Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig bra av Berre, Gunnarsson og Enga! Disse kampene har vi igjen:

Vålerenga - Viking

Aalesund - Vålerenga

Vålerenga - Fredrikstad

Strømsgodset - Vålerenga

Vålerenga - Stabæk

Mulig med 15 poeng!

Endret av ronron25
Lenke til kommentar

Blir kvalm av Klanen i dag. Har vanligvis den største respekt for en vanligvis fantastisk gjeng. Med det de gjør mot hele fotball-Norge i dag er utilgivelig.

Det grenser mot gamle dager der de kastet bananer etter fargede spillere.

En person dør nesten på en fotballbane og etter operasjon sender han en hilsen fra sykesengen i forkant av neste hjemmekamp, så klarer Klanen å hetse dette fra tribunen.

trist . . .

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke akkurat overrasket for å si det sånn. Mange av Vif-folka her virker som temmelig OK mennesker, men klanen generelt fremstår som en gjeng med dritt!

Klanen har kommet med en forklaring. Har du fått med deg den?

Denne, fra Klanens talsmann Svein Erik Bakke, du mener?

«Han er en fyr jeg ikke visste om før han segnet om», «om noen er døde skal vi respektere det» og «skal vi ha en markering når det er en unge som blir født med Downs syndrom også?».
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hele situasjonen er trist og viser hvilket forfall Klanen har fått.

Da jeg "bodde" på Bislet Stadion overvar jeg konstruktiv erting og vennskapelige dytt i siden til motstanderlagene. Nå fremstår Klanen som hjernedøde aper, fulle på øl og testosteron og Bakke står i front med bananene til resten av flokken.

Flaut.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Svenna har sittet og drukket seg sørpe i hele dag og DB intervjuer han etter kampen imens han er i en tilstand som ikke kan karakteriseres som en tilstand hvor man er i stand til å tale på veiene av hele klanen. At han sier det han sier er helt på trynet uansett hvilken tilstand han er i, så klart. Men at DB poster det er også helt latterlig.

Kan også melde om at flertall i klanen stod og ristet på hodet i det resten stod og sang under Torp sin hilsen, men er også enig i det Svenna sier iht. at Brann kan ikke regne med at hele klanen skal få med seg og holde kjeft når de ikke gir noe info før kampen og alt man får er "Nå må alle se på storskjermen", det var ingen melding om at det kom en hilsen eller at folk skulle holde kjeft. Og det er som Svenna sier, de føler ikke med på storskjermen, de er der for å støtte VIF og for å synge så mye de kan.

Men om enkelte vil prøve å score enkle og billige poeng ovenfor klanen etter denne beklagelige situasjonen så be my guest, dere driter bare dere selv ut gjennom å vise total svikt når det kommer til å være objektive og det å diskutere utifra å vite all faktaen.

Når det kommer til kampen så er jeg strålende fornøyd med det vi presterer i dag, vi mangler enda litt på tempo og skarphet i avslutningsøyeblikket. Men preisjonen satt for det meste veldig bra i dag og bevgelsene til gutta var gode. Kan bli en veldig morsom innspurt det her.

Sjekk innom VPN for referatet i løpet av kvelden : D

Gratulerer og Skål

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke akkurat overrasket for å si det sånn. Mange av Vif-folka her virker som temmelig OK mennesker, men klanen generelt fremstår som en gjeng med dritt!

Klanen har kommet med en forklaring. Har du fått med deg den?

Denne, fra Klanens talsmann Svein Erik Bakke, du mener?

«Han er en fyr jeg ikke visste om før han segnet om», «om noen er døde skal vi respektere det» og «skal vi ha en markering når det er en unge som blir født med Downs syndrom også?».

Nei, jeg tenker på at en del klanmedlemmer ikke var klar over markeringen og heller ikke fikk med seg annonseringa i høytaleren når de var på vei inn på stadion.

Lenke til kommentar

Dere har ihvertfall den største tullingen av en talsmann noensinne. Men jeg går ut fra at han ikke kommer til å være talsmann for dere en dag til. Så når han nye talsmannen i morgen går ut med en ny uttalelse til hva som skjedde på stadion, så går jeg ut fra at denne saken er død og begravet. Så får jeg håpe at dere får identifisert tullingene som ropte under Torps monolog...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...