Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Berre må gjerne dra for min del. Selv om han ble toppscorer for enga forrige sesong, var det for det meste bare frustrerende å se ham spille. Av en spiss forventer man litt mer.

 

Berre er ikke spiss.

Berre er egentlig en kant spiller på venstre, mange tror at han er spiss, men det er han ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, var ganske sikker på at han har blitt brukt som spiss i flere kamper, men skal ikke motargumentere dette da jeg muligens er litt på bærtur. Men er han ikke spiss, var det selvsagt ikke så ille å bli klubbens toppscorer i fjor -det sier imidlertid litt om hvilket spissproblem enga har hatt!

 

Uansett spiss eller ikke, så står jeg fortsatt fast på at han var en frustrerende spiller i fjor. Han brant all for mange sjanser, og han sinket stadig spillet ved å stoppe opp for å få oversikt, istedenfor å sette fart framover når det var gode overgangsmuligheter. Gode spillere klarer å få oversikt over gode overgangsmuligheter, hvor medspillerne er, osv mens de er i bevegelse. Berre var ikke en av disse.

Lenke til kommentar

Tull! Man trenger ikke mye IQ for og finne ut at det Enga trenger er noen som putter! De spiller seg helt opp, har den målkjansen(hvordan skriver man det, forresten? :dontgetit: ) KLINER TIIIIL... Lompe, som treffer 4 meter over eller ved siden av mål!? Uff, og Uff!

 

Vålerenga! :D

Endret av Sjuskebabb
Lenke til kommentar
Tull? Du er jo enig med meg? Jeg sier også at enga mangler avsluttere (som oftest spiss). Kanskje du ikke er enig med meg ang. Berre, men legg merke til hva jeg sa om spillestilen hans neste gang du ser ham spille (hvis det blir mer spilletid...), så skjønner du hva jeg mener.

 

Skrives forresten målsjanse. ;)

 

 

Oi! Jeg beklager! Det var ikke ment mot deg, bare sånn generelt! ;) Til spillerkjøpene også..Bare midtbaner..

Vil også si (min mening) at Grindheim ikke var et forferdelig tap, egentlig. Var også slik en stund, "ja Grindheim ja! Det er jo han unge flinke som dribbler og scorer og jobber hardt på midtbanen! Egentlig ER han ikke SÅ god lenger, han har ikke utviklet seg.. Min mening, da.

Noen motargumenter, noen som er enig?

 

Skal sjekke ut hva du skriver! Målsjanse, ja.. takk for den! :w00t:

Endret av Sjuskebabb
Lenke til kommentar

Jeg har stor tro på Sæternes. Han trenger å stabilisere seg, noe som jeg tror han kan klare i Vålerenga, p.g.a. det utrolig profesjonelle støtte- og hjelpeapparatet vi har her.

 

Anngående Grindheim, så er det trist at han drar. Men jeg skjønte jo at det måtte komme. Vi kan ikke ha en stall stor nok til at vi har to fullstendige første-ellevere på Tippeliganivå. Det er altfor dyrt å holde vedlike. Vi ser også at det er en pen sum Vålerenga får fra Heerenveen. 20 mill. er ikke lite penger.

Lenke til kommentar
Tull? Du er jo enig med meg? Jeg sier også at enga mangler avsluttere (som oftest spiss). Kanskje du ikke er enig med meg ang. Berre, men legg merke til hva jeg sa om spillestilen hans neste gang du ser ham spille (hvis det blir mer spilletid...), så skjønner du hva jeg mener.

 

Skrives forresten målsjanse. ;)

 

 

Oi! Jeg beklager! Det var ikke ment mot deg, bare sånn generelt! ;) Til spillerkjøpene også..Bare midtbaner..

Vil også si (min mening) at Grindheim ikke var et forferdelig tap, egentlig. Var også slik en stund, "ja Grindheim ja! Det er jo han unge flinke som dribbler og scorer og jobber hardt på midtbanen! Egentlig ER han ikke SÅ god lenger, han har ikke utviklet seg.. Min mening, da.

Noen motargumenter, noen som er enig?

 

Skal sjekke ut hva du skriver! Målsjanse, ja.. takk for den! :w00t:

 

 

Jeg kan ikke si meg helt enig i det du sier der.. " Han har ikke utviklet seg.."

Etter at han kom fra Haugesund har han bare utviklet seg mer og mer.. Landslaget, årets spiller i Vif, kaptein.. Han må jo ha gjort noe riktig.. Jeg mener han har utviklet seg mye, ikke bare fra han kom, men også nå i senere tider..

Lenke til kommentar
Jeg syntes det var idiotisk og selge Grindheim, han har gjort det utrolig bra for enga selvom noen er uenige så er det fakta.

Jeg syns også at Whæler har gjort det ekstremt bra i enga, han har gjort en ganske solid jobb i forsvaret :thumbup:

 

 

Enig der.. Det eneste som er synd med Whæler er at han er mye utsatt for skader.. Men, en veldig god og solid stopper!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...