007?), og siden den gang har vært redde for å bruke penger. Hvor har det fått hos? Jo, det har gått strålende faktisk. Vi har utviklet noen fantastiske fotballtalenter, men problemet er nå som alle drar. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg er helt enig om Harmeet. Hvorfor vil Norske ungutter være mikrofisker i enorme vann, når de kan være storefisken i en liten damm? De har ambisjoner og drømmer. Det er vel ingen unge norske gutter som vokser opp og drømmer om å spille hele karrieren sin i en norsk klubb. De aller fleste har vel et håp om å tjene så mye på fotballkarrieren at de ikke må jobbe etter karrieren. Nivået i Norge lavt, lønnen er lav (sett ifht. utlandet) og utviklingsmulighetene er dårligere. Jeg skjønner godt at spillere som SIngh, Mos osv. har lyst til å se hvor langt de kan komme. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Nå er Carew fristilt også...Vil vi ha ham tilbake? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Nå er Carew fristilt også...Vil vi ha ham tilbake? Tenkte på det jeg også, han ville jo ikke til Molde. Han holder vel ett høyere nivå enn Tippeligaen, men det er jo bare hvis han holder seg skadefri. Noe som ikke er en selvfølge. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Nå er Carew fristilt også...Vil vi ha ham tilbake? Ja, det er klart vi vil det! Tror han klarer seg knallbra i TL. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Problemet er at John ikke alltid er inspirert og skadefri. Han er tidvis lat og skadet Jeg tar ham GJERNE! Og med Gamsten på kanten Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Er vel slik at både Gamsten og JA Riise har sagt at de kunne tenke seg å spille for Vålerenga, men blir nok noen år før de kommer tilbake til norsk fotball. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Bombekjøp av MA i mars, inn kommer Braaten, Carew, Gamst,JA Riise og Iversen :!: :!: Hadde vært kortsiktig, men moro hadde det faen meg også vært 2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Hahahahaha Det hadde vært episk Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Herre... http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10077516 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 RBK ville ikke ha Stoor pga skaden, så må vi ha en spiller som ikke vil være hos oss. Flott. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Carew fristilt? Hvor leser dere det? Hadde forøvrig ikke ønsket han i Vålerenga. Han spiller for å få lønn. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10077536#xtor=AD-3-[]-[]-[]-[V%EF%BF%BDlerenga]-[GT]-[feed] Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Herlig.. Da slipper vi å ha topp motiverte spillere uten skade på laget :( Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Faen, nå er det vel knapt mennesker igjen på valle... http://www.siste.no/fotball/article5912048.ece Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Spennende? http://www.vif-fotball.no/article3328584.ece Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 En 28-åring som har spilt på nivå tre i Spania for et lag som havnet på 6. plass? Jeg hopper ikke av glede, og det lukter ikke gull. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Mye det samme jeg tenker. Ser ikke helt kvaliteten, selv om han har spilt på nivå to også. Men jeg var superkritisk til tegningen av Lars også, jeg Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Dette tror jeg kan være en god idé... http://www.vif-fotball.no/article3324712.ece Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 En 28-åring som har spilt på nivå tre i Spania for et lag som havnet på 6. plass? Jeg hopper ikke av glede, og det lukter ikke gull. Så er vel nivå tre i Spania en bedre liga en tippeligaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå