Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Er Brann-supporter, og har alltid hatt et stort hat mot Enga. Syns dog klanen er fantastiske supportere som lager bra liv, men i dag gjorde noen supportere noe så idiotisk som de gjorde. Dette gjør selvsagt at hele klanen får skylden. Det er det selvfølgelig ikke. Folk med perspektiv forstår at dette ikke er klanen, men enkeltpersoners handlinger. Håper klanen fikser opp i dette, og kaster ut både talsmann og de supporterene som gjorde dette i dag.

Gratulerer med tre poeng!

Endret av SixIlluZions
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig bra av Berre, Gunnarsson og Enga! Disse kampene har vi igjen:

Vålerenga - Viking

Aalesund - Vålerenga

Vålerenga - Fredrikstad

Strømsgodset - Vålerenga

Vålerenga - Stabæk

Mulig med 15 poeng!

Det er mulig for Brann og hvis forsvarerne våre ikke spytter på drakten som de gjorde i dag...

Lenke til kommentar

Dere har ihvertfall den største tullingen av en talsmann noensinne. Men jeg går ut fra at han ikke kommer til å være talsmann for dere en dag til. Så når han nye talsmannen i morgen går ut med en ny uttalelse til hva som skjedde på stadion, så går jeg ut fra at denne saken er død og begravet. Så får jeg håpe at dere får identifisert tullingene som ropte under Torps monolog...

Vi har heldigvis to talsmenn, Christian Kjellsen har uttalt seg om situasjonen allerede.

- Ikke verdig Klanen

Håper folk skjønner at de uttalelsene til Svenna ikke kan representere Klanen selv om han (dessverre) er talsmann.

Lenke til kommentar
Når det er sagt, så tror jeg nok Brann-supporterne fort kunne oppført seg på samme måte på Ullevaal stadion, og jeg etterlyser kommunikasjon fra Brann. Våre supportere i Bergen burde blitt informert om markeringen i forkant.

jeg kan ikke si at han andre talsmannen er særlig smartere. for det første tviler jeg på at Brannsupporterne hadde gjort det samme. og det er veldig bra at RBH har tenkt å banne de fra stadion...og er man såpass smart at man klarer å gå på fotballkamp, så er man smart nok til å skjønne at man skal være stille under videohilsenen fra Torp...Slikt trenger man ikke å bli informert om for å skjønne...

Lenke til kommentar

Har opplevd på Brann Stadion tidligere at det har blitt piping og synging under en markering, men da har det virkelig kokt for folk rundt og løpt ned til dem for at de skulle være stille. Regner med at det var noen VIF supportere som tok samme afære med de som sang i dag. Jeg var ikke på stadion, men på video så ble de mer stille utover i talen til Torp.

Endret av SixIlluZions
Lenke til kommentar

Fikk dessverre ikke sett kampen, da jeg måtte sitte på skolen hele kvelden i prosjektgruppa mi :dontgetit: Man trenger ikke være rakettforsker for å forstå at jeg ikke kan uttale meg om spillet, kampen eller den mye omtalte Torp hendelsen.

MEN, det jeg VIL uttale meg om er at laget vårt må fader meg ha en annen holdning i 2012 sesongen. 18 poeng av totalt 21 mulige på dem 7 siste er vel så bra, men vi kan ikke bare spille bra på slutten av sesongen år på år på år på år osv...

Jeg vil se den innsats vi har sett i dem siste matchene gjennom store deler av sesongen! Klart, man kan ikke ha stjernekamp på stjernekamp, men det er jo "alltid" krise for Enga i første halvdel av sesongen, mens dem henter seg innpå på slutten.

2012 SÅ SØRGER DU FOR AT GUTTA ER KLARE FOR EN HEL, OG IKKE HALV, SESONG MARTIN!! På forhånd takk.

Lenke til kommentar

Meget stygg sak, dette her. Synes selvfølgelig at det er skammelig at enkelte oppfører seg slik, men det er viktig å huske at det var verken VIF, den gjennomsnittlige VIF-supporter eller Klanen som gjorde dette, men noen få idioter som såvidt har hjernekapasitet til å gå til stadion.

• Liker 1
Lenke til kommentar

det var forøvrig veldig synd at forsvaret vårt ikke ville ha en skikkelig fotballkamp i dag. veldig dumt, siden vi kunne fått en luke til lagene bak oss...Jeg har forøvrig funnet ut at Ogude må være noe av det jævligste fotball-norge har hatt å by på. etterslengere og skuespill :nei: . Han er en mini-Barton...

Lenke til kommentar

Hjemme fra Bergen nå. Fikk så klart med meg syngingen og det som værre var under hilsenen til Torp. Jeg har ihvertfall videobevis på at jeg ikke sang, ettersom jeg ble filmet av TV2s kameraer mens det pågikk. Jeg gjorde min beste Morten Berre impression forresten.

Ganske idiotisk av denne Svein Erik Bakke, å fyre opp saken enda mer med slike uttalelser. Jeg er selv ikke noen fan av "markeringer", o0g mener det er påtatt, og jeg synes generelt folk skal få si hva man vil når vi har ytringsfrihet her i landet, men det er for dumt at vi ikke kan ofre 1 lite minutt for å la Torp si sin avskjed til Brann-fansen. Hodeløst. 9/10 i Klanen står ikke for sånt heller, ihvertfall ikke i edru tilstand.

Så til kampen så var det fantastisk å være der og se. Morten Berre med 2 mål er alltid fantastisk, jublet høyere enn på lenge da Ogude putta også. Helt fantastisk. Var generelt god stemning blant supporterne, også etter kamp, da vi tok bybanen sammen med drøssevis av andre, deriblant noen Brann-supportere. Da var det bare litt vennlig "banter" mellom oss, med vitser og små kommentarer. Det er slik det skal være.

Nå ser det bra ut for medalje, på en dag der det meste gikk rett, bortsett fra en dum hendelse i løpet av 1 og 1/2 minutt før matchen. Leit at noe så dumt skal legge skjul på en så fin kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...