Patrick123 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Herregud, ikke måte på hva trønderne skal henge seg opp i. Så klart syns han det er bra at spillere går opp i dueller. Dette er fotball, ikke dart, det er en kontaktsport. ja men at Andresen klapper og synes det er bra at man skader andre, synes jeg at man kanskje skal revurdere sin fotball karriere. Hvordan vet du at Martin syns det er bra at keeperen kunne blitt skadet? Han visste vel ikke omfanget av taklingen, han sa jo selv at det var bra at spillerne gikk inn i duellene, ikke noe mer. Det blir like usaklig som å si at Eggen støtter homofil voldtekt pga. det Annan gjorde mot Muri. når Martin ser på skjermene innpå det lille glassburet sitt, ser du klart og tydelig at han ser omfanget på hele situasjonen, du ser at han slår knyttneven sin hardt i den andre hånda. det tyder på at han likte at han fyren gikk inn med kneet på RBK sin keeper. Han sa selv at han syntes det var bra at spillerne viste vilje og "guts" i taklingene. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Tror ikke han har monitor der oppe, men mulig jeg har feil. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Herregud, ikke måte på hva trønderne skal henge seg opp i. Så klart syns han det er bra at spillere går opp i dueller. Dette er fotball, ikke dart, det er en kontaktsport. ja men at Andresen klapper og synes det er bra at man skader andre, synes jeg at man kanskje skal revurdere sin fotball karriere. Hvordan vet du at Martin syns det er bra at keeperen kunne blitt skadet? Han visste vel ikke omfanget av taklingen, han sa jo selv at det var bra at spillerne gikk inn i duellene, ikke noe mer. Det blir like usaklig som å si at Eggen støtter homofil voldtekt pga. det Annan gjorde mot Muri. når Martin ser på skjermene innpå det lille glassburet sitt, ser du klart og tydelig at han ser omfanget på hele situasjonen, du ser at han slår knyttneven sin hardt i den andre hånda. det tyder på at han likte at han fyren gikk inn med kneet på RBK sin keeper. Han sa selv at han syntes det var bra at spillerne viste vilje og "guts" i taklingene. og hva så, har han da rett til og gå inn med kneet først bare fordi at en simpel trener sier det? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 og hva så, har han da rett til og gå inn med kneet først bare fordi at en simpel trener sier det? Hvem har sagt at han har rett til det? Martin ser vel ikke hvordan han går inn i taklingen, han ser bare noen spillere som går hardt i en duell. Han har vel aldri sagt at det var bra at han gikk inn med kneet hevet. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Hadde det ikke funka bedre med våre Adidas-drakter kanskje? Det er dere som spiller i poser fra Rema 1000. Ser mye slikt liggende rundt som søppel. Endret 25. september 2011 av Maefteda 2 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 og hva så, har han da rett til og gå inn med kneet først bare fordi at en simpel trener sier det? Hvem har sagt at han har rett til det? Martin ser vel ikke hvordan han går inn i taklingen, han ser bare noen spillere som går hardt i en duell. Han har vel aldri sagt at det var bra at han gikk inn med kneet hevet. men når han Smiler og viser en slags bedritten oppførsler rett etter at han så på monitoren eller en slags skjerm, det tyder jo på at han likte at han prøvde og voldta keepern Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Ja, du har nok rett Dore123m, han skulle nok vel egentlig sett at Ørlund døde... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Fikk dessverre ikke med meg 2.omg, men utrolig deilig at vi vant. Synd at Stoor fikk rødt kort, for han var virkelig stor i 1.omg. Klasse! Samme med Dawda. Hvordan reaksjon fikk DFH da han ble byttet inn? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 og hva så, har han da rett til og gå inn med kneet først bare fordi at en simpel trener sier det? Hvem har sagt at han har rett til det? Martin ser vel ikke hvordan han går inn i taklingen, han ser bare noen spillere som går hardt i en duell. Han har vel aldri sagt at det var bra at han gikk inn med kneet hevet. men når han Smiler og viser en slags bedritten oppførsler rett etter at han så på monitoren eller en slags skjerm, det tyder jo på at han likte at han prøvde og voldta keepern Vet du hva, nå gidder jeg rett og slett ikke å diskutere mer med deg, prøv å hold deg seriøs uten å komme med idiotiske bemerkninger. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hvordan reaksjon fikk DFH da han ble byttet inn? Han fikk en del piping mot seg. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hvordan reaksjon fikk DFH da han ble byttet inn? Han fikk en del piping mot seg. Ikke så mye som man kanskje skulle trodd. Hadde faktisk forventet en litt større reaksjon. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Og litt klem etterpå. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Likte at vi sang samma faen etterhvert til DFH. Det er slik jeg føler det. Bærer ikke nag til fyren, siden han ikke fikk tilbud fra oss. Jeg buet ikke hvertfall, og ønsker han egentlig lykke til i Rosenborg. Heller at han gjør det bra enn alle disse partysvenskene de har. Ufyselige spillere. 2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Enig med deg Maefteda, fint om han gjør det bra. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Likte at vi sang samma faen etterhvert til DFH. Det er slik jeg føler det. Bærer ikke nag til fyren, siden han ikke fikk tilbud fra oss. Jeg buet ikke hvertfall, og ønsker han egentlig lykke til i Rosenborg. Heller at han gjør det bra enn alle disse partysvenskene de har. Ufyselige spillere. Er helt enig. Synes egentlig litt synd på han når man tenker på hvordan de andre fra hans "generasjon" gjorde det. Hadde likt å sett han i blå drakt, men men. Kjøpte han tilbake til VIF på FM for 56 mill Ble kåret til årets beste kjøp og toppscorer 3 ganger på 4 sesonger Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/jonsson-provosert-av-andresen-forstaar-ikke-at-det-gaar-an-aa-applaudere-det-3594417.html Bare jeg som lo når Jønsson slo i bordet? Haha. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jeg lo også. Deilig å se. Prøver å fortsatt fremstå som Mr. Nice Guy, men klarer ikke. Enda morsommere å se reaksjonen hans når Svensson misser på den store sjansen på slutten. Priceless. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Jævla shitlag Har aldri tenk over egentlig, men på bildet kommer det jo veldig tydelig fram hvor mye penere drakt vi har. Jeg er glad vi ikke er en Odd Grenlandkopi som RBK. 1 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/jonsson-provosert-av-andresen-forstaar-ikke-at-det-gaar-an-aa-applaudere-det-3594417.html Bare jeg som lo når Jønsson slo i bordet? Haha. Haha, rått. Han er jo tydelig meget opprørt over å ha tapt denne kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå