Anonym234 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Fellah og dos Santos ute med sykdom og skade i morgen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Digg at det blir bråk i overgangssaken, det trenger vi, er jo så stille rundt oss. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Vi hater alle og alle hater oss. Håper uansett at vi kan bidra med et spill imorgen, som kan sette ting som dette i skyggen. 5 mill for VPG er uansett en god deal. Selv om vi skulle miste opsjonen vår på Stengel, som ser ut til å være det mest aktuelle alternativet. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Det er det vi trenger... Drar oppmerksomheten vekk fra Svenna Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Siden de fleste på kontoret her har casual friday hver dag, tenkte jeg at jeg for engangs skyld kunne ha det en dag jeg også. Så i dag har jeg på meg drakt Drar rett fra kontoret ut å spise med fattern, så rett til Ullevaal. Endret 14. oktober 2011 av PatSharpX 3 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Okei, tog fra telemark og inn til Oslo S koster 586 kroner t/r. Det er for jævlig... Jeg som tenkte meg inn til hovedstaden for å se favorittlaget mitt... (Er opprinnelig fra nordnorge, så jeg har liksom ikke fått sett så mange VIF kamper) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Okei, tog fra telemark og inn til Oslo S koster 586 kroner t/r. Det er for jævlig... Det er helt latterlig! Koster jo mindre å fly til London... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Det er helt latterlig! Koster jo mindre å fly til London... Ja, det var synd. Som student har jeg naturligvis ikke råd til å dra så ofte på kamp da, men en gang innimellom blir det. Blir dog ikke i dag, da jeg mye heller vil ha med meg Vålerenga - Stabæk enn Vålerenga - Viking. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Tror nok det blir en morsommere kamp det ja, flere på tribunen vil jeg også tro. Edit: hvis du fikser billett en stund før kan du jo være heldig å få en til 199,- Er vel studentrabatt på de tingene der også er det ikke? Endret 14. oktober 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Skal sjekke ut det med rabatter, takk for tipset! Tror også det blir en morsommere kamp å dra på, har vært på det oppgjøret tidligere og det er veldig mye liv å stemning da. Kommer ikke over hvor skuffa jeg er over prisene på tog... Jeg hadde troa på at jeg endelig kunne få sett noen kamper, da jeg bare har fått vært på 4-5 VIF kamper på Ullevål (igjen, er fra nord norge hvor flybilletten koster 2000-3000 tur retur eksl. hotell). Første kampen min på Ullevål var VIF - LYN (4-1)! En opplevelse jeg aldri glemmer. Var med ei venninne som er medlem av klanen og jeg fikk stå midt i mølja, var en superdigg opplevelse - spesielt siden vi senket spøkelsesforbannelsen den kampen 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ja, det var en herlig kamp! Nedtur at toget er så dyrt. Krysser fingrende for studentrabatt eller minipris for deg til Stabækkampen da Lenke til kommentar
NorwayNoobMUFC Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Da drar man på Ullevål!!! Kom igjen Enga!!!!!<3 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hva tror folket om kampen? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 I dag blir det seier, tror på 1-0. Ogude scorer Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 4-1 har jeg sagt Okei, tog fra telemark og inn til Oslo S koster 586 kroner t/r. Det er for jævlig... Hvor i telemark? Er flust med billigturer å oppdrive der, kanskje til og med en klansbuss i nærheten? 293 kroner hver vei er litt stivt, enig i det! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hvor i telemark? Er flust med billigturer å oppdrive der, kanskje til og med en klansbuss i nærheten? 293 kroner hver vei er litt stivt, enig i det! Bø, vet du om det er noe som går igjennom her? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Vår Bojan, vår Bojan Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Her er det vel flere som får rødt kort i løpet av kampen, siden vi har kosedommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå