-meg- Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Fordi det er et av byens beste kunstgress med undervarme, og sansynligvis er vallhall opptatt.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Tror dere det er de "eldre" som må finne seg nye klubber før seriestart, eller de yngre? Stallen er jo ganske stor nå, og hørte at det antagelig vil forsvinne flere. Kommer Berre og Dos Santos til å bli? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Berre må gjerne dra for min del. Selv om han ble toppscorer for enga forrige sesong, var det for det meste bare frustrerende å se ham spille. Av en spiss forventer man litt mer. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Fordi det er et av byens beste kunstgress med undervarme... Byen og byen, fru Blom Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 På kanten av byen da;) Håper ikke Berre forsvinner, han er jevnt god... tror heller Jalland og Muri må ut døra først. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 På kanten av byen da;) Håper ikke Berre forsvinner, han er jevnt god... tror heller Jalland og Muri må ut døra først. Jalland og Muri forsvinner i løpet av 2008. Tipper at Morten Berre også forlater Oslo, til fordel for en 1.div klubb:P Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg vil at alle de tre skal bli igjen. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jalland og Berre må gjerne gå for min del.. Men jeg tviler på at Jalland vil få noe særlig spilletid i år, med tanke på landslagsmidtbanen til Vålerenga nå.. Lenke til kommentar
mufc9 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 På kanten av byen da;) Håper ikke Berre forsvinner, han er jevnt god... tror heller Jalland og Muri må ut døra først. Jalland og Muri forsvinner i løpet av 2008. Tipper at Morten Berre også forlater Oslo, til fordel for en 1.div klubb:P Fordel å fordel du.. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Da har man sett årets første trening, kaldt og surt med mye snø... Virka som de øvde mye på en touch og så var det 8 mot 8. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Morro at du følger med på treninger, bra at du raporterer til oss! Det er litt intersant at de øver mye på et touch, nettop det som gjør at jeg mener brann spiller best angreps fotball i Norge, og nå overfører han det til Vålerenga, det er bra! Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Andresen skrek også til de han ville, de øvde også på angrep inne i 16 metern, mener det var Speight(trenern) som hadde kontrollen og skrek og fikk det som han villle... Dessverre får jeg nok ikke fulgt flere før i mai fordi jeg er bortreist menmen.... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Berre må gjerne dra for min del. Selv om han ble toppscorer for enga forrige sesong, var det for det meste bare frustrerende å se ham spille. Av en spiss forventer man litt mer. Berre er ikke spiss. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Grindheim går til Heerenveen? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Måtte jo komme noe sånt.... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Æsj. Skuffende, selv om det ikke var uventet. Noen må jo gå, med alle de spillerne de har hentet inn. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det er mange andre som kan gå før Grindheim. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Grindheim går til Heerenveen? Æsj... Det var en strek i regninga... Jeg liker virkelig Grindheim veldig godt! Synd han drar.. Men men, på en annen side, så har vi jo fått inn andre knall bra sentrale spillere.. Grindheim er forøvrig favoritten min på Enga, så da er det vel bare for meg å begynne å følge med på Nederlandsk fotball.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Regner med at han ville fått mye spilletid, hvorfor vil han ikke være med på satsninga de neste åra? Er det penger som frister? Lenke til kommentar
mopani Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Regner med at han ville fått mye spilletid, hvorfor vil han ikke være med på satsninga de neste åra? Er det penger som frister? Jeg tror også han ville fått mye spilletid.. Så, det er vel penga som frister.. Men, vi har jo Doffen og Andresen nå da;) Ingen dårlige erstatere det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå