Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi får nok kansje et luksus problem, men jeg mener at Grindheim var den beste av dem

 

Grindheim var den beste, men nå var det på tide han flyttet på seg.. Håper han fortsetter utviklingen sin i Herenveen , og jeg håper vi fortsatt vil få se masse av han med flagget på brystet

 

Lykke til Grindheim =)

Lenke til kommentar

Lykke til, håper han blir solgt videre og at vålerenga har skaffet seg en fin prosent ved videre salg;)

 

Når jeg tenker over det så kom Aalbu sent på treninga på lørdagen og når han kom gikk han rett til Andresen for å prate.. aalbu sa også han hadde vært på jobb så, hadde jeg tenkt meg litt om så hadde man forstått at noe var på gang...

Lenke til kommentar
Vi greier vel oss, det er nok sant, men enda bedre med grindheim :thumbup:

Neinei, det passet bra for vif at Grindheim gikk, du tar nok feil der, Barlie... Han er en god spiller, men passet ikke inn i det nåværende laget... Litt mer fotballpeiling bør du ha... :thumbdown:

Hvorfor passet det bra for enga? Kunne jo solgt en annen hvis vi har så mange, ikke den beste

Lenke til kommentar
Tror ikke noe på Thorvaldson. Sæternes kommer nok til å bli toppscorer tett etterfulgt av F. Holm.

 

Har et dilemma her nå. Jeg har 1000 kr. Jeg skylder pappa 400 og trenger til sammen 1400 for et sesongkort. Hva skal jeg gjøre?

Tror også Sæternes kommer til å gjøre det best.

du skal låne 400kr av meg også bruke det på et sesongkort!

Lenke til kommentar
Tror ikke noe på Thorvaldson. Sæternes kommer nok til å bli toppscorer tett etterfulgt av F. Holm.

 

Har et dilemma her nå. Jeg har 1000 kr. Jeg skylder pappa 400 og trenger til sammen 1400 for et sesongkort. Hva skal jeg gjøre?

Tror også Sæternes kommer til å gjøre det best.

du skal låne 400kr av meg også bruke det på et sesongkort!

 

Det er bra Barlie. Du er et godt menneske ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...