Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Det var litt på siden av mitt poeng. Det virker som om alt har blitt gjennomsyrnet av penger og status. Det virker som om ingen vil spille for et lag lenger, de vil spille for pengene. Du ser det fra de beste spillerene i de beste ligaene og nedover.

Spillere går til ukjente klubber i kina og russland for ukeslønner på millioner. Det er utelukkende for pengene.

Jeg har en følelse av at de to eneste spillerene med en viss form for laglojalitet i england er Giggs og Gerrard. Kan noen trekke frem en spiller i Norge som nå brenner for klubben han er i? Som gjør alt for å fremstå som et godt klubbansikt utad og som ikke kunne tenke seg å spille for andre enn den klubben han er i nå? Jeg tror den siste, i alle fall i VIF, var Freddy...

DU SPILLER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL!

Muri?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Lykkedes det FCK at hente Mos, vil de få en type meget lig Cesar Santin. Han er hurtig og driblestærk med en fornem målnæse som brormand Moa, der bomber mål ind i Bundesligaen for Hannover 96 og er på det norske A-landshold."

Når ble Mos driblesterk?

Lenke til kommentar

9 millioner er mye for Mos, vi skal være fornøyd med det, siden han ikke hadde interesse av å bli etter i år uansett. Håper vi fortsatt har kant som førstepri, for jeg tror Koné/VPG/Nielsen kan bidra nok på midtspiss. Fellah og Bojan kan spille OMS.

Hadde ikke sagt nei til Nikola Djurdjic da :)

Lenke til kommentar

Håper vi signerer en virkelig god spiller, vet det høres helt åpenbart ut at vi burde signere en "god en" men en etablert spiller som man vet kan levere, signaleffekten det vil sende ville være enorm. Vise at vi er villig til å bruke penger og satse. Spent på hva som skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...