Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi hater alle og alle hater oss. Håper uansett at vi kan bidra med et spill imorgen, som kan sette ting som dette i skyggen.

5 mill for VPG er uansett en god deal. Selv om vi skulle miste opsjonen vår på Stengel, som ser ut til å være det mest aktuelle alternativet.

Lenke til kommentar

Det er helt latterlig!

Koster jo mindre å fly til London...

Ja, det var synd. Som student har jeg naturligvis ikke råd til å dra så ofte på kamp da, men en gang innimellom blir det.

Blir dog ikke i dag, da jeg mye heller vil ha med meg Vålerenga - Stabæk enn Vålerenga - Viking.

Lenke til kommentar

Skal sjekke ut det med rabatter, takk for tipset!

Tror også det blir en morsommere kamp å dra på, har vært på det oppgjøret tidligere og det er veldig mye liv å stemning da.

Kommer ikke over hvor skuffa jeg er over prisene på tog... Jeg hadde troa på at jeg endelig kunne få sett noen kamper, da jeg bare har fått vært på 4-5 VIF kamper på Ullevål (igjen, er fra nord norge hvor flybilletten koster 2000-3000 tur retur eksl. hotell).

Første kampen min på Ullevål var VIF - LYN (4-1)! En opplevelse jeg aldri glemmer. Var med ei venninne som er medlem av klanen og jeg fikk stå midt i mølja, var en superdigg opplevelse - spesielt siden vi senket spøkelsesforbannelsen den kampen :thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...