osse-mon waits for alice Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Ikke nummer 18, men nummer 10! http://www.vif-fotball.no/article3306122.ece Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Haidar til Stabæk: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3308932.ece Dårlig valg av klubb, men håper han får det til der og blir en høydare Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Sikkert ikke noe dumt valg for han. Han kommer nok til å få mye spilletid. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 SKANDALE av stabæk.. Sparker spillere og ansetter nye. NISO bør lette på ræva og lage sak av dette. Fagforeningsmannen i meg raser Dog. Lykke til, Adnan.. La oss satse på at du får lønn! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 De har vel ikke sparket noen, men spillerene har takket nei til ny kontrakt med lavere lønn. Han kommer jo også gratis. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Noen spillere er jo oppsagt, og ville ikke bli resignert til lavere sum... Uansett: Det er jo ikke den lyseste fremtiden for Stabæk, tror jeg Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Anene hentes opp: http://www.vif-fotball.no/article3310121.ece Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Ja, leste det. Skal bli spennende å se hvordan han klarer seg. Er en lovende spiller. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Blir veldig spennende. Gleder meg Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Vålerengas lag fra start: Lars Hirschfeld - Fredrik Stoor, Nikolai Næss, Andreas Nordvik, Benjamin Dahl Hagen - Kristofer Hæstad, Mohammed Fellah - Veigar Páll Gunnarsson - Dawda Leigh, Håvard Nielsen, Abdurahim Laajab Benken: Gudmund Taksdal Kongshavn, Ahmed El-Amrani, Deniz Payasli, Lars Vincent Andersen, Kamer Qaka, Mathias Blaarud, Jibril Bojang, Marcus Thorsen, Shåresh Ahmadi, Chuma Anene, Ivan Näsberg, Marcus Engebretsen, Mounir Benmoussa Det er planlagt at de 11 som starter kun spiller én omgang i kveldens kamp. André Muri og Morten Berre spiller ikke kampen mot Nesodden. Begge er i full trening, men har noen små kjenninger i lyske og lår, og man ønsker ikke å ta noen sjanser med spillerne så tidlig i oppkjøringen. Yssouf Koné, Fegor Ogude og Sidoine Oussou fikk alle forlenget ferie etter fjorårets sesong. Koné og Oussou er på fysiske tester på Olympiatoppen onsdag. Harmeet Singh og Mostafa Abdellaoue reiste onsdag til Thailand med landslaget som skal spille King's Cup i Bangkok. Ellers sliter både Stefan Strandberg og Bojan Zajic med ryggproblemer, og er uaktuelle for spill. Det samme er Aleksander Solli, som er ute med beinbrudd. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Det ble 2-2. Vi er i rute, med andre ord Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Vi stiller med et lag som bør kunne slå holmefolket Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Vi stiller med et lag som bør kunne slå holmefolket Selvfølgelig bør Enga slå et lag som Nesodden, så noen styrkebeskjed var dette ikke, men den er det for tidlig å si noe om. Jeg håper Martin og laget har lært noe av fjoråret... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Vi manglet mange spillere, og VPN syntes at det var greit med tanke på det.. MEN: Enga skal ha et "b-lag" som er godt nok til å slå hvem som helst som spiller i en divisjon under TL. Og da snakker jeg ikke om andrelaget, men om at vi må ha MINST to spillere som kjemper hardt om hver eneste plass på laget. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Fokuset i slike kamper er ikke å slå noen som helst, det er å skape relasjoner og trene på forskjellige formasjoner og trekk. Derav navnet treningskamp... Jeg så kun oppsummeringen som ligger ute på viftv, men av positive ting (som manglet i fjor) så jeg disse forbedringene: * Flere skudd, også fra utenfor 16. * Doffen virket som gikk på flere løp offensivt. * Mer aggressive i motstanders boks. * Mer fokus på gjennomspill. Altså kan man si det er negativt at man ikke vinner, eller man kan si at det er positivt at man ser nye og bedre bevegelsesmønstre samt litt andre holdninger, arbeidsoppgaver hos spillere... 1 Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 http://www.vif-fotball.no/article3313688.ece Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Godt skalkeskjul for Veigar-saken, eller klinsj med MA? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Har dere sett de ulike forslagene til ny Vålerenga stadion? Her er dem: http://www.vif-fotball.no/article2626331.ece Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg likte LPO's bidrag best. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Er det ikke en variant av Links forslag de går for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå