Barlie Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Vi får nok kansje et luksus problem, men jeg mener at Grindheim var den beste av dem Lenke til kommentar
mopani Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Vi får nok kansje et luksus problem, men jeg mener at Grindheim var den beste av dem Grindheim var den beste, men nå var det på tide han flyttet på seg.. Håper han fortsetter utviklingen sin i Herenveen , og jeg håper vi fortsatt vil få se masse av han med flagget på brystet Lykke til Grindheim =) Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Lykke til, håper han blir solgt videre og at vålerenga har skaffet seg en fin prosent ved videre salg;) Når jeg tenker over det så kom Aalbu sent på treninga på lørdagen og når han kom gikk han rett til Andresen for å prate.. aalbu sa også han hadde vært på jobb så, hadde jeg tenkt meg litt om så hadde man forstått at noe var på gang... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg er sikker på at vi greier oss uten han nå som vi har Hæstad og Andresen, Lars Iver Strand, og Bojan Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Vi greier vel oss, det er nok sant, men enda bedre med grindheim Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Grindheim var ferdig. Vi kunne ikke ha en stor stall. Tror faktisk vi hadde en av de største i Tippeligaen. Lenke til kommentar
Helpel Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Vi greier vel oss, det er nok sant, men enda bedre med grindheim Neinei, det passet bra for vif at Grindheim gikk, du tar nok feil der, Barlie... Han er en god spiller, men passet ikke inn i det nåværende laget... Litt mer fotballpeiling bør du ha... Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Vi greier vel oss, det er nok sant, men enda bedre med grindheim Neinei, det passet bra for vif at Grindheim gikk, du tar nok feil der, Barlie... Han er en god spiller, men passet ikke inn i det nåværende laget... Litt mer fotballpeiling bør du ha... Hvorfor passet det bra for enga? Kunne jo solgt en annen hvis vi har så mange, ikke den beste Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Fordi de mindre bedre får du ikke så mye penger for... Han har vært her i tre år, han må jo få prøve noe nytt.. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Er kansje bra for Grindheim og bytte klubb, men ikke for enga! enga tenker ikke på penger dem nå, dem har jo en sånn riking som betaler alt for dem nå jo Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Håper bare at Wæhler blir. Hvis han går, håper jeg inderlig ikke at det blir til en norsk klubb. Da blir det hjertesorg.... Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Hvis han går MÅ enga kjøpe en spiller fra en annen liga ellers taper dem på det, siden Wæhler er den beste i Norge Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Wæhler er i toppklasse i Norge. Han kommer ikke til å gå. Mener å huske at jeg leste et sted at Aalbu og Andresen nekter å la han gå. Han har kontrakt til 2009 og han blir her til da. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Wæhler er i toppklasse i Norge. Han kommer ikke til å gå. Mener å huske at jeg leste et sted at Aalbu og Andresen nekter å la han gå. Han har kontrakt til 2009 og han blir her til da. Det er jo JÆVLLI bra! kan slappe mer av da ja Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Verken tror eller håper at Wæhler går. Han skal visstnok ha sagt at han syns det er veldig spennende alt det nye som skjer i Vif, og at han har lyst til å være med på det. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Verken tror eller håper at Wæhler går. Han skal visstnok ha sagt at han syns det er veldig spennende alt det nye som skjer i Vif, og at han har lyst til å være med på det. enda flere gode nyheter, da sier vi det at han ikke drar fra enga=D Lenke til kommentar
mopani Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Hvem tror dere blir toppscorer for Enga i år?? Jeg har trua på Sæternes og Thorvaldsson.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Tror ikke noe på Thorvaldson. Sæternes kommer nok til å bli toppscorer tett etterfulgt av F. Holm. Har et dilemma her nå. Jeg har 1000 kr. Jeg skylder pappa 400 og trenger til sammen 1400 for et sesongkort. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Tror ikke noe på Thorvaldson. Sæternes kommer nok til å bli toppscorer tett etterfulgt av F. Holm. Har et dilemma her nå. Jeg har 1000 kr. Jeg skylder pappa 400 og trenger til sammen 1400 for et sesongkort. Hva skal jeg gjøre? Tror også Sæternes kommer til å gjøre det best. du skal låne 400kr av meg også bruke det på et sesongkort! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Tror ikke noe på Thorvaldson. Sæternes kommer nok til å bli toppscorer tett etterfulgt av F. Holm. Har et dilemma her nå. Jeg har 1000 kr. Jeg skylder pappa 400 og trenger til sammen 1400 for et sesongkort. Hva skal jeg gjøre? Tror også Sæternes kommer til å gjøre det best. du skal låne 400kr av meg også bruke det på et sesongkort! Det er bra Barlie. Du er et godt menneske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå