PatSharpX Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Det gjør han helt sikkert hvis han vil. Tipper han har blitt tilbudt noe der da det ble klart at han legger opp. Men han passer også bra som programleder, så skal blir spennende å se han på skjermen. Meget sjarmerende som jeg tror alle liker. Til neste sesong kommer jeg mest sannsynlig til å "flytte", trolig blir det sesongkort på felt 229 og ikke på vestbredden. Har hatt kjipe plasser på bredden i år, rett ved juniorklanen. Lite folk der og til tider kun en person (meg) som synger. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Syns det er helt håpløst at vi ikke klarte å vinne den kampen mot Fredrikstad. Her hadde vi en gyllen mulighet til å gå for sølvplassen, i stedet driter vi oss ut. Men var vel ikke annet å forvente når Rosenborg hadde tapt dagen før. Samtidig, det er egentlig helt greit, som noen sier her så får vi sannsynligvis ikke noen medalje å gjemme de dårlige resultatene bak. For det er helt tydelig at vi sliter med å holde en stabilitet gjennom hele sesongen (som så mange andre lag i tippeligaen). Vi er gode på slutten, men det hjelper ikke når vi er såpass svake i de første kampene. Håper det blir tatt tak i dette neste år, så kanskje vi er medaljekandidater da. 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Koné var i alle fall tilbake på banen, da... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Å herre, jeg ble redd å trodde det var snakk om Henning Berg! LSK-trener i VIF-samtaler Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Jeg dreit nesten på meg, jeg også. Skvatt *litt* kan man si.. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Det er flott om Bergdølmo går inn i apparatet. Han har mye å lære bort. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 3 spillere på prøvespill: http://www.vif-fotball.no/article3266112.ece Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Flott hvis vi kan få hentet inn litt nigeriansk gull, men synes vi begynner å få litt mange utlendinger nå. Husker for 3-4 år siden da vi bare hadde 2-3 stykker. Men vi trenger en spiss, mulig Mos kan ta den rollen, men er tynt bak der uansett. I tillegg må vi få på plass en kantspiller med fart og teknikk, 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Mos: - Det er VIF jeg vil spille for. Flott å lese. Håper han starter neste sesong friskt, og får en ny 4 års kontrakt eller noe fortest mulig. Her har vi en spiller som kan hjelpe resultatene våre i TL, og bli verdt mye penger. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Mos! Kom hjem! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Artikkelen er datert 13. mai. Kan ha forandret seg nå Endret 4. november 2011 av Olum Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Det værste nå er å vente til neste sesong:( håper vi kan få en gullsesong snart... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. november 2011 Forfatter Del Skrevet 5. november 2011 Mos: - Det er VIF jeg vil spille for. Flott å lese. Håper han starter neste sesong friskt, og får en ny 4 års kontrakt eller noe fortest mulig. Her har vi en spiller som kan hjelpe resultatene våre i TL, og bli verdt mye penger. Gammel artikkel, han har jo sagt nå i høst at han heller vil bli i Tromsø om jeg ikke har sett og hørt feil. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Det var ikke meldt om en eneste voldtekt i Oslo iløpet av natten som var. Det kan godt være pga. natteravnene, men jeg tror at det har mest med at byen er innvadert av 25000 frontere for Norges to verste dialekter! Å bevege seg ut er som en overfallsvoldtekt av øregangene 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Haha så sant så sant! Jeg har evakuert hjem til Bærum for å slippe. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Stakkars stabæk.. Hvor lang tid tar det før de rykker ned? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Stakkars stabæk.. Hvor lang tid tar det før de rykker ned? Ikke umulig at det skjer allerede neste sesong, kommer an på hvor mange de må selge. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hvor mange vil tilbake til Nadderud, et høl av dimensjoner... http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article209584.ece Tror de må selge det meste av spillere om de skal ha en sjanse for å overleve økonomisk. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Liker meg på nadderud jeg da, sjarmerende Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Uten at dette skal bli en Stabæktråd: De har jo gravd seg godt ned selv... Oppnår målsetningen om seriegull, failer helt etter dette. Litt som Brann også gjorde. Dog: Spørsmålet blir om de får med seg sponsorene sine osv, ikke sikkert de største som Telenor og SB1 gidder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå