faldmo Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Faen så kaldt det er, men det gjør jo ingenting når vi leder 2-0 til pause! Få folk på stadion, men er relativt bra trøkk fra Klanen - topp stemning! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Deilig med sølvplass. I can live with that... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Bojan er så jævelig digg å ha på laget Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Hjemme fra kamp, litt småfrossen. Ikke stor kamp, vi vinner fortjent. Ken Henry (mener det var han som dømte Start kampen også) dømmer en dårlig kamp igjen, men han gir oss faktisk sesongens første straffe! Ogude og Nordvik må dessverre stå over neste kamp pga kort. Endret 14. oktober 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hvor i telemark? Er flust med billigturer å oppdrive der, kanskje til og med en klansbuss i nærheten? 293 kroner hver vei er litt stivt, enig i det! Bø, vet du om det er noe som går igjennom her? Timeekspressens linje 1, tror jeg Hjemme fra kamp, litt småfrossen. Ikke stor kamp, vi vinner fortjent. Ken Henry (mener det var han som dømte Start kampen også) dømmer en dårlig kamp igjen, men han gir oss faktisk sesongens første straffe! Ogude og Nordvik må dessverre stå over neste kamp pga kort. Det var kald som faen i dag... Gruer meg masse til de siste hjemmekampene pga det Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Var kaldt ja, men jeg frøs ikke noe særlig. Er jo bare å kle på seg Nå er jeg litt heldig da som har ett gammel supporterskjerf fra den tiden de var av ull. Det hjelper på dager som denne. Endret 14. oktober 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Bojan Zajic Endret 15. oktober 2011 av ronron25 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Elsker Bojan. Var så herlig å se han igår. Hele personen og spillestilen er så perfekt. En mann for de store anledninger. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Var på første kamp på lenge i går. God, men kaldt opplevelse. Likevel noe spesielt med kamper i flomlys, er mye kulere det enn kamper i solskinn. Er det sånn at Hareide har gått ut å kritisert Enga for stygt og tøft spill? Er jo virkelig idioti. Vi fikk jo et kult nesten med engang og dommeren var ellers dårlig. Lot ingen ting gå og dømte mange unødvendige frispark. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ikveld heier vi på sarpene og Ålesund! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Er så spent på om Mos kommer tilbake eller ikke. Scorte nok en gang i dag Men de fine ryktene er jo at Tromsø snakker med Årst. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Vi må i så fall selge han, tror ikke det skjer. Tenk så deilig det ville vært å forlenge kontrakten når han kom tilbake. Ellers håper jeg vi prøver å kjøpe Djurdjic etter sesongen. Han kan spille i en kantrolle, og har vært kanongod i år for Haugesund. 1 år igjen av kontrakten. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Nå vet ikke jeg hvor mye penger Tromsø har, men det typiske hadde vært at de kom med et bud vi "ikke kunne si nei til". Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Dere har visst fått en ny fan Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Han hadde dessverre på seg RÆVBK-drakta i Trondheim. Så heldigvis slipper vi å ta det personlig Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Evt. så kan vi bare kalle de for Rosenborg eller RBK, funker det også. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Gjør hva du vil 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Sjekk denne finta: http://www.vif-fotball.no/article3253763.ece :!: :!: :!: 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Vakker finte Jeg tar gjerne Djurdjic eller hva pokker han heter neste år. han er supergod =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå