Hanske Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg blir potte sur om de selger ham. Skal han selges må det være for samme summen som vi kan kjøpe OG lønne Wayne Rooney eller Lionel Messi for. 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Ja, faen heller. Selges han skal jeg faen meg møte opp på valle for å finne ut hva som skjer! GI MANNEN EN KONTRAKT! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 FCK har øket budet til 8 mill Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 FCK har øket budet til 8 mill Hvor leser du dette? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg har jo hele tiden sagt at han ikke kommer til å spille for oss. Regner med de skrur opp helt til VIF sier ja. Hvis 8 mill er riktig sier de nok ja til det.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 FCK har øket budet til 8 mill Hvor leser du dette? Var på en nettavis, og nå finner jeg det fader ikke igjen Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det sto på ap.no, tror jeg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Dagens sære: Enga har signert Laajab gratis, etter flere år i Adecco. Aldri syntes han har vært god nok for TL, er dog en mann jeg har ønsket i Altatrøyen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 I verste fall en veldig god spiller for andrelaget vårt, han kommer gratis, på sikkert ganske lav lønn og er en attraksjon på grunn av teknikk og dribleferdigheter. Håper han blir en hit, men ikke skuffet uansett. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 En spiss inn, Mos ut.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Vålerenga har i dag signert angrepsspilleren Abdurahim "Ibba" Laajab (26). Laajab spilte i 2011-sesongen for Adeccoligaklubben Strømmen hvor han scoret syv mål på 24 kamper. Laajab har de siste dagene vært på prøvespill i Vålerenga, og var fredag på medisinsk sjekk før han signerte en treårskontrakt med klubben. For å sitere vif.. Da frykter jeg mos ut... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Han er også en meget god futsallspiller. Han er faktisk på landslaget! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Synd det er 11er-fotball vi spiller, da, og ikke futsal. 1 Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Har absolutt 0 tro på at Ibba er ment som en "erstatter" for Mos og at man kan trekke konklusjonen om at Mos forsvinner pga. denne signeringen. Ikke engang de rotehuene i ledelsen vår kan mene at en 1.div/futsalspiller skal være en god nok erstatter for fjorårets toppscorer i TL - det nekter jeg å tro. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Det nekter du å tro, Martin har nektet for at Mos skal selges, så dukker FCK opp, og reraiser budet.. Så får vi se. Penger rår. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Noen som vet noen om denne "Ibba"? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Ikke noe utover at han er en habil futsalspiller, som har spilt på strømm til nå, uten å være en kjempestjerne... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Noen som vet noen om denne "Ibba"? Skal vi se, etter det jeg vet har han spilt for Strømmen og Mjøndalen de siste årene i Adeccoligaen, uten å vise seg betraktelig frem av den grunn. Kan også legge til at jeg tror han spilte for juniorlaget til Borrosia Mönchgladbach en gang i tiden, uten å få veldig mye sjans. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Så vi har hentet inn en futsalspiller som har vært midt på treet i Adeccoligaen etter at han ikke var god nok for juniorlaget til en middels tysk klubb? Det er bare å bygge ut premieskapet nå, det kommer til å bli trangt om plassen snart! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Moa og Mos hadde heller ikke vært strålende i adecco. Riktignok bedre, men poenget står. Vi betaler sikkert ikke mye, var vel bosman. Kan ikke se den store risikoen i alle fall, og er vi heldige så får vi en ny Moa/Mos. Men vi må uansett hente inn noen nye uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå