Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bryr meg null og niks om resultater i treningskampene, men jeg vil gjerne se litt gode takter offensivt og gode ungutter/prøvespillere. Har vært dårlig på begge fronter dessverre i første omgang. Blir spennende å se Koné de siste 45 da, det er viktig for oss at han bidrar i år.

Vi blir linket til Børven og Steffen Hagen idag. Gode spillere det, selv om de ikke er helt min type. Vil se en teknisk, driblesterk og/eller rask kantspiller inn. Så får vi prøve å beholde Fegor Ogude i tillegg. Når Henriksen og Bakenga ryktes ut for 20 mill, så vet vi hvor prisen ligger.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Ja takk til Steffen Hagen. Akkurat debutert på landslaget, forholdsvis ung, kan spille både høyreback og midtstopper, 1 år igjen av kontrakten, så ikke veldig dyr.

Børven derimot er en treg spiss, med 3 år igjen og et alt for høyt prisnivå i forhold til kvaliteten. Nei takk.

Lenke til kommentar

Singh forsvinner også? Og så drar vel Ogude snart også. Fellah som lagets stjerne kommer aldri til å gå bra, han må presses mer. Håvard har vel Jim Solbakken som agent også, så da forsvinner vel han til Molde.

Blir opp til Berre om vi skal overleve ser det ut som...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...