Lyspaere Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 aaaaaaaaaaaah, seier <3 og elsker at trønderne klager slik dem gjorde. Btw, synes det var litt vel ukult av Andresen å slå i neven sin etter å ha sett på monitoren. Jeg vil ikke være styggbølle Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Han er nok bare grepet av situasjonen. Tror ikke han mener noe om det annet enn "Hell, yeah, thats the spirit!!!" Jeg er veldig fornøyd med kampen i går. Som jeg skrev følte jeg at Engas "usungne helter" i Stoor og Dawda gjorde en VELDIG god kamp, særlig i førsteomgang. Dawda tåler ikke en helt kamp, men Nielsen kommer på, og jobber knallhardt som alltid. imponert er jeg også over Benjamin Dahl Hagen, han viste at han taklet nivået i går! Kampen i seg selv var knallhard, og veldig tøff. Det burde vært flere kort, særlig for filming. Jeg følte det var to skuespillere på banen i går: RBK og Veigár. (Som forøvrig hadde en dag LANGT under pari) Jævla shitlag Har aldri tenk over egentlig, men på bildet kommer det jo veldig tydelig fram hvor mye penere drakt vi har. Jeg er glad vi ikke er en Odd Grenlandkopi som RBK. Et vesentlig poeng! Vi har en vakker drakt, og ikke en rema 1000-pose! Deilig! DFH fikk også buing, noe jeg ikke helt forstår. Han "hora seg ut" litt til danmark i mine øyne, men det var et riktig tidspunkt for ham å gå! Hans siste kamp for oss var tross alt fantastisk! Han klarte ingenting i går, men jeg ønsker ham lykke til videre! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=w7KjkTaeo5M Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Epic video Min nye youtubefavoritt! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Selv om jeg jobber tidlig fredag og mandag, er det god mulighet for at jeg drar til Bergen til helgen. Hadde vært knall med nok en 1-0 seier. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Var i diskusjon med søster, kjæresten hennes og pappa om å dra til Bægen, men de hadde ikke anledning. Har ikke vært på kamp der før så hadde vært morsomt. Var jo god success på den forrige langturen jeg var på. Edit: To mandagskamper for Vålerenga Endret 26. september 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Det er så jævla idiotisk med mandagskamper. Er mye vanskeligere for folk å komme seg på dem med tanke på jobb og sånn. Får ikke dratt til Aalesund og kommer meg heller ikke til Bergen fordi jeg ikke rekker å være hjemme til 07 mandag morgen. Endret 26. september 2011 av Olum Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Så enig så enig Olum! Husk folkens; Året rundt med Vål'enga! http://www.youtube.com/watch?v=jZDmUnrLppw Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) VIF siste seks: Sarpsborg 0-2 VIF VIF 3-2 Haugesund VIF 2-1 Start VIF 0-1 Odd LSK 0-1 VIF VIF 1-0 RBK = 15/18p LSK siste fem: Molde 1-0 LSK LSK 0-3 Sogndal Haugesund 2-0 LSK LSK 0-1 VIF Start 3-0 LSK = 0/15p Hvem sa fotball ikke er gøy? Endret 27. september 2011 av Latias 4 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) kommer meg heller ikke til Bergen fordi jeg ikke rekker å være hjemme til 07 mandag morgen. Det får jeg. Er nattog som går 22.58, som er i Oslo 06.26. Kjøpte billetter idag. Gleder meg. Første gang i Bergen, men det går nok bra så lenge jeg får sett Vålerenga... Endret 27. september 2011 av Maefteda 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 God tur, gutta! Syng dere hese for oss småbarnsfedre! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Oppvarming: http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?progId=419363 Also: Håper vi starter med Dawda igjen, han har fungert veldig godt i det siste! Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) ahh, skal til Bergen!, første gang i Bergen for å se fotball for min del - får dog ikke kjent på stemningen på samme måte som resten da jeg skal skrive referat. Men etter at folkehøgskolen begynte og jeg ikke har fått vært på en eneste match i denne godperioden vår så skal det bli rimelig digg å se kamp live igjen uansett hvor man sitter. Rimelig herlig og dra til London på søndag og få oppdateringen fra Norge om at vi vant mot Bart City, hjalp på humøret det når man hadde med seg 2 trøndere på tur... Helt håpløst å henge seg opp i den situasjonen med Ogude og Ørlund, utfallet av situasjonen er selvføgelig ikke noe man vil se på en fotballbane, men gutsen og innsatsen Ogude legger inn i den spesifikke situasjonen er verdt en gest/applaus for DET ER AKKURAT DET VI HAR MANGLET I HELE ÅR. Takk gud for at noen bryr seg nok om laget og resultatene til at de er villige til å faktisk ta i et tak. Endret 29. september 2011 av Cosha 1 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Tromsø tapte og ligger fire poeng foran. Nå går vi for sølv! 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 men gutsen og innsatsen Ogude legger inn i den spesifikke situasjonen er verdt en gest/applaus for DET ER AKKURAT DET VI HAR MANGLET I HELE ÅR. Takk gud for at noen bryr seg nok om laget og resultatene til at de er villige til å faktisk ta i et tak. Jeg kunne faen ikke vært mere enig. Det er en fair, men hard duell! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Slik kommer Vålerengas nye stadion til å se ut. – Det blir kunstgress, forteller Skarheim. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Moa scorte etter 2. min, gullgutten Blir vel snart solgt til en større klubb. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hannover er en stor klubb.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ja, Barcelonastørrelse. Hat-trick av Moa nå. Vålerengas lag: 1 Lars Hirschfeld - 6 Freddy dos Santos, 4 André Muri, 3 Andreas Nordvik, 24 Stefan Strandberg - 23 Kristofer Hæstad, 13 Fegor Ogude - 17 Mohammed Fellah - 11 Morten Berre, 18 Veigar Pall Gunnarsson, 26 Bojan Zajic Innbyttere: 34 Gudmund Taksdal Kongshavn, 2 Benjamin Dahl Hagen, 5 Aleksander Solli, 16 Håvard Nielsen, 28 Harmeet Singh Kjempebenk....... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Veldig viktig at noen VIF-supportere MÅ begynne å skrike og synge om VIF mens Carl-Erik Torp snakker på storskjerm. Faen så pinlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå