Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vålerenga har i dag signert angrepsspilleren Abdurahim "Ibba" Laajab (26). Laajab spilte i 2011-sesongen for Adeccoligaklubben Strømmen hvor han scoret syv mål på 24 kamper. Laajab har de siste dagene vært på prøvespill i Vålerenga, og var fredag på medisinsk sjekk før han signerte en treårskontrakt med klubben.

For å sitere vif..

Da frykter jeg mos ut...

Lenke til kommentar

Har absolutt 0 tro på at Ibba er ment som en "erstatter" for Mos og at man kan trekke konklusjonen om at Mos forsvinner pga. denne signeringen. Ikke engang de rotehuene i ledelsen vår kan mene at en 1.div/futsalspiller skal være en god nok erstatter for fjorårets toppscorer i TL - det nekter jeg å tro.

Lenke til kommentar

Noen som vet noen om denne "Ibba"?

Skal vi se, etter det jeg vet har han spilt for Strømmen og Mjøndalen de siste årene i Adeccoligaen, uten å vise seg betraktelig frem av den grunn. Kan også legge til at jeg tror han spilte for juniorlaget til Borrosia Mönchgladbach en gang i tiden, uten å få veldig mye sjans.

Lenke til kommentar

Moa og Mos hadde heller ikke vært strålende i adecco. Riktignok bedre, men poenget står.

Vi betaler sikkert ikke mye, var vel bosman. Kan ikke se den store risikoen i alle fall, og er vi heldige så får vi en ny Moa/Mos. Men vi må uansett hente inn noen nye uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...